Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 er nok visstnok et virus. prøver å Sende 5-6 filer til deg eller noe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Når jeg blir despot over verden vil det bli innført dødsstraff for spamming. Og da skal du bli min hersker. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 er nok visstnok et virus. prøver å Sende 5-6 filer til deg eller noe Jeg hørte at det "stjal" passordet ditt... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 GOD HELG ALLE SAMMEn.. Flatfylla, here I come... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Og da skal du bli min hersker. Bare hyggelig. Men nå forsvinner jeg, og kommer til å bli borte en stud. En uke, en måned, et år... Hvem vet? Ha det bra. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har hatt prøve i bokmål i dag Kjedelige greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 BLah...middag først og så ned...overraske madammen på jobb ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 er nok visstnok et virus. prøver å Sende 5-6 filer til deg eller noe Jeg hørte at det "stjal" passordet ditt... ok såpass. Da jeg kom hjem igjen så var det 6 filer i et vindu som jeg ikke hadde tatt imot. som hu dama ikke hadde prøvd å sendt meg. så vet da fader hva det var for noe jeg. Hu sa det nå var slik virus iallefall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Yay! Stroboskopet mitt har kommet. *Løpe bort til Clas Ohlson* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) *mumle noe slikt som "hva er et stroboskop"* *søke* Ehm, så... harry? Endret 4. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) *dobbelpost* Endret 4. februar 2005 av andesam Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 vi skal lage dokumentarfilm på skolen nå. vi, på gruppa mi, fikk en ide om å lage dokumentar om slappe ungdom... og kanskje finne ut hva som er grunnen til at ungdom er så slappe, eller om de faktisk ikke er så slappe. Navnet sier seg jo selv; Ungdommens Latskap. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 vi skal lage dokumentarfilm på skolen nå. vi, på gruppa mi, fikk en ide om å lage dokumentar om slappe ungdom... og kanskje finne ut hva som er grunnen til at ungdom er så slappe, eller om de faktisk ikke er så slappe. Navnet sier seg jo selv; Ungdommens Latskap. Oooh! Da kan dere avslutte tidlig, og bare skylde på at dere er så late! Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *mumle noe slikt som "hva er et stroboskop"* *søke* Ehm, så... harry? Ser ut til å være en slags sterk lykt. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Blinkende lykt tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Stroboskop er en sånn dings de har i diskotek, som gjør at ting ser ut som dårlig stop-motion. Skal bruke denne som blitz. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 http://www.ebaumsworld.com/waldo.shtml Har noen av dere greid å finne ham? Jeg finner ham ikke Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Stroboskop er en sånn dings de har i diskotek, som gjør at ting ser ut som dårlig stop-motion. Skal bruke denne som blitz. Thank god! Apropos blitz, lekte med Olympus Camedia E-10, fire studiolamper og to av disse igår: https://prisguiden.no/produkt/9159 De to prøvde jeg bare litt, som våpen. Var også en IDIOT som klarte å sette seg på "produktfotograferingsbordet" i går. 4 000 kroner for en metallramme med noen slags hvit plast. Dyre greier, folk har fått beskjed om at det ikke er noe bord, og det ligger lapper på det at det ikke er noen stol. Endret 4. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg