Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nok visstnok et virus. prøver å Sende 5-6 filer til deg eller noe

Jeg hørte at det "stjal" passordet ditt... :ermm:

ok såpass. Da jeg kom hjem igjen så var det 6 filer i et vindu som jeg ikke hadde tatt imot. som hu dama ikke hadde prøvd å sendt meg. så vet da fader hva det var for noe jeg. Hu sa det nå var slik virus iallefall

Lenke til kommentar

vi skal lage dokumentarfilm på skolen nå. vi, på gruppa mi, fikk en ide om å lage dokumentar om slappe ungdom... og kanskje finne ut hva som er grunnen til at ungdom er så slappe, eller om de faktisk ikke er så slappe. Navnet sier seg jo selv; Ungdommens Latskap.

Lenke til kommentar
vi skal lage dokumentarfilm på skolen nå. vi, på gruppa mi, fikk en ide om å lage dokumentar om slappe ungdom... og kanskje finne ut hva som er grunnen til at ungdom er så slappe, eller om de faktisk ikke er så slappe. Navnet sier seg jo selv; Ungdommens Latskap.

Oooh! Da kan dere avslutte tidlig, og bare skylde på at dere er så late!

Lenke til kommentar
Stroboskop er en sånn dings de har i diskotek, som gjør at ting ser ut som dårlig stop-motion. Skal bruke denne som blitz.

Thank god!

Apropos blitz, lekte med Olympus Camedia E-10, fire studiolamper og to av disse igår:

https://prisguiden.no/produkt/9159

De to prøvde jeg bare litt, som våpen. :whistle:

Var også en IDIOT som klarte å sette seg på "produktfotograferingsbordet" i går. 4 000 kroner for en metallramme med noen slags hvit plast. Dyre greier, folk har fått beskjed om at det ikke er noe bord, og det ligger lapper på det at det ikke er noen stol.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...