SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Likte å telle sånne rare ting før. Rare ting man gjør når man har mye tid og man bare ser ned i bakken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Likte å telle sånne rare ting før. Rare ting man gjør når man har mye tid og man bare ser ned i bakken. Et bra tegn at du ikke går med heved hode heeeele tida da pus Endret 4. februar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kun jeg som får 404 på db.no? Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kun jeg som får 404 på db.no? nope.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kun jeg som får 404 på db.no? Nei, funker ikke her heller. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ah, endelig fikk jeg skiftet nick. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Aah, det stemmer. Hva slags konkurranse vant du igjen? Tror jeg spilte et lite spill, bilspill. var Abit sin jule\nyttårskonkurranse. Ø.B: Syke menneske! det spillte jeg også husker jeg telte skritt til skolen, husker ikke hva det var Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Aah, det stemmer. Hva slags konkurranse vant du igjen? Tror jeg spilte et lite spill, bilspill. var Abit sin jule\nyttårskonkurranse. Ø.B: Syke menneske! det spillte jeg også husker jeg telte skritt til skolen, husker ikke hva det var I 3. klasse hadde vi til lekser å telle hvor mange skritt vi hadde til skolen. :!: Etterpå skulle vi finne ut hvor mange meter det var ut av det. Glad jeg bare hadde 300 meter til skolen, noen som hadde mer enn 2 km. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Likte å telle sånne rare ting før. Rare ting man gjør når man har mye tid og man bare ser ned i bakken. Et bra tegn at du ikke går med heved hode heeeele tida da pus Elsker nå du snakker søtt til meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg er sulten, trøtt og må laste ned chipsetdrivere, skjermkortdrivere, og så videre. Bah! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm. Det skal visstnok være et "kyllingvirus" som sprer seg på msn eller noe.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Elsker nå du snakker søtt til meg. Wrrarrw! *tafsepå* Tror jeg skal bevege meg ned til sortland...kanskje bowle eller.no Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm. Det skal visstnok være et "kyllingvirus" som sprer seg på msn eller noe.... Which is? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm. Det skal visstnok være et "kyllingvirus" som sprer seg på msn eller noe.... Which is? en fugleinfluensa fra østasia Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm. Det skal visstnok være et "kyllingvirus" som sprer seg på msn eller noe.... Which is? en fugleinfluensa fra østasia Jeg vet ikke hva det er.. Bare hørte det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er vel ENDA et av de IDIOTISKE fjortis-ryktene som blir sendt via msn... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fjortiss Jeg har ennå ikke startet å laste ned noe, jeg utsetter ting så jævlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er vel ENDA et av de IDIOTISKE fjortis-ryktene som blir sendt via msn... Jaggu. Når jeg blir despot over verden vil det bli innført dødsstraff for spamming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg