Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har blitt skikkelig sjuk jeg nå. Var forkjøla i Jula, ble forkjøla igjen i januar, og nå har jeg fått feber elns. WHY ME? Bah, og jeg som trodde jeg skulle bli frisk idag... Har vært syk siden mandag Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Syk siden mandag? ikke klag, jeg har vært sjuk siden jul. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Siden jul? Hva feiler deg? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Syk siden mandag? ikke klag, jeg har vært sjuk siden jul. Det er sjukt.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har blitt skikkelig sjuk jeg nå. Var forkjøla i Jula, ble forkjøla igjen i januar, og nå har jeg fått feber elns. WHY ME? Bah, og jeg som trodde jeg skulle bli frisk idag... Har vært syk siden mandag Kjenner meg igjen, har også vært en del forkjøla og syk i dette året. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Syk siden mandag? ikke klag, jeg har vært sjuk siden jul. slik som meg på ungdomsskolen, var borte i et par uker, en dag på skole igjen. Og deretter borte en måned til. Skulle tro svartedauen hadde inntatt meg. Slitsomme greier Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Siden vi startet på skolen sist høst har jeg vært borte en måned. Problemet er at hvis jeg først blir syk er jeg syk i en eller to uker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Da har man vært snill gutt og kjørt min moder til sykehuset. Kommer til å sovne tidlig i dag..fan..opp 0800 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vi har nynorsk prøve vi, også hadde jeg glemt det... Har ikke øvd eller noe! Det var bare tre stykker som ikke må ta den om igjen! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 God morgen babez! Digg å stå opp til et tomt hus og vite at ingen kommer hjem før 5-tiden, her skal Tenacious D og Steppenwolf på full guffe. Idag må jeg flytte alle tingene mine til det nye rommet (ca 3 ganger så stort, jeg får hele loftet). Can you say shagpalace? *hump* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er dritforkjølet i dag jeg også. Men jeg skal på byen i morgen, nå er det for mange helger Gud sverter meg ved å gi meg omgangssyke, forkjølelse eller lignende. Jobbet i går, skal jobbe i dag, skal jobbe i morgen OG på søndag. Hvis ikke jeg besvimer en av disse dagene, er det et mirakel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er noen jækla trapper til bussen fra jobben her og idag telte eg de men nå husker eg faen ikke kor mange det var. Var hvertfall over 70. Er vel grei trim å løpe de opp og ned hver morgen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er noen jækla trapper til bussen fra jobben her og idag telte eg de men nå husker eg faen ikke kor mange det var. Var hvertfall over 70. Er vel grei trim å løpe de opp og ned hver morgen. Endelig hjemme. Endelig helg, kvelden i dag vil bestå i PC-support though, skal opp til veninnen av mamma og spise, så sette opp pcen på nytt, yay! *sjekke sporingsnummer på sitt ærlig vunnede hovedkort* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er noen jækla trapper til bussen fra jobben her og idag telte eg de men nå husker eg faen ikke kor mange det var. Var hvertfall over 70. Er vel grei trim å løpe de opp og ned hver morgen. Endelig hjemme. Endelig helg, kvelden i dag vil bestå i PC-support though, skal opp til veninnen av mamma og spise, så sette opp pcen på nytt, yay! *sjekke sporingsnummer på sitt ærlig vunnede hovedkort* Aah, det stemmer. Hva slags konkurranse vant du igjen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er noen jækla trapper til bussen fra jobben her og idag telte eg de men nå husker eg faen ikke kor mange det var. Var hvertfall over 70. Er vel grei trim å løpe de opp og ned hver morgen. huff jeg var fæl til å telle ting før. F.eks var det vel ca 10433 skritt fra her og til en kamerat.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Aah, det stemmer. Hva slags konkurranse vant du igjen? Tror jeg spilte et lite spill, bilspill. var Abit sin jule\nyttårskonkurranse. Ø.B: Syke menneske! Endret 4. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tid for en workout nå kanskje ut å trø meg en tur (Til bilen ) Har mistanke om at det kommer til å bli sløvehelg med gameing og film siden lommeboka er like mye på slenkern som meg og det er bare dritvær. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Han møtte meg halvveis da, så vil telte bare litt hver.. Dessuten er det lenge siden. hehe Endret 4. februar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *spise seg dritings på Dent, Menthol og extra* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg