b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror jeg skal se Aleksander..En gay-film etter ryktende hehe. jepp endel gay snutter i den filmen.. men fy han sikle satan så lekker hu dama hans er! en fin naken scene og se frem til der ja.. mora er jo heller ikke så verst, angelina.. Orker ikke å se hele idag. Skal opp i 8-9 tiden for å kjøre min mamma til sykehuset. The fun...alt og alt for tidlig...har jo perm ffs! () Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Herregud som jeg kjeder meg! Skal sitte og trykke her til 5:45 før jeg får surre meg ned for en sårt trengende dusj og somle meg hjem! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Herregud som jeg kjeder meg! Skal sitte og trykke her til 5:45 før jeg får surre meg ned for en sårt trengende dusj og somle meg hjem! Knekke fingre? Lufte junior? Eller kanskje lage ord med kalkulator? Døgna jeg... Garys mod er moro Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Argh hvilke godteri er dette, produsent og fås kjøpt hvor? De med rødt papir og grønn snurr (Skal forestille jordbær) er bare best! http://www.windycitysweets.com/images/hard-candy.jpg http://www.windycitysweets.com/page/wcs/PR...andy/Hard-Candy --- Matteprøve idag, jeg er stuptrøtt. Endret 4. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vi har nynorsk prøve vi, også hadde jeg glemt det... Har ikke øvd eller noe! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Lykke til da! Det går sikkert bra Kjørte til skolen idag og tror jeg dreit meg litt ut på parkeringsplassen, var lissom tre ledige plasser etter hverandre ( og plassene er ikke merket opp på skolen vår) også tenkte jeg at jeg skulle kjøre over de to ytterste for å parkere på den innerste også trodde en annen bil at jeg skulle parkere ytterst også sikta den på den innerste plassen osv. Men den parkerte bak en bil ved siden av den innerste plassen istedet. Og jeg stod på skeive over den ytterste og nest ytterste plassen Men jeg kjørte frem til en annen plass istedet for det så veldig dumt ut OG jeg kjørte bak en traktor hele veien til skolen med et stooort lass med sånne hvite baller med høy, var mange svinger og lite med muligheter for å kjøre forbi. Var endel som tok noen farlige forbikjøringer der ja, også da jeg endelig så en mulighet opp en bakke med litt sving så fikk jeg ikke lov av mamma for der var det bare 60 og da kjørte jeg jo for fort. Blir digg å få lappen og kunne kjøre uten det maset hennes, men det er digg å bli kjørt til skole en eller to dager i uka da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg må skaffe meg denne t-skjorta: Front: "Abrakadabra!" Bak: "Faen, du er fortsatt stygg." Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg må skaffe meg denne t-skjorta: Front: "Abrakadabra!" Bak: "Faen, du er fortsatt stygg." :!: Nice one! Nå har vi norsk, og jeg er ferdig med oppgaver. Yay! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vi har enttop hatt engelsk prøve og jeg hadde ikke lest, viste ikke om den, men gikk bra for det:P Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Kreve penger for å vaske hjemme?Hva slags folk er dere?? Sukkertøygenerasjonen..? Dere skulle levd i gamle dager dere... Da var det andre boller! Jeg er 14 og krever ingenting for å gjøre husarbeid. Og de vaflene jeg lagde som utløste denne "krangelen", var til alle i familien. Muttern hadde bursdag. Syk i dag jeg, sitter her og gjør omtrent ingenting. Edit: Det var også matteprøve, håper jeg ikke må gjøre den på mandag. Endret 4. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kreve penger for å vaske hjemme?Hva slags folk er dere?? Sukkertøygenerasjonen..? Dere skulle levd i gamle dager dere... Da var det andre boller! Jeg er 14 og krever ingenting for å gjøre husarbeid. Og de vaflene jeg lagde som utløste denne "krangelen", var til alle i familien. Muttern hadde bursdag. Syk i dag jeg, sitter her og gjør omtrent ingenting. Edit: Det var også matteprøve, håper jeg ikke må gjøre den på mandag. Så mye oppstyr på grunn av noen vafler Du må sikkert ta matte prøven på mandag Har prøve på onsdag selv i PRO Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Enda en dag med masse overtid unnagjort. Skal være glad når vi endelig har fått flyttet hele butikken (nei, ikke hele bygget) og kan åpne på lørdag. 16 timers arbeidsdag er litt i meste laget for meg. Greie penger å ta med seg da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ok, Norsk er kjedelige greier. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ferdig! Og, jeg tror jeg klarte alle oppgaver uten om en. Håper jeg kan få en grei karakter, må få opp karakteren i matte. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har blitt skikkelig sjuk jeg nå. Var forkjøla i Jula, ble forkjøla igjen i januar, og nå har jeg fått feber elns. WHY ME? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 du får kle på deg bedre når du er ute å kjører RC da... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Svartedauen har kommet hit til huset også. Kjett Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Argh hvilke godteri er dette, produsent og fås kjøpt hvor? De med rødt papir og grønn snurr (Skal forestille jordbær) er bare best! http://www.windycitysweets.com/images/hard-candy.jpg http://www.windycitysweets.com/page/wcs/PR...andy/Hard-Candy --- Matteprøve idag, jeg er stuptrøtt. Joda ser web adressen, men det må da være mulig å få tak i en plass i Norge bortsett på fra flyplassens Taxfree eller bestille fra UK Får snoke litt rundt og se etter det hehe. Hvis jeg ikke finner det skal jeg bestille en 2-3 pounds boks med strawberry bonbons hehe SnowDOG_ - WOOT! :O Sinnsykt, lurer virklelig på hvilket geni som finner på sånne ting. Ille nok å måtte betale for å gå på sånne dass som somoftest ikke ser ut Endret 4. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Enda en dag med masse overtid unnagjort. Skal være glad når vi endelig har fått flyttet hele butikken (nei, ikke hele bygget) og kan åpne på lørdag. 16 timers arbeidsdag er litt i meste laget for meg. Aah, hvilken butikk da? Endret 4. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg