Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke spille noen rolle, selskapene har plikt til å oppdatere sine lister et visst antall ganger i året. Det er meg bekjent ulovlig å ringe noen som har reservert seg mot det. En ting som man må være oppmerksom på, reservasjon gjelder enkeltpersoner, er det flere som er registrert på et nummer som er over 18 må alle reservere seg mot telefonsalg om man vil unngå å få telefoner.

Mulig de har plikt, men da gir de blanke i det. Jeg kom stadig vekk til folk som sa de hadde reservert seg. Skal ikke si for sikkert, men det var nok 5-10% eller no.

Men for å forsvare telfonsalgjobbe:

Det er jævla godt betalt. Jeg fikk 20% av alt jeg solgte. NÅr jeg solgte på porteføljeliste hadde jeg vel et gjennomsnitt på 25 salg per gang.

Rask utregnet blir 1975 kroner per gang. Men så var det ikke alle som betalte regninga og da fikk jeg ingenting da...

Lenke til kommentar
Å gud, Mario 64 var irriterende idag. Siste bana er så knotete.

Mener du der man skal opp til Bowser for siste gang? Digg bane uansett. :grin:

Edit: Nå kjeder jeg meg. *Bygge fyrstikkhus*

Nei, mener den Rainbow road greia. Er i himmelen og skal stå på flygende tepper for å kommer rundt omkring. Klokka var irriterende og.

Lenke til kommentar
Å gud, Mario 64 var irriterende idag. Siste bana er så knotete.

Mener du der man skal opp til Bowser for siste gang? Digg bane uansett. :grin:

Edit: Nå kjeder jeg meg. *Bygge fyrstikkhus*

Nei, mener den Rainbow road greia. Er i himmelen og skal stå på flygende tepper for å kommer rundt omkring. Klokka var irriterende og.

Den ja. Ille bane det der, var nær ved å kaste hele nintendo'n ut vinduet i sin tid. :wee:

Lenke til kommentar
Tror jeg skal se Aleksander..

En gay-film etter ryktende :wee:

hehe. jepp endel gay snutter i den filmen.. men fy han sikle satan så lekker hu dama hans er! en fin naken scene og se frem til der ja.. ;)

mora er jo heller ikke så verst, angelina.. :love:

Lenke til kommentar
En i klassen min sovna under samfunnslæren prøven i dag, og sov igjennom den og timen etter ( som var fritime) og hele spisefri.. Så noen andre i klassen bygde et lite tårn rundt han, men så kom en kamerat av han og var gledesdreper og vekte han før mattetimen :hrm: Det som hadde vært sååå eid om læreren hadde kommet, og sånn jeg kjenner hu hadde hun blitt ganske sur på han..

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...