b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 4 linjer her..ingenting å bry seg om Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Skal ikke spille noen rolle, selskapene har plikt til å oppdatere sine lister et visst antall ganger i året. Det er meg bekjent ulovlig å ringe noen som har reservert seg mot det. En ting som man må være oppmerksom på, reservasjon gjelder enkeltpersoner, er det flere som er registrert på et nummer som er over 18 må alle reservere seg mot telefonsalg om man vil unngå å få telefoner. Mulig de har plikt, men da gir de blanke i det. Jeg kom stadig vekk til folk som sa de hadde reservert seg. Skal ikke si for sikkert, men det var nok 5-10% eller no. Men for å forsvare telfonsalgjobbe: Det er jævla godt betalt. Jeg fikk 20% av alt jeg solgte. NÅr jeg solgte på porteføljeliste hadde jeg vel et gjennomsnitt på 25 salg per gang. Rask utregnet blir 1975 kroner per gang. Men så var det ikke alle som betalte regninga og da fikk jeg ingenting da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det har sikkert noe med et faktum at han gikk og la seg kl 19, for så å stå opp igjen Neeeeeeida! Jeg er ødelagt i kroppen nå. Må sove mer! Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Oi, kom på at jeg ikke hadde gjort ferdig norsk og krl leksa Er alt for sent å gjøre det nå. Det er sovetid nå. *Legge seg* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Da jeg var på min alder så var det ingenting som heter å legge seg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hehe måtte dytte litt på en Volvo 740 som sto på flat islagt parkeringsplass uten å komme seg av flekken enda den hadde piggdekk. Morsom jobb, med andre ord. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei, på tide å dra kroppen i seng. det er ikke sunt å sitte for lenge oppe... *sjekke om det er monstre under senga, så hoppe oppi* God natt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Uff, ingenting å finne på Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Å gud, Mario 64 var irriterende idag. Siste bana er så knotete. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Å gud, Mario 64 var irriterende idag. Siste bana er så knotete. Mener du der man skal opp til Bowser for siste gang? Digg bane uansett. Edit: Nå kjeder jeg meg. *Bygge fyrstikkhus* Endret 3. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Å gud, Mario 64 var irriterende idag. Siste bana er så knotete. Mener du der man skal opp til Bowser for siste gang? Digg bane uansett. Edit: Nå kjeder jeg meg. *Bygge fyrstikkhus* Nei, mener den Rainbow road greia. Er i himmelen og skal stå på flygende tepper for å kommer rundt omkring. Klokka var irriterende og. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 En i klassen min har ca. 10 norgesrekorder i Nintendo :s Da var en Thin Lizzy T-Skjorte bestillt :w0000t: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Å gud, Mario 64 var irriterende idag. Siste bana er så knotete. Mener du der man skal opp til Bowser for siste gang? Digg bane uansett. Edit: Nå kjeder jeg meg. *Bygge fyrstikkhus* Nei, mener den Rainbow road greia. Er i himmelen og skal stå på flygende tepper for å kommer rundt omkring. Klokka var irriterende og. Den ja. Ille bane det der, var nær ved å kaste hele nintendo'n ut vinduet i sin tid. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Da jeg var på min alder så var det ingenting som heter å legge seg Dype ord. Filmen Soul Plane var tøff, må sees. :!: Jaja, tvkortet mitt er iallefall på vei, kanskje det blir "Sammensvergelsen" på lerret til helgen da. Legger meg, natta! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tror jeg skal se Aleksander.. En gay-film etter ryktende Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Huff.... savne nattlivet allerede. Jaja god natt folkens. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tror jeg skal se Aleksander..En gay-film etter ryktende hehe. jepp endel gay snutter i den filmen.. men fy han sikle satan så lekker hu dama hans er! en fin naken scene og se frem til der ja.. mora er jo heller ikke så verst, angelina.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En i klassen min sovna under samfunnslæren prøven i dag, og sov igjennom den og timen etter ( som var fritime) og hele spisefri.. Så noen andre i klassen bygde et lite tårn rundt han, men så kom en kamerat av han og var gledesdreper og vekte han før mattetimen Det som hadde vært sååå eid om læreren hadde kommet, og sånn jeg kjenner hu hadde hun blitt ganske sur på han.. :lol: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Enda en dag med masse overtid unnagjort. Skal være glad når vi endelig har fått flyttet hele butikken (nei, ikke hele bygget) og kan åpne på lørdag. 16 timers arbeidsdag er litt i meste laget for meg. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Argh hvilke godteri er dette, produsent og fås kjøpt hvor? De med rødt papir og grønn snurr (Skal forestille jordbær) er bare best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg