Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå?

Jeg kan svare deg:

Det går ikke.

Eller det går i teorien, men ikke i praksis.

Det er mange som si til et sånt register, tror det er brønnøysund, at de ikke vil bli oppringt av telefonselgere. Men det er kun et fåtall av telefonselgerfirmaene som opperer med samme lister som de i brønnøysund. Derfor er du ikke utelukket fra deres liste.

Men hvis du ber telefonselgeren pent om å fherne deg fra ders lister og gjør det til alle som ringer så vil du etterhvert ikke være på så mange lister.

Men sannsynligheten for at de ringer tilbake på en stund med mindre du sier "jeg kan ikke snakke nå, ring i morgen" er liten.

Kan jo slenge med at jeg har vært telefonselger selv( :tease: ), derfor jeg vet hvordan det funker ;)

Takker. Jeg får ta en ringerunde imorgen.

Du telefonselger? Du vet at du var en tidligere jævel av værste sort? :p

Lenke til kommentar
Bandidos Pelle, slike ting går bare en vei...nedover og slutte på skole, ev. ta oppigjenn et år...been there done that. Kom deg ut av det.

Ja, men for å komme inn på skolen jeg vil, så må jeg ha et enormt antall med poeng, og lærerinnen truer med å gi meg 1 eller 0. :cry:

Hun skal få svi!

GK?

Snitt du har og snitt du skal ha da?

Lenke til kommentar
Sukkertøygenerasjonen..?

Dere skulle levd i gamle dager dere... Da var det andre boller!

Øy, gammer'n, skal faenmeg vise deg sukkertøy jeg!

hard-candy.jpg

"Haha."

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

En i klassen min sovna under samfunnslæren prøven i dag, og sov igjennom den og timen etter ( som var fritime) og hele spisefri.. Så noen andre i klassen bygde et lite tårn rundt han, men så kom en kamerat av han og var gledesdreper og vekte han før mattetimen :hrm: Det som hadde vært sååå eid om læreren hadde kommet, og sånn jeg kjenner hu hadde hun blitt ganske sur på han..

post-63-1107469044_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja han satt inni der, du ser beina hans og sekken.. Dårlig bilde fordi jeg tok det med mobilen min.

Han sitter oppe og gamer hele natta også etter hva han ene kameraten hans sa er han visst redd for å være hjemme/får ikke lov å morra ellerno så da drar han på skolen og sover i endel timer hver dag.. :p Også er det andre gangen han går vk1 da, der sier jo litt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...