Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woho, da hadde Kaiern fått seg band :D

Gleder meg til første bandøving på søndag!

Congrats!

Har dere en som kan synge? Bare lurte fordi i mitt band er det en som ikke kan.

Vi kan ikke sparke han ut fordi da blir faren hans sur sikkert, fordi han "bestemmer over bandet" :nei:

Hater den fyren.

Lenke til kommentar

Det er sant det folk sier. Fysisk aktivitet får en trøtt og søvnig tidlig. Har fint klart å legge meg i 01-02 tiden hver natt uten problemer. :woot:

Edit: Dette lover godt! Kanskje eg burde kjøpe meg ipod eller lignende også så tiden går fortere. :hmm:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå?

Jeg kan svare deg:

Det går ikke.

Eller det går i teorien, men ikke i praksis.

Det er mange som si til et sånt register, tror det er brønnøysund, at de ikke vil bli oppringt av telefonselgere. Men det er kun et fåtall av telefonselgerfirmaene som opperer med samme lister som de i brønnøysund. Derfor er du ikke utelukket fra deres liste.

Men hvis du ber telefonselgeren pent om å fherne deg fra ders lister og gjør det til alle som ringer så vil du etterhvert ikke være på så mange lister.

Men sannsynligheten for at de ringer tilbake på en stund med mindre du sier "jeg kan ikke snakke nå, ring i morgen" er liten.

Kan jo slenge med at jeg har vært telefonselger selv( :tease: ), derfor jeg vet hvordan det funker ;)

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå?

Jeg kan svare deg:

Det går ikke.

Eller det går i teorien, men ikke i praksis.

Det er mange som si til et sånt register, tror det er brønnøysund, at de ikke vil bli oppringt av telefonselgere. Men det er kun et fåtall av telefonselgerfirmaene som opperer med samme lister som de i brønnøysund. Derfor er du ikke utelukket fra deres liste.

Men hvis du ber telefonselgeren pent om å fherne deg fra ders lister og gjør det til alle som ringer så vil du etterhvert ikke være på så mange lister.

Men sannsynligheten for at de ringer tilbake på en stund med mindre du sier "jeg kan ikke snakke nå, ring i morgen" er liten.

Kan jo slenge med at jeg har vært telefonselger selv( :tease: ), derfor jeg vet hvordan det funker ;)

Skal ikke spille noen rolle, selskapene har plikt til å oppdatere sine lister et visst antall ganger i året. Det er meg bekjent ulovlig å ringe noen som har reservert seg mot det. En ting som man må være oppmerksom på, reservasjon gjelder enkeltpersoner, er det flere som er registrert på et nummer som er over 18 må alle reservere seg mot telefonsalg om man vil unngå å få telefoner.

Lenke til kommentar
Weeee! Lærerinnen min ringte muttern i dag, og sladret om at jeg ikke hadde levert EN innlevering, og jeg som har vært syk i EN UKE.

Muttern er nå pissed off. :roll:

Kick her ass!

Jeg har matteprøve i morgen, jeg la meg til å sove i stedet for å øve. Yay for me!

Lenke til kommentar
Weeee! Lærerinnen min ringte muttern i dag, og sladret om at jeg ikke hadde levert EN innlevering, og jeg som har vært syk i EN UKE.

Muttern er nå pissed off. :roll:

vet hva du snakker om,

jeg fikk faktisk annmerkning for å være frekk mot læreren en dag jeg hadde vert sjuk hele uka :thumbdown:

(dvs. jeg var ikke på skolen engang)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...