Ø.B. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet om nettbutikken til elkjøp er kjappe til å sende ting? Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Woho, da hadde Kaiern fått seg band Gleder meg til første bandøving på søndag! Congrats! Har dere en som kan synge? Bare lurte fordi i mitt band er det en som ikke kan. Vi kan ikke sparke han ut fordi da blir faren hans sur sikkert, fordi han "bestemmer over bandet" Hater den fyren. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Congrats!Har dere en som kan synge? Bare lurte fordi i mitt band er det en som ikke kan. Jess, Hylo fra forumet synger og spiller bass Takk, foresten Endret 3. februar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jækla mange sider her du! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eller bare svare meg? jeg er 15 år, åssen skulle jeg vite en måte å forhindre telefon selgere i å ringe meg? Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jækla mange sider her du! Les igjennom alle du! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet om nettbutikken til elkjøp er kjappe til å sende ting? De brukte 4 dager på å sende HL2 til meg... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 De brukte 4 dager på å sende HL2 til meg... Så de hadde fått inn igjen D500 der skjønner du Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Det er sant det folk sier. Fysisk aktivitet får en trøtt og søvnig tidlig. Har fint klart å legge meg i 01-02 tiden hver natt uten problemer. Edit: Dette lover godt! Kanskje eg burde kjøpe meg ipod eller lignende også så tiden går fortere. Endret 3. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Woho, da hadde Kaiern fått seg band Gleder meg til første bandøving på søndag! Hey! Grattis mann. Vi krever at dere legger ut noe lyd etter hvert. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Woho, da hadde Kaiern fått seg band Gleder meg til første bandøving på søndag! Hey! Grattis mann. Vi krever at dere legger ut noe lyd etter hvert. Sikkert mulig, de sa di hadde opptaks muligheter Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå? Jeg kan svare deg: Det går ikke. Eller det går i teorien, men ikke i praksis. Det er mange som si til et sånt register, tror det er brønnøysund, at de ikke vil bli oppringt av telefonselgere. Men det er kun et fåtall av telefonselgerfirmaene som opperer med samme lister som de i brønnøysund. Derfor er du ikke utelukket fra deres liste. Men hvis du ber telefonselgeren pent om å fherne deg fra ders lister og gjør det til alle som ringer så vil du etterhvert ikke være på så mange lister. Men sannsynligheten for at de ringer tilbake på en stund med mindre du sier "jeg kan ikke snakke nå, ring i morgen" er liten. Kan jo slenge med at jeg har vært telefonselger selv( ), derfor jeg vet hvordan det funker Endret 3. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Woho, da hadde Kaiern fått seg band Gleder meg til første bandøving på søndag! grattis da ta en tur innom hjemmelaget musikk reviews tråden når dere har mekka no da Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Puh, joggetur på lettstrødd is er pes. Skikkelig "Bambi" enkelte plasser, men det gikk fremover. Hehe måtte dytte litt på en Volvo 740 som sto på flat islagt parkeringsplass uten å komme seg av flekken enda den hadde piggdekk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå? Jeg kan svare deg: Det går ikke. Eller det går i teorien, men ikke i praksis. Det er mange som si til et sånt register, tror det er brønnøysund, at de ikke vil bli oppringt av telefonselgere. Men det er kun et fåtall av telefonselgerfirmaene som opperer med samme lister som de i brønnøysund. Derfor er du ikke utelukket fra deres liste. Men hvis du ber telefonselgeren pent om å fherne deg fra ders lister og gjør det til alle som ringer så vil du etterhvert ikke være på så mange lister. Men sannsynligheten for at de ringer tilbake på en stund med mindre du sier "jeg kan ikke snakke nå, ring i morgen" er liten. Kan jo slenge med at jeg har vært telefonselger selv( ), derfor jeg vet hvordan det funker Skal ikke spille noen rolle, selskapene har plikt til å oppdatere sine lister et visst antall ganger i året. Det er meg bekjent ulovlig å ringe noen som har reservert seg mot det. En ting som man må være oppmerksom på, reservasjon gjelder enkeltpersoner, er det flere som er registrert på et nummer som er over 18 må alle reservere seg mot telefonsalg om man vil unngå å få telefoner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Weeee! Lærerinnen min ringte muttern i dag, og sladret om at jeg ikke hadde levert EN innlevering, og jeg som har vært syk i EN UKE. Muttern er nå pissed off. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bandidos Pelle, slike ting går bare en vei...nedover og slutte på skole, ev. ta oppigjenn et år...been there done that. Kom deg ut av det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Weeee! Lærerinnen min ringte muttern i dag, og sladret om at jeg ikke hadde levert EN innlevering, og jeg som har vært syk i EN UKE. Muttern er nå pissed off. Kick her ass! Jeg har matteprøve i morgen, jeg la meg til å sove i stedet for å øve. Yay for me! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Weeee! Lærerinnen min ringte muttern i dag, og sladret om at jeg ikke hadde levert EN innlevering, og jeg som har vært syk i EN UKE. Muttern er nå pissed off. vet hva du snakker om, jeg fikk faktisk annmerkning for å være frekk mot læreren en dag jeg hadde vert sjuk hele uka (dvs. jeg var ikke på skolen engang) Endret 3. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kreve penger for å vaske hjemme?Hva slags folk er dere?? Sukkertøygenerasjonen..? Dere skulle levd i gamle dager dere... Da var det andre boller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg