x871kx6167ss7 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg er så glad...(Dette er ironi, Ingardj) Nå har jeg mista alt på pcen min, uten noen forvarsel... Greide å dra ut strømmen og pc'en kresja! Så nå hater jeg windows for evig og alltid og går over til Fedora... Det er forferdelig å leve uten internett.... Er inne i min tredje måned uten internett. Vi fikk egentlig internett tilbake idag, men begge pcene mine vil ikke starte, vet ikke hvorfor. Så nå har jeg internett, men ikke data! WEE! EDIT: BTW. Har ikke vært her på en stund, og en ting jeg synes er litt rart er OT-moderator... Hva slags jobb har du, Wh1te? Endret 3. februar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kreve penger for å vaske hjemme?Hva slags folk er dere?? Fattig barn med rike foreldre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kreve penger for å vaske hjemme?Hva slags folk er dere?? Fattig barn med rike foreldre? Bortskjemt høres heller ut som et dekkende ord i mine ører. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Yes Yes YES! Endelig fikk jeg fikset Lightwave 8.0 på dataen min. Jeg fikk ikke installert det, men nå funker det fett! Har ikke fått mekket 3D siden jul! Livet er ikke det samme uten mitt kjære 3D-prog! YESYESYES!!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass. Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje. Jaja life goes on og greier. Arggh er forsatt forbanna på noe. Lurte på hvorfor i alle dager det var diskusjon om so2. Kult å lese side 1 av 3700. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kreve penger for å vaske hjemme?Hva slags folk er dere?? Fattig barn med rike foreldre? Bortskjemt høres heller ut som et dekkende ord i mine ører. Jepp! Her i huset er det staten som tar seg av pengene. Stipend PS: Slime Games er tidens mest geniale spill. Spill det med venner, 2/4 player. Blir dårlig med skolearbeid for tida ass... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 disse tre hælvetes måneder over! Mamma kommer til å ta med pc'en fra jobben i helgene... Det er ikke den beste bærbare jeg har prøvd... Er en Fujitsu Siemens lifebook... Med pentium 3. Og jeg kan ikke gjøre noen endringer i denne forferdlige pc'en fordi den tilhører forsvaret, og der skal det ikke være noen endringer Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg hadde alldri giddi hvis jeg ikke hadde fått penger for det,men så er jeg en lat jævel som ikke gidder selv om jeg får penger for det Så du får penger uten å gjøre noe? nei, jeg må tvinge meg selv til å gjøre noe innimellom Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Da er jeg kommet hjem fra skibakken i regn. Var ikke spesielt gøy akkuratt, men greit nok. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå? prøv heller å ha det gøy med dem. f.eks. noen av disse triksa: Syng Knudsen og Ludvigsens «Telefonsang» til du hører opptattsignalet. Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det. Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det. Prut, prut og atter prut. Le hysterisk til du hører opptattsignal. Forandre dialekten din hvert 10. sekund. Pust tungt og spør hva selgeren har på seg. Spør om det er mulig å LEIE produktet. Imiter selgerens stemme og dialekt. Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter. Foreta en psykoanalyse av selgeren. Sett selgeren på venting og gå og se TV. Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet. Endret 3. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei? Litt alternative svar må vel gå an her. VERDEN DREIER IKKE BARE RUNDT DEG OG DINE SPØRSMÅL DA!! (...) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det var ikke et svar, det var et forslag hvordan jeg skal takle telefonselgere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ok, jeg gidder ikke mer av Donnie Darko, jeg kom på hvorfor jeg ikke likte den første gangen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 suttre unger Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Woho, da hadde Kaiern fått seg band Gleder meg til første bandøving på søndag! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vil redde dagen min å skrive en resonerende nynorsk stil om mobbing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg