Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad...(Dette er ironi, Ingardj) Nå har jeg mista alt på pcen min, uten noen forvarsel... Greide å dra ut strømmen og pc'en kresja! Så nå hater jeg windows for evig og alltid og går over til Fedora...

Det er forferdelig å leve uten internett.... Er inne i min tredje måned uten internett. Vi fikk egentlig internett tilbake idag, men begge pcene mine vil ikke starte, vet ikke hvorfor. Så nå har jeg internett, men ikke data!

WEE!

EDIT: BTW. Har ikke vært her på en stund, og en ting jeg synes er litt rart er OT-moderator... Hva slags jobb har du, Wh1te?

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass.

Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje.

Jaja life goes on og greier.

Arggh er forsatt forbanna på noe. :grumpy:

Lurte på hvorfor i alle dager det var diskusjon om so2. Kult å lese side 1 av 3700.

Lenke til kommentar

disse tre hælvetes måneder over! Mamma kommer til å ta med pc'en fra jobben i helgene... Det er ikke den beste bærbare jeg har prøvd... Er en Fujitsu Siemens lifebook... Med pentium 3. Og jeg kan ikke gjøre noen endringer i denne forferdlige pc'en fordi den tilhører forsvaret, og der skal det ikke være noen endringer :roll:

Lenke til kommentar

Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå?

Lenke til kommentar
Sånn..nå er jeg meget irritert over telefonselgere. Jeg har telenor. Er det en tråd på forumet som gjelder samme problemet, om ikke..kan jeg få meg vekk fra helveteslistene på nett eller er kundeservice per telefon eneste vei å gå?

prøv heller å ha det gøy med dem.

f.eks. noen av disse triksa:

Syng Knudsen og Ludvigsens «Telefonsang» til du hører opptattsignalet.

Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det.

Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det.

Prut, prut og atter prut.

Le hysterisk til du hører opptattsignal.

Forandre dialekten din hvert 10. sekund.

Pust tungt og spør hva selgeren har på seg.

Spør om det er mulig å LEIE produktet.

Imiter selgerens stemme og dialekt.

Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter.

Foreta en psykoanalyse av selgeren.

Sett selgeren på venting og gå og se TV.

Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet.

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...