T.F.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er en substitutt det samme som et tillegg ? Eller er det en erstatter ? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj! Torsdag igjen. Det betyr at jeg må vaske hele huset for mor håper virkelig du får peng for det der! Det er det dummeste jeg har hørt! Hvor mye gjør ikke morra di for deg, og så skal du slenge sånne kommentarer rundt? Ungdommen idag - jeg blir forbanna morra mi lager bare arbeid til meg....dessuten blir jeg tvingt til og være hjemme for og passe lillebroder'n...alt jeg skal ha MÅ jeg betala selv....bare såvidt jeg får mat jo... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj! Torsdag igjen. Det betyr at jeg må vaske hele huset for mor håper virkelig du får peng for det der! Det er det dummeste jeg har hørt! Hvor mye gjør ikke morra di for deg, og så skal du slenge sånne kommentarer rundt? Ungdommen idag - jeg blir forbanna Ikke min mor. Hu føda meg, passa på meg mens jeg var liten og hu gir meg brødrister til jul. Det er pappa jeg får pengene av, men mamma sine oppgaver jeg gjør. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg hadde alldri giddi hvis jeg ikke hadde fått penger for det, men så er jeg en lat jævel som ikke gidder selv om jeg får penger for det Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er en substitutt det samme som et tillegg ? Eller er det en erstatter ? Det er en erstatning. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tor_Erik, tar meg fri hele neste uke jeg. Vinterferie? Nei, det er vel 3 uker til. Må ha en uke å stå på ski. Orker ikke mer skole. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dunno. Den var brukt, og det stod BMX på den. Litt sånn GTA: SA-ish. Skal bare bruke den mellom leilighet-trening-jobb uansett. Hehe DU på BMX hmm Passer liksom litt bedre på en Harley eller noe hehe, men det er vel litt "overkill" å dra på trening med Harley hvis det bare er kort vei. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg hadde alldri giddi hvis jeg ikke hadde fått penger for det,men så er jeg en lat jævel som ikke gidder selv om jeg får penger for det Så du får penger uten å gjøre noe? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Var det ikke en gammel Toyota psilocybe raserte rundt i a? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva er retnignsnummer til USA? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hva er retnignsnummer til England? Ble en liten feil der Engald er det jeg lurer på. Endret 3. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dah tar man pc'en hjem...filmtid hjemme Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 0044 for hele UK. Forresten, Donnie Darko på NRK2 ikveld, se den de som ikke har sett. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det går jo fane ikke an å ringe jo. Opphavsrett på sanger er no drit. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan ikke huske å ha sett Donnie Darko men har hørt mye godt og vondt om den, når går den? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er en ålreit film, noe hypa opp...men jeg liker den. Er den rundt hjørnet på tv? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Får vel se den igjen, selv om første gang ikke begeistret meg noe særlig. Me får nett sjow om ikke den er bedre denne gangen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg så den for en stund siden, utekstet.... Fikk ikke med meg så mye. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Å! Dette er så utrolig tøft! Jeg får kanskje bredbånd snart! Hvis Tekst Data (som har klart å orddele sitt eget navn) får femti kontrakter, skal de på vegne av Direct Connect bygge ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fint å se at folk er enige med meg angående Donnie Darko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg