tor_erik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jippi... Jeg har fri til mandag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeje. Da har jeg vært og trent på SATS, spist en finfin frokost, kjøpt en BMX-sykkel for 500kr, og bestilt en Sigma 70-300 4/5.6 APO Macro Super II. En finfin dag, med andre ord. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så flinke alle har blitt til å trene, da.. inkludert meg *stolt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 kjøpt en BMX-sykkel for 500kr Hva for en sykkel? Du kan kjøpe min for 8000,- når den du kjøpte knekker. Tor_Erik, tar meg fri hele neste uke jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dunno. Den var brukt, og det stod BMX på den. Litt sånn GTA: SA-ish. Skal bare bruke den mellom leilighet-trening-jobb uansett. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hmm brødskiver med makrell i tomat.. will do. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Finfin dager på alle altså. Her sitter eg og skriver av noen greier. Kjedelig jobb skal eg si men skal ikke klage. Kunne jo liksom bare kjørt dokumentene i en skanner og vips. jaja. Forbanna varmt folk skal ha det her og da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dunno. Den var brukt, og det stod BMX på den. Litt sånn GTA: SA-ish. Skal bare bruke den mellom leilighet-trening-jobb uansett. Bilde av deg på den i RPP? Endelig hjemme, og vi har matteprøve i morgen ble jeg minnet på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sykkelen måtte fikses litt på (pedaler og bremser manglet, pluss litt ymse), så jeg må vente et par dager først. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 æsj....serveren min er treig... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tor_Erik, tar meg fri hele neste uke jeg. Vinterferie? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj! Torsdag igjen. Det betyr at jeg må vaske hele huset for mor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj! Torsdag igjen. Det betyr at jeg må vaske hele huset for mor håper virkelig du får peng for det der! Selv har jeg hele kjelleren for meg selv...dermed så må jeg vaske dritten sjæl... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ah deilig med helg Ehh.... det er Torsdag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvor mye er mva avgiften på i dag? 12% ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Æsj! Torsdag igjen. Det betyr at jeg må vaske hele huset for mor håper virkelig du får peng for det der! Det er det dummeste jeg har hørt! Hvor mye gjør ikke morra di for deg, og så skal du slenge sånne kommentarer rundt? Ungdommen idag - jeg blir forbanna Haddis: 11% på mat og 25% på alt annet av forbruksvarer. Forresten: MVA-avgiften? Merverdiavgift-avgiften? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ah deilig med helg Ehh.... det er Torsdag Men vi har fri imorgen (Jeg og tor_erik går på samme skole) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Haddis: 11% på mat og 25% på alt annet av forbruksvarer.Forresten: MVA-avgiften? Merverdiavgift-avgiften? Whatever Anyways...takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg