sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kewl avatar du har fått deg AnAnAs(for en gangs skyld, no offence ) Jeg har 26 på lager, så bare å si ifra hvis du går lei. Denne går eg ikke lei på en stund TLZ, din avatar er sjef Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Såå søt hun var http://www.axefeather.com/index_pop.aspx Natta. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Såå søt hun var http://www.axefeather.com/index_pop.aspx Natta. Den kan en gjennomsnittlig mann holde på med lenge... til han "tilfeldigvis" stikker på do... ketchez: Takk. Endret 2. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Støtter Steffyboy... Hvis det er noe jeg er lei er det syting og klaging over tråder og "spam". Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ok, rettelse. Jeg og en god del av brukerene her lei av disse postene dine. so? Det er jo tross alt en brukermoderator som kommer med dette utspillet, og da bør du ta det til etterretning. Anser han adferden din for uakseptabel og i strid med forum-reglementet, er utestengning en ikke særlig usannsynlig straff. Jeg har nettopp sett "Lost" på TV-norge, og jeg må si den virkelig overrasket meg. Hadde ikke forventet en såpass dyp og underholdene serie da jeg først satte meg ned, men den hadde mange kvaliteter å by på. Tror jeg kommer til å følge serien fast heretter. Edit: Forhåndsvisning er nyttig! Endret 2. februar 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Lost var konge! Dumt at det bare er en gang i uka, og episodene er ikke ferdig i USA engang! :| Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Lost var konge! Dumt at det bare er en gang i uka, og episodene er ikke ferdig i USA engang! :| De er såvdit halvveis... Men så fins det jo sånn, varer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja, men det er en uke til Ep15 i USA. Og det er mange flere, visstnok. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja, men det er en uke til Ep15 i USA. Og det er mange flere, visstnok. Det jeg sier, de er ca. halvveis i USA... = Mange flere når det allerede har komt ut 13 ellerno Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Stemmer, *tørke øyne*. Men, det SKAL følges med på! Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jah, er trøtt, og da går man og legger seg. Skal ha volleyball turnering i morgen. En hel dag. Det skal bli gøy håper jeg. Godnatt! Endret 2. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ord! @ følge med på Lost Ser bortimot aldri på tv, tror jeg skal gjøre et unntak Endret 2. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ord! @ følge med på Lost Ser bortimot aldri på tv, tror jeg skal gjøre et unntak Jeg ser aldri på TV. Jeg fikk ikke med meg "Doffen har daua" og "Er det pule du mener, mamma?", lastet de ned jeg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ord! @ følge med på Lost Ser bortimot aldri på tv, tror jeg skal gjøre et unntak Jeg ser aldri på TV. Jeg fikk ikke med meg "Doffen har daua" og "Er det pule du mener, mamma?", lastet de ned jeg. Hvaforno? Ah, reklame greiene ja Så litt av gullfisken faktisk. Men jeg laller, NN ! Endret 2. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 "Er det pule du mener, mamma?" Den har jeg faktisk bare sett et par ganger. Sjelden reklame. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 "Er det pule du mener, mamma?" Den har jeg faktisk bare sett et par ganger. Sjelden reklame. Har ikke sett den i det hele tatt, hva er det reklame for? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det ikke rema 1000? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det ikke rema 1000? Jepp. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 morra holder et langt foredrag til sønnen for å forklare sex eller noe.. så sier han til slutt; Er det pule du mener mamma? Den er artig da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg