Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kewl avatar du har fått deg AnAnAs(for en gangs skyld, no offence ) Jeg har 26 på lager, så bare å si ifra hvis du går lei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S Det kommer aldri til å skje. Jeg foretrekker å være anonym på forumet. Fra magen og ned, da. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fra magen og ned, da. Forsiktig med hva du ber om nå.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S Det kommer aldri til å skje. Jeg foretrekker å være anonym på forumet. Fra magen og ned, da. Er du homofil? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 If I had a dime for everytime... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har absolutt ingenting imot homofile. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har absolutt ingenting imot homofile. Så lenge de ikke er keen på deg, right? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har absolutt ingenting imot homofile. Så lenge de ikke er keen på deg, right? Det er nok riktig ja. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet : pyse! Lag en morsom tråd da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ååå... aktuelt og været midt i Lost.. Helt idiotisk, ødelegger en god del av opplevelsen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kewl avatar du har fått deg AnAnAs(for en gangs skyld, no offence ) Jeg har 26 på lager, så bare å si ifra hvis du går lei. ER LEI! Atomet, please...vil ikke ha det "se-på-meg-jeg-jeg-er-upult-og-trenger-fitte-nå" diskusjonen din. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har absolutt ingenting imot homofile. Så lenge de ikke er keen på deg, right? Det er nok riktig ja. Noe imot jenter som er keene på deg men som du ikke er interessert i? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kewl avatar du har fått deg AnAnAs(for en gangs skyld, no offence ) Jeg har 26 på lager, så bare å si ifra hvis du går lei. ER LEI! Atomet, please...vil ikke ha det "se-på-meg-jeg-jeg-er-upult-og-trenger-fitte-nå" diskusjonen din. Jeg trenger ikke fitte. Hva får deg til å tro atmjeg skal lage en sånn diskusjon? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *spør AnAnAs om profesjonelle spørsmål på msn* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Lost var faktisk ganske bra. Minner om Far Cry... Er det bare meg som vil ha film av Far Cry? Van Damme hadde passet perfekt! Han i far cry ligner på han også... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S Det kommer aldri til å skje. Jeg foretrekker å være anonym på forumet. slik at alle blir forvetne og herjer vilt etter å finne ut hvem du er? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg trenger ikke fitte. Hva får deg til å tro atmjeg skal lage en sånn diskusjon? Nei, vi ser jo det... Du lager den diskusjonen nuh.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg trenger ikke fitte. Hva får deg til å tro atmjeg skal lage en sånn diskusjon? Nei, vi ser jo det... Du lager den diskusjonen nuh.. Nei, vi snakket om homofile. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Lost var faktisk ganske bra. Minner om Far Cry... Er det bare meg som vil ha film av Far Cry? Van Damme hadde passet perfekt! Han i far cry ligner på han også... DA blir det jo en bra film.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *spør AnAnAs om profesjonelle spørsmål på msn* Kan du spørre meg igjen? Mistet vinduet og finner deg ikke i listen.. Jeg har et genialt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg