Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 * fredrikrb sets mode: +OMG_GIDD_STENG_TRAAD SnowDOG_ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg slet intenst med å åpne Creative Zen Touch. Det var like før jeg kastet den i veggen. edit: snøhund, din bitch! Jeg likte den tråden... vi satt på en kai og skulle ta båten hjem etter og å kjøpt den zen touch driten...ikke tale om den skulle være mulig å åpne... Så det ble lighter og sur plastikk lukt.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) * fredrikrb sets mode: +OMG_GIDD_STENG_TRAAD SnowDOG_ hvilken tråd er det snakk om...? oida...ble 2 innleg etterhverandre.... edit: teit du er da snøtass..... Endret 2. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet sitt nyeste påfunn. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet sitt nyeste påfunn. Det er faktisk et virkelig problem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Greit nok, men over 20cm? ______________________________________________ http://www.snopes.com/photos/commercials/vwpolo.asp Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Creative sine esker = teh evil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal holde en streng linje liksom og det der ble jo bare latterlig. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Greit nok, men over 20cm? ______________________________________________ http://www.snopes.com/photos/commercials/vwpolo.asp Ja, men det jo egentlig ikke så viktig. Hvorfor kan jeg ikke få hjelp med problemet mitt? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Men er det noen som vet om det finnes medisiner mot det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal holde en streng linje liksom og det der ble jo bare latterlig. Pøh! Teiteste jeg har hørt. Den tråden var gull! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Donér masse blod. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Donér masse blod. Jeg er for ung til å donere blod. Men jeg tror at et sånt tiltak ville vært uaktuelt uansett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nei....Nå er det lost premiere på tvnorge. BBL. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nei....Nå er det lost premiere på tvnorge. BBL. Thx for ze reminder, hadde glemt det. *kosepå* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S En tier på at han ikke tørr, eller "ikke har kamera eller mulighet til å fikse bilde nå". Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S Det kommer aldri til å skje. Jeg foretrekker å være anonym på forumet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Atomet, legg et bilde av deg i Recent Pic Post da, lurer på hvordan du ser ut :S Det kommer aldri til å skje. Jeg foretrekker å være anonym på forumet. Å være anynom er ut. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kewl avatar du har fått deg AnAnAs (for en gangs skyld, no offence ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg