Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er også helt ødelagt her... Hver helg planlegger jeg å sove ut osv, men så skjer det alltid noe som gjør at jeg våkner med spritdunsten over hele meg. Nå skal jeg røyke vannpipe med en kompis, kanskje jeg kommer litt til hektene da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Spritdunst? Vært på flasken idag? Like WTF? Er det idol idag? Trodde ikke det var før på fredag. *ture og se på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er ikke ødelagt av søvnmangel, det kommer bare til å ødelegge meg mer. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er Philip-tråden slettet eller flytta? Finner den ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det skulle vel tilfeldighvis ikke være noen her som jobbet i mydighetene i Kina på 1990 tallet? Samf. læreren sa at jeg fikk 6'er hvis jeg fant ut hvor mange som døde under masakren på den himmelske fredsplass ^^ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 haha en idiot på skolen som overhode ikke har greie på data men som hele tiden gir utrykk for det: "vet du hva Gforce skjermkort er Truls?, de har to innpakka vifter, dritbra samme hva du gjør med de så går de ikke over 40grader da" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Usj, jeg orker ikke yahoo mailen min. Full av spam! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er Philip-tråden slettet eller flytta? Finner den ikke. Den ligger i musikk kategorien Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er Philip-tråden slettet eller flytta? Finner den ikke. Den ligger i musikk kategorien Okidoki. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 "Atomet" for President. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå har jeg plutselig femti stykker jeg kan invitere til gmail jeg...Ble ikke kvitt ti før jeg fikk femti! Har dere hatt en fin dag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg føler meg rimelig eid. Skal åpne en pakke med USB-kabel fra Biltema, forbanner meg over plastsveis på slike pakker, og voldtar den med en tang før jeg finner ut at det er perforert plast på baksiden, bare å dra forsiktig av, og voila, tilgang til kabelen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 "Atomet" for President. La oss starte en fanclub Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) "Atomet" for President. One of these days im gonna cut him into little pieces. http://www.fantasyflightgames.com/doomproducts.html stoopid? Endret 2. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg føler meg rimelig eid. Skal åpne en pakke med USB-kabel fra Biltema, forbanner meg over plastsveis på slike pakker, og voldtar den med en tang før jeg finner ut at det er perforert plast på baksiden, bare å dra forsiktig av, og voila, tilgang til kabelen. Hahahaha. St00pid. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hey! Jeg kan egentlig ikke unnskylde den der. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eneste tråden som er mer aktiv enn denne: Hvordan forhindre kåthet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mange av derre plastpakkene er jo umulig å få åpnet uten skikkelig kniv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mange av derre plastpakkene er jo umulig å få åpnet uten skikkelig kniv. For eksempel Creative sine. Jeg tenkte dette var en sånn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Jeg slet intenst med å åpne Creative Zen Touch. Det var like før jeg kastet den i veggen. edit: snøhund, din bitch! Jeg likte den tråden... Endret 2. februar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg