Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, en kamerat av meg skrev på laptop. Akkurat da han var ferdig med å skrive 3 sider, så kom det en feilmellding og alt gikk vekk :D

Han var så pissed :p

Det er kanskje det kjipeste som kan skje da!

Ops... Simpsons begynner!! :love:

Jepp, skjedde meg engang. Hadde skrevet 2 sider på data som tilsvarer 4 vanlige sider.

Jeg hadde bare 1 side kladd, dvs at jeg hadde funnet opp mye mens jeg skrev.

:mad:

Lenke til kommentar
Haha, en kamerat av meg skrev på laptop. Akkurat da han var ferdig med å skrive 3 sider, så kom det en feilmellding og alt gikk vekk :D

Han var så pissed :p

Det er kanskje det kjipeste som kan skje da!

Ops... Simpsons begynner!! :love:

Jepp, skjedde meg engang. Hadde skrevet 2 sider på data som tilsvarer 4 vanlige sider.

Jeg hadde bare 1 side kladd, dvs at jeg hadde funnet opp mye mens jeg skrev.

:mad:

har hatt samme prob. derfor gjør jeg nå HELT atumatisk Ctl-S i word ca. etter kvar linje....dette går nå helt automatisk uten at jeg tenker på det...ganske praktisk! :D

Lenke til kommentar

Bah, faen å alt skal gå på tverke for tiden :(

Tror jeg har litt problemer med å konsentrere meg og slikt for tiden, klarer ikke sitte å jobbe med noe som helst over lengre tid lenger. I tillegg får jeg ikke sove om natta, jeg sover somregel ikke før klokka er 3-4 om natten noe som resulterer i at dagene blir ekstra harde, er ikke skjeldent at jeg sovner i timene nå fortiden (jeg tror ikke jeg har holdt meg våken i en eneste time denne uka).

Eldre Historie/Geografi læreren min kom bort til meg i dag å sa at jeg skulle ta meg en tur opp til den ene rådgiveren våres fordi han mente jeg hadde ett problem og at denne rådgiveren kunne hjelpe meg... Da fant jeg ut at å faktisk inrømme at man har ett problem er jævlig mye værre enn å bare spøke om det... Heldigvis var ikke rådgiveren der :) Liker virkelig ikke å snakke ut om sånn dritt med andre enn de vennene som står meg nærmest, selv om den rådgiveren er grei nok han :shrug:

I tillegg vil ikke linuxboxen min være snill gutt og la meg få komme på msn...gaim er bare teit og vil ikke kjøre med en gang noen snakker til meg, og amsn vil vist ikke installeres pga jeg mangler en eller annen fil...

Og nå er det møte i noen timer, jippii :thumbdown:

Lenke til kommentar
nasjonal prøve i norsk er det tetieste jeg har vært borti :roll:

de skal kartlegge hvor gode vi er i norsk ved at vi skal skrive en argumenerne fagtekst om for og imot at det er liv på mars, for deretter å trekke en konklusjon. og vi skulle skrive en tekst om hva vi mener er meningen med livet :!:

dagen var delt i to med en liten pause på midten, vi mmåtte sitte hele dagen ut selv om vi var ferdige kl 12 (som jeg bla var). så meg rundt i klasserommet og fant ut at absolutt alle var ferdige!!!

vi måtte sitte ut tiden til kl.2 helt muse stille.

Vi hadde det idag.

Jeg ga faen i hele greia!

Lenke til kommentar

de skal kartlegge hvor gode vi er i norsk ved at vi skal skrive en argumenerne fagtekst om for og imot at det er liv på mars, for deretter å trekke en konklusjon. og vi skulle skrive en tekst om hva vi mener er meningen med livet :!:

dagen var delt i to med en liten pause på midten, vi mmåtte sitte hele dagen ut selv om vi var ferdige kl 12 (som jeg bla var). så meg rundt i klasserommet og fant ut at absolutt alle var ferdige!!!

Vi hadde det idag.

Jeg bare lurer på en ting... hvorfor er de mer strenge under nasjonal prøve enn på tentamen? :no:

Lenke til kommentar

Okej, har en plan nå om å rydde, gjøre lekser, øve til prøve, fikse lys som ikke funker og så legge meg tidlig. Hvis alt går som planlagt har et mirakel offisielt skjedd. Men det er verdt et forsøk synes jeg.

---

Der ringt modern og ga flere instrukser om søppeltømming og blomstervanning. :hrm: Gidder ikke gjøre alt.

Lenke til kommentar

Vi hadde det idag.

Jeg bare lurer på en ting... hvorfor er de mer strenge under nasjonal prøve enn på tentamen? :no:

nasjonale prøver er en test for å se hvor gode elevene er.

svarer alle elevene dårlig på en prøve, får det skolen til å se ut som en "loser"

skole.

lærerne vil ikke at det skal skje, så derfor er de så strenge.

Endret av ewok
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...