Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Steffy's Guide to a Good Day Vent til læreren har tatt fraværet, si du må på do og ta deg en fritime. Har du like sløve lærere som meg vil de ikke legge merke til det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde matteprøve i heeeeele dag jeg. Kom 09:58, gikk 12:04. Fin skoledag. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde matte prøve jeg også i dag, en time da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nasjonale prøver is the shit! Jeg skrev Kristin Klemet er en kødd på baksiden av oppgaven. Jeg fjerna det såklart, men hva ser jeg når jeg snur prøven. Joda. Såklart har det satt avtrykk i prøven Det gikk faen ikke vekk! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg skrev Kristin Klemet er en kødd på baksiden av oppgaven. Bra du ikke skrev Kristin Clemet da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 det værste med de nasjonale prøvene er at de er om ting jeg alldri har vært borti før og de skal "kartlegge" hvor gode vi er i et fag, og hjelpe oss i å få tilpasset undervisning. jeg får vanligvis 4 eller 5 på innleveringer osv. også får jeg en 2er på denne, og da skal jeg straffes med b00b undervisning eller noe? det verste er at skolen vår lar prøvene telle masse på karakteren, norsken teller som en tantamen, Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde matte prøve jeg også i dag, en time da Tøffe greier... 3MX? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tørr fan ikke gå til tannlegen Gå til en som behandler odontofober da.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg skrev Kristin Klemet er en kødd på baksiden av oppgaven. Bra du ikke skrev Kristin Clemet da Skriver hu det med c? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg skrev Kristin Klemet er en kødd på baksiden av oppgaven. Bra du ikke skrev Kristin Clemet da Skriver hu det med c? Ja. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 og da skal jeg straffes med b00b undervisning eller noe? Slik undervisning vil jeg gjerne straffes med. Helst fra faglæreren vår i Kunst & Håndverk. Lurte på hva jeg skulle gjøre nå.. Hmm... Skrive bokanalysen kanskje.. Som skal være inne senest 00:00. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde matte prøve jeg også i dag, en time da Tøffe greier... 3MX? 3MX? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Goophy, ser ut som han "bare" går på ungdomskolen ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Oj, du er bare 15 år ja. 3MX er matematikk i videregående skole, vk2. <--- På tide å få seg et liv nå. Endret 2. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 trist dag sitter på en ...dell... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 gratulerer da goophy jeg syntes du skal være her med oss jeg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nasjonale prøver is the shit!Jeg skrev Kristin Klemet er en kødd på baksiden av oppgaven. Jeg fjerna det såklart, men hva ser jeg når jeg snur prøven. Joda. Såklart har det satt avtrykk i prøven Det gikk faen ikke vekk! På ark2, skrev en i klassen min hvordan han ville Kristin Clemet skulle dø. :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nasjonale prøver is the shit!Jeg skrev Kristin Klemet er en kødd på baksiden av oppgaven. Jeg fjerna det såklart, men hva ser jeg når jeg snur prøven. Joda. Såklart har det satt avtrykk i prøven Det gikk faen ikke vekk! På ark2, skrev en i klassen min hvordan han ville Kristin Clemet skulle dø. :!: Jeg skrev faktisk 2 sider på data på den første oppgaven og bare halv side på oppgave 2 pga da var jeg drit lei Fikk gå kvart på 2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Grattis Goophy! Se lyst på det! Alle n00bene digger deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg