Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vist avslørt meg for mye. Ho vil ikke se en film med meg lenger. Men det er bedre å få et nei en å ikke vite noe.

Nå har jeg lagt det bak meg. Jeg var ganske deprimert med en gang. Kunne ikke konsentrere meg den første timen. Men jeg tenkte som så at det tjener ikke til noe formål. Jeg opnår ikke alltid det jeg vil med å følge følelsene. Så jeg godtok at hun ikke vil være sammen med meg..ialefall ikke nå. Jeg blei med på et intervju, (lo meg i hel) leste litt om det aksjsespillet jeg er med i og alt er egentlig ganske bra nå.

Men takk for all respons uansett. Nå må jeg konsentrere meg om skolen, og kanskje prøve å være mer sosial. Jeg er tross alt aldri ute. Har aldri hatt behov, men jeg tror behovet øker litt nå.

Lenke til kommentar

Åsmund: Bedre å få vite det slik nå, enn å vente til langt etter jul på at ho skal si det samme.

Nå er det helj! Her blir det liv! Rai rai!

Jeg schmekker til og henter meg switchen idag, så skal jeg kanskje teste den ved å hat et lite LAN her sånn :) Idag på skolen brukte vi hele dagen på å øve til no musikk greier, noen i klassen min har blitt skikklig flinke i gitar og trommer nå... ble virkelig imponert! dessuten, læreren vår... han er drit kul, begynnte å spille og synge Guns 'n' Roses - Paradice city og greier i dag :D

Lenke til kommentar

Takker igjen for respons. Det er bedre å vite at hun ikke vil enn å leve i uvisshet ja. Egentlig har jeg fått litt motivasjon på en måte. Jeg kan ikke få ho ved å bare spørre ho. Så dermed er det ikke noen grunn til å prøve meg på ho heller. Siden jeg nå skjønner at ved å få ho må jeg glemme ho, på en måte, kan jeg konsentrere meg om andre ting, som gjør meg den jeg er. Det er jo først da jeg kan prøve å bli kjent med ho. Ved å være "best" mulig selv og se om ho tar kontakt med meg som jeg kan følge opp.

Og jeg klandrer ingen. Dere har bare vert til hjelp dere. Tror jeg.

Life is like a moving river, er et kinesisk ordtak. Må stole på det tror jeg.

Huff det snør ikke her. Ikke bra.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Woo jewleball ja, har det på mandag vi, på rockefeller :thumbup:, varer fra 19.00 til 03.00, ikke det at vi gidder å være der så lenge da... Menmen. Blir litt stress med eventuellt nach osv. men en ting er sikkert: Jeg møter på skolen i bakrus med dress på :thumbs: Anyways, var og kjøpte inn drikkevarer til ballet nå, sixpack tuborg, og 3 halvlitere, så jeg har ihvertfall ikke råd til å drikke i helgen :ermm:

By the way, hvordan gikk daten Mario? ;)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...