Totenkopf Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 'Tilbake fra terminprøve i matte gikk til ****** for å si det mildt :0 Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kan umulig ha gått så tyil ****** som min fysikktentamen. 2 fik jeg. Lå på en meget sterk 5. Loka på alle oppgavene det var mulig å loke på. Så på læreren at hun var skikkelig lei seg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg hadde vist avslørt meg for mye. Ho vil ikke se en film med meg lenger. Men det er bedre å få et nei en å ikke vite noe. Nå har jeg lagt det bak meg. Jeg var ganske deprimert med en gang. Kunne ikke konsentrere meg den første timen. Men jeg tenkte som så at det tjener ikke til noe formål. Jeg opnår ikke alltid det jeg vil med å følge følelsene. Så jeg godtok at hun ikke vil være sammen med meg..ialefall ikke nå. Jeg blei med på et intervju, (lo meg i hel) leste litt om det aksjsespillet jeg er med i og alt er egentlig ganske bra nå. Men takk for all respons uansett. Nå må jeg konsentrere meg om skolen, og kanskje prøve å være mer sosial. Jeg er tross alt aldri ute. Har aldri hatt behov, men jeg tror behovet øker litt nå. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 synd å høre åsmund :( Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Åsmund: Bedre å få vite det slik nå, enn å vente til langt etter jul på at ho skal si det samme. Nå er det helj! Her blir det liv! Rai rai! Jeg schmekker til og henter meg switchen idag, så skal jeg kanskje teste den ved å hat et lite LAN her sånn Idag på skolen brukte vi hele dagen på å øve til no musikk greier, noen i klassen min har blitt skikklig flinke i gitar og trommer nå... ble virkelig imponert! dessuten, læreren vår... han er drit kul, begynnte å spille og synge Guns 'n' Roses - Paradice city og greier i dag Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Åsmund: Tidligere(par dager elns?) når du spurte om du skulle sende den meldingen her, hadde jeg tenkt til å svare nei.. Av erfaring visste(vet) jeg at det ikke lønner seg si slik såpass tidlig.. Sorry, feeling a little guilty now.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 LAN LAN LAN leet leet leet Idag er det LAN! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Synd det åsmund. Og eg som trodde du endelig skulle miste jomfruen. Glemte å si igår at det snør!! Idag har det snødd også. Med snøen kom julestemningen. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Takker igjen for respons. Det er bedre å vite at hun ikke vil enn å leve i uvisshet ja. Egentlig har jeg fått litt motivasjon på en måte. Jeg kan ikke få ho ved å bare spørre ho. Så dermed er det ikke noen grunn til å prøve meg på ho heller. Siden jeg nå skjønner at ved å få ho må jeg glemme ho, på en måte, kan jeg konsentrere meg om andre ting, som gjør meg den jeg er. Det er jo først da jeg kan prøve å bli kjent med ho. Ved å være "best" mulig selv og se om ho tar kontakt med meg som jeg kan følge opp. Og jeg klandrer ingen. Dere har bare vert til hjelp dere. Tror jeg. Life is like a moving river, er et kinesisk ordtak. Må stole på det tror jeg. Huff det snør ikke her. Ikke bra. Endret 12. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Woo jewleball ja, har det på mandag vi, på rockefeller , varer fra 19.00 til 03.00, ikke det at vi gidder å være der så lenge da... Menmen. Blir litt stress med eventuellt nach osv. men en ting er sikkert: Jeg møter på skolen i bakrus med dress på Anyways, var og kjøpte inn drikkevarer til ballet nå, sixpack tuborg, og 3 halvlitere, så jeg har ihvertfall ikke råd til å drikke i helgen By the way, hvordan gikk daten Mario? Endret 12. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jo "daten" med svogeren og min søster gikk fint. Vi gikk og så på matrix revolutions. Var hyggelig det. Endret 12. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jo "daten" med svogeren og min søster gikk fint. Vi gikk og så på matrix revolutions. Var hyggelig det. ØYH! Du sa du skulle på date du Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Åsmund: Synd at det ikke gikk som du håpet. Men den som intet satser vinner intet. Og kameraet kommer fan ikke i dag. Får ikke dratt på postkontoret uansett for å hente det. Det stenger 15 min etterpå at jeg er ferdig på jobb :\ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Sa "date" ja men ikke med kem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Og ja, det snør vilt her i dag. OG selvsagt er alt av ploger og ting ikke kommet for å måke snø så vi sliter litt med å komme oss ut Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Åsmund: slikt er bestandig crap, men tro meg, det er bedre å vite enn å leve i uvissthet. Husk, det er flere fisk i havet God Jul Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 *skal på kino med <--- idag* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Nice sparks. Meneh.....før du turer må du slenge opp ett bilde. aight!?! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har ikke funnet et bra bilde av hu :/ vil helst vise frem det beste til dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg