CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger bare en god grunn til og dra til byen jeg. Kan somregel være der iløpet av 1time. Noenganger mer noen ganger mindre. (kjekt og dusje hvis man skal gjøre noe.. Og noen andre ting mens man først er i dusjen også ,men nok om den saken) Okeidokei... jeg er da her jeg... Men vi skal ha brorsan i helgen så... Da er mamma alltid lissom helt med piggene ute for hva jeg driver med ass... *irriteresegover* Hehe.. Frister sinsykt altså.. Men må logge av folkens.. cul8r ppl! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Joda... fatter'n er grei når det gjelder litt drikk og sånt. Han har jeg fått det merkeligste av... men men... Morsan derimot... hu drikker ikke særlig selv så da skal ikke jeg heller drikke noe... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CreatureCanis: Det er foreldre...de vil alltid ditt beste men ender opp med av og til å gjøre det tvert motsatte. Og, det blir ikke noe bedre hvis du fyller 18 i følge min erfaring. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CreatureCanis: Det er foreldre...de vil alltid ditt beste men ender opp med av og til å gjøre det tvert motsatte.Og, det blir ikke noe bedre hvis du fyller 18 i følge min erfaring. Hehe sant det. Eg måtte skjule at eg drev og drakk og sånt selvom eg for lengst var blitt 18. Må forsatt det enda Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CreatureCanis: Det er foreldre...de vil alltid ditt beste men ender opp med av og til å gjøre det tvert motsatte.Og, det blir ikke noe bedre hvis du fyller 18 i følge min erfaring. Har ikke sagt det blir noe bedre nei men... Da er jeg 18 lissom og har i følge norsk lov tillateste til og drikke... Da kan lissom ikke hu komme og si nei fy deg til meg akuratt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har ikke sagt det blir noe bedre nei men... Da er jeg 18 lissom og har i følge norsk lov tillateste til og drikke... Da kan lissom ikke hu komme og si nei fy deg til meg akuratt... Vel, på den måten ja Vel, det er litt kos og bli 18 og kan kjøpe drikke selv ja...klager ikke Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Joda... fatter'n er grei når det gjelder litt drikk og sånt.Han har jeg fått det merkeligste av... men men... Morsan derimot... hu drikker ikke særlig selv så da skal ikke jeg heller drikke noe... sjølingene driker svært lite, sjølen har forbud mot drikking og sjøla synes det er kjedelig å drikke selv... det som da er dumt er at jeg ikke kan ta drikke hjemme men..men.. that's life Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe sant det. Eg måtte skjule at eg drev og drakk og sånt selvom eg for lengst var blitt 18. Må forsatt det enda Haha.. jeg kan fint ta meg en pils ifra kjøleskapet uten at de bryr seg og det er jo ikke lenge siden jeg ble 18 da.... hihihi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Erm..."sjølingen"? Må være første gangen jeg høre det ordet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe sant det. Eg måtte skjule at eg drev og drakk og sånt selvom eg for lengst var blitt 18. Må forsatt det enda Haha.. jeg kan fint ta meg en pils ifra kjøleskapet uten at de bryr seg og det er jo ikke lenge siden jeg ble 18 da.... hihihi Ja eg kan ta meg en pils og sånt enda men nå snakker eg om fylla. Kommer eg hjem med 2 fulle poser med øl så blir det sånne blikk fra de. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Erm..."sjølingen"? Må være første gangen jeg høre det ordet har du ikke hørt om "sjølingann"?? WTF her følger en kort oversikt over slektsnavn på min geniale dialekt: far- sjølinn mor- sjøla foreldrene mine- sjølingann bestefar- bæssjølin bestemor- bæssjøla besteforeldrene- bæssjølingann Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 har du ikke hørt om "sjølingann"?? WTF her følger en kort oversikt over slektsnavn på min geniale dialekt: far- sjølinn mor- sjøla foreldrene mine- sjølingann bestefar- bæssjølin bestemor- bæssjøla besteforeldrene- bæssjølingann Nei, kan absolutt ikke si at jeg har hørt det Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Asså, folkens... SO3 kan for øyeblikket sammenliknes VELDIG godt med en kanin. Tjue kaniner, egentlig, 12 hunkjønn og 8 hanner... Sidebestanden her er jo snart fullstendig ute av kontroll! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ser du ka du har gjort Jayhem? Du drepte tråden. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Right'y'oh. brotha! Menneh.. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å skrive noe.. Men så kommer jeg ikke på noe å skrive.. Jo! Litt kjedelig, men må jo fylle ut litt her Idag jobba jeg litt faktisk.. Som i 2-3 timer effektiv arbeidstid.. Jeg burde nesten ta meg en kald pils og feire. Ja. Hører på Ninja Tunes - Bruce Lee MC..! Konge musikk *grin* (rza, ninja style) Haiiiyyaa! edit: bytta til gamle smileyene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Yup da går eg en tur ut med vovsen. Korfor er det ingen som ringer til meg lenger? Fordi eg er ned hjemme betyr ikke at eg er down. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skal se film nå.. A Clockwork Orange, eller City Of The Lost Children? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med PR0nXXXX vol. 24? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ny avatar folks =) DET FÅR DU IKKE LOV TIL!!! (seriøst! Jeg kommer til å kalle deg.. Bob Merete heretter!! You're not yourself anymoooore! You hear me!?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg