ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Var 3politi biler uttafor skolen, en med fullt av bevepnet menn med skuddsikre vester og hjelmer og 1 syke bil :O Hyde"Oh cops, I must go and hide my stuff" "Wich stuff?" Hyde"ohh....t...the cartoon" :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 70's Show? nederste ja, men sykt at politiet kom med mp5 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *sette seg ned med en grandis og høre på musikk* *følge wh1te's gode eksempel* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ser dere noe rart på det bildet? Den var litt udigg, synes nå jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så ikke spesielt godt ut, det grepet nei... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg å gjøre ting om morgenen...nå har jeg støvsugd hele huset. ^^ Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg å gjøre ting om morgenen...nå har jeg støvsugd hele huset. ^^ Da vant du idag. Skal riktignok vaske opp et berg med dritt, men det skjer vel ikke før det offisielt er ettermiddag... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg blir vel satt til mer slavearbeid senere i dag jeg også *sukk* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så ikke spesielt godt ut, det grepet nei... Tror ikke det var det han tenkte på... Har hatt "softgun"krig i hagen fo første gang, det var gøy. Nå skal jeg snart lage vafler, nam nam. Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så ikke spesielt godt ut, det grepet nei... Tror ikke det var det han tenkte på... Har hatt "softgun"krig i hagen fo første gang, det var gøy. Nå skal jeg snart lage vafler, nam nam. skal lage pizza jeg. Nam,Nam! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tosker, har dere enda ikke forstått at det er morra deres som skal lage mat? Riktig nok for'a på butikken..... Men rett ettepå skulla'a lage mat! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 nasjonal prøve i norsk er det tetieste jeg har vært borti de skal kartlegge hvor gode vi er i norsk ved at vi skal skrive en argumenerne fagtekst om for og imot at det er liv på mars, for deretter å trekke en konklusjon. og vi skulle skrive en tekst om hva vi mener er meningen med livet :!: dagen var delt i to med en liten pause på midten, vi mmåtte sitte hele dagen ut selv om vi var ferdige kl 12 (som jeg bla var). så meg rundt i klasserommet og fant ut at absolutt alle var ferdige!!! vi måtte sitte ut tiden til kl.2 helt muse stille. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Prøven i dag var digg... Gjorde ingen ting! Syke oppgaver egentlig... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 nasjonal prøve i norsk er det tetieste jeg har vært borti de skal kartlegge hvor gode vi er i norsk ved at vi skal skrive en argumenerne fagtekst om for og imot at det er liv på mars, for deretter å trekke en konklusjon. og vi skulle skrive en tekst om hva vi mener er meningen med livet :!: dagen var delt i to med en liten pause på midten, vi mmåtte sitte hele dagen ut selv om vi var ferdige kl 12 (som jeg bla var). så meg rundt i klasserommet og fant ut at absolutt alle var ferdige!!! vi måtte sitte ut tiden til kl.2 helt muse stille. Håper de får gjort noe med det til neste år! Makan til tull. Hadde vært gøy å sabotere prøven, med å bare skrive under meningen med livet: "42." Ferdig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 På meningen med livet skrev jeg om at livet ikke skulle kastes bort på skole... Pluss masse annet, så når læreren skal rette prøven kommer hun til å tro at jeg er sinnsyk, noe jeg egentlig er... Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Prøven jeg skulle ha idag gikk veldig bra syns jeg. *Håpe på første 5'er i Historie.* __________________________________________ Var hos tannlegen og hadde ingen hull! Dumt med den dumme "banansmaken". Smaker ikke særlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tørr fan ikke gå til tannlegen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tørr fan ikke gå til tannlegen stakkars deg... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg