Andreaz_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Vi fikk besøk av småripsen som skal begynne på skolen vår etter sommern. Grrr. Hehe... vi også. til og med fjortisser (9. klassinger) Håper de vokser litt til før de begynner på VGS. Edit: da tenkte jeg på oppførsels-messig (det ble et rart sammensatt ord :o ) Endret 1. februar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Faen! Noen som har fått tak i de nasjonale prøvene til norsk skriving i dag? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen nattemennesker her idaG? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Aller er på phillip tråden. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rart at folk her antakeligvis er mer opptatt av det spyttet enn han som ble spytta på. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) På tide å stenge tråden og få folk over til SO3? Endret 1. februar 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Den lever faktisk. Men om en to-tre min blir det nok andre boller. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nei...eg legger meg. Philip tråden ble bare teit nå. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Philiptråden er plutselig død. Legger meg, godnatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Var ikke klar over at det var Ray Charles som hadde 'Hit The Road Jack'. Fyren lagde utolig mye bra musikk! Ja, jeg har sett 'Ray' Bra film, dog litt langtekkelig, men ok.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heh, ØrkenGlød er på killing spree. http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heh, ØrkenGlød er på killing spree. http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts Jeg har vært for lat til å delta på den aktiviteten som pågår dessverre. Makter ikke å gjøre så mye for tida. Trenger oppladdning etter btn øvelse og ikke minst oppladdning til den oppkommende nato-øvelsen så dere får ha meg unnskyldt, selv om det ikke er en god unnskyldning.. jaja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ey man, ta deg den tiden du trenger. J00 need to charge ze batteries.. and stuff. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sorry B|Real men, oppla_d_ing... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sorry B|Real men, oppla_d_ing... Mkay. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *plystre plystre* GUD bedre som jeg kjeeeeeeeeeeeder meg! Ikke noe vits og sove heller, skal opp om 2 timer. Goddamn! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Trenger oppladdning etter btn øvelse og ikke minst oppladdning til den oppkommende nato-øvelsen så dere får ha meg unnskyldt, selv om det ikke er en god unnskyldning8.. Der sa du det. Jeg har nettopp vaska klær. Så sikkert bra ut når jeg vandrer rundt i på de små gatene mellom husa her i t-shirt med masse poser med klær klokka halv 5 på natta.. Endret 2. februar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *Tørke brillene* Hmm nei det hjalp ikke, er vel så trøtt at jeg ser tåkete nå, hvis det ikke ER tåke her da Får rote rundt i leiligheten å se om jeg finner senga eller sofaen, legger meg i det første og beste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg