Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

HAHAHA!! Så bra :D Digger å se folk drite seg ut på idol :wee:

Gjekk det på fysikk prøven?

Hmm.. Ikke veldig bra, mente at definisjonen på oppdrift er riktig fordi det er et bilde i boka som illustrerer det ( ja ,jeg skrev det :p ) og at gress fjærer mer enn asfalt derfor ville det virka med mindre krefter på en gutt som hoppa fra andre etage enn om han hoppa ned på asfalt.. Jeg suger, men fikk til noen oppgaver om mekanisk energi siden holger var så flink til å lære meg det en gang, så jeg tror kanskje det blir enda er tre'er i fysikk..

Pus: Det om msn-lister sier du bare fordi du hater at jeg har tusen forum folk der ;):p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHAHA!! Så bra :D Digger å se folk drite seg ut på idol :wee:

Gjekk det på fysikk prøven?

Hmm.. Ikke veldig bra, mente at definisjonen på oppdrift er riktig fordi det er et bilde i boka som illustrerer det ( ja ,jeg skrev det :p ) og at gress fjærer mer enn asfalt derfor ville det virka med mindre krefter på en gutt som hoppa fra andre etage enn om han hoppa ned på asfalt.. Jeg suger, men fikk til noen oppgaver om mekanisk energi siden holger var så flink til å lære meg det en gang, så jeg tror kanskje det blir enda er tre'er i fysikk..

Pus: Det om msn-lister sier du bare fordi du hater at jeg har tusen forum folk der ;):p

Hmm....

Prøvene blir lette viss du kun kan sei at det står i boka =P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har en nystekt pizza ristorante mozzarella her og digg. Skal også kose meg med film! :D

Skulle ikke du begynne et nytt og bedre liv sånn ca idag?

Lenke til kommentar
Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? :dontgetit:

(dette er noe lærerne sa, altså ikke no boikotte/røpe hva prøven er om_oplegg)

Jeg vet, planeten Mars. Men du, jeg forbreder meg ikke i det hele tatt... Er bare to stiler som skal skrives..

Del en er rein fakta.

På den mongo skolen jeg går på teller denne prøven like mye som tentamen :(

vi får den i stedet for tentamen vi :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har en nystekt pizza ristorante mozzarella her og digg. Skal også kose meg med film! :D

Skulle ikke du begynne et nytt og bedre liv sånn ca idag?

Han må jo belønne seg selv litt dah ;)

What he said! ;)

Idag er jo det siste dag så da måtte det pizza og kos til for å feire. :p

Filmen kjeder meg dog. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...