Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Menn bruker 5.500 kroner i året i snitt på tv-er, pc-er og andre duppeditter, mens kvinnene bruker under halvparten.

"Ja det var jammen en syk sum." :ermm:

Lenke til kommentar

Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? :dontgetit:

(dette er noe lærerne sa, altså ikke no boikotte/røpe hva prøven er om_oplegg)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? :dontgetit:

Jeg vet, planeten Mars. Men du, jeg forbreder meg ikke i det hele tatt... Er bare to stiler som skal skrives..

Lenke til kommentar

Jupp, kjedelige greier.

Ups! Sant det! Men, karakteren på prøven teller jo ikke, så jeg gidder ikke å øve... :thumbup:

Men er enig at det med fakta om Mars er grundig tåpelig...

Lenke til kommentar

Jeg vet, planeten Mars. Men du, jeg forbreder meg ikke i det hele tatt... Er bare to stiler som skal skrives..

Del en er rein fakta.

På den mongo skolen jeg går på teller denne prøven like mye som tentamen :(

Lenke til kommentar
Hehe, kult å tenke på at ca 90 var 140 på MSN-lista er folk med rare navn man ikke vet hvem er :)

du er nok ikke alene om det :p

Derfor jeg som regel sletter de jeg 1) Aldri prater med 2) Ikke vet hvem er

Tull å ha 120 njabbkontakter på MSN.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...