enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe, kult å tenke på at ca 90 var 140 på MSN-lista er folk med rare navn man ikke vet hvem er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Menn bruker 5.500 kroner i året i snitt på tv-er, pc-er og andre duppeditter, mens kvinnene bruker under halvparten. "Ja det var jammen en syk sum." Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Woho, kaiern i RPP for først gang på lenge Jeg ser så deilig ut Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har ikke slått meg inn, bare sett pop up meldingen mange ganger Mange fra forumet som har lagt deg til på msn? Det kan man trygt si Men ikke alle er like tøffe som meg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? (dette er noe lærerne sa, altså ikke no boikotte/røpe hva prøven er om_oplegg) Endret 1. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? Jupp, kjedelige greier. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det minner meg på at jeg bør begynne å øve. Dask meg med avis hvis jeg er tilbake innen 2 timer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det minner meg på at jeg bør begynne å øve.Dask meg med avis hvis jeg er tilbake innen 2 timer Har øvd en stund nå, holder på å sovne Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Stargate.Atlantis.S01E20 En av de beste episodene av en TV-serie noensinne. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 noe merkelig med meg.... hver gang jeg går på fortauet, så tar det maks. 10 sek (!) før jeg går sånn halvveis i grøfta. Slik går jeg helt hjem uten og tenke over det. rart Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? (dette er noe lærerne sa, altså ikke no boikotte/røpe hva prøven er om_oplegg) Jeg vet, planeten Mars. Men du, jeg forbreder meg ikke i det hele tatt... Er bare to stiler som skal skrives.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe, kult å tenke på at ca 90 var 140 på MSN-lista er folk med rare navn man ikke vet hvem er Rart navn, jepp. Ukjent, ikke nå lengre. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Stargate.Atlantis.S01E20 En av de beste episodene av en TV-serie noensinne. fulstendig ENIG konge serie Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe, kult å tenke på at ca 90 var 140 på MSN-lista er folk med rare navn man ikke vet hvem er Du vet at det går an å _slette_ kontakter der? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe, kult å tenke på at ca 90 var 140 på MSN-lista er folk med rare navn man ikke vet hvem er du er nok ikke alene om det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? Jupp, kjedelige greier. Ups! Sant det! Men, karakteren på prøven teller jo ikke, så jeg gidder ikke å øve... Men er enig at det med fakta om Mars er grundig tåpelig... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nasjonale prøver er stygt, i tillegg skal vi ha fakta om planeten MARS!! Rein fakta. Hva faen har det med norsk å gjøre? (dette er noe lærerne sa, altså ikke no boikotte/røpe hva prøven er om_oplegg) Jeg vet, planeten Mars. Men du, jeg forbreder meg ikke i det hele tatt... Er bare to stiler som skal skrives.. Del en er rein fakta. På den mongo skolen jeg går på teller denne prøven like mye som tentamen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 legger meg........ elsker dere alle Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe, kult å tenke på at ca 90 var 140 på MSN-lista er folk med rare navn man ikke vet hvem er du er nok ikke alene om det Derfor jeg som regel sletter de jeg 1) Aldri prater med 2) Ikke vet hvem er Tull å ha 120 njabbkontakter på MSN. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Svenskene mener selvfølgelig at det er flaut å tape mot Norge i håndball, men hva med å fåkke opp "dagens fråga" på aftonbladet.se?? http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html Vet det er litt teit, men stem nå "Nei" hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg