robB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 wh1te skrev: http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm Ho var gal ja! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 wh1te skrev: http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm Hahaha, fy fader... :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 wh1te skrev: http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm Heh...heheh.. Ahahah..hahahaa! Thihihiii! HAHAHAHAHAAAHAHA!! Hun er jo fullstendig syk på sinnet! I love loonies! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 HAHAHA!! Så bra Digger å se folk drite seg ut på idol Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Fucked up girl... Sitat I do not intend to work with my music career any more, the only thing that could make me change my mind is to become the lead singer of a rock band. Oh yeah, you go girl. Hun skremte meg litt på slutten der... Endret 1. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tok litt av når hun hadde sin siste opptreden. Skiftet litt der, ja. *grøsse* Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Anette_ skrev: HAHAHA!! Så bra Digger å se folk drite seg ut på idol Gjekk det på fysikk prøven? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dingot0m skrev: Animasjons-linjen ved Møre Folkehøgskule i Ørsta. Du kommer hit, kult. Happy råning. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 I dag har jeg vært på omvisning på skolen jeg sansynligvis skal gå på til neste år syntes seriøst synd på hu idol dama, hu trodde hun var drit god jo Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bestilte et par Demon hunter tskjorter jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Dingot0m skrev: JEG HAR FOLKEHØGSKOLEPLASS! :w00t: Bra du skrev det, så fattet jeg endelig hvem den kontakten på msn listen min var Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ueland skrev: Dingot0m skrev: JEG HAR FOLKEHØGSKOLEPLASS! :w00t: Bra du skrev det, så fattet jeg endelig hvem den kontakten på msn listen min var ja det hadde vel vært alt for slitsomt å skrive til han hvem det var Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ueland skrev: Dingot0m skrev: JEG HAR FOLKEHØGSKOLEPLASS! :w00t: Bra du skrev det, så fattet jeg endelig hvem den kontakten på msn listen min var Redd for å spørre på MSN? :--P Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 tor_erik skrev: Hun skremte meg litt på slutten der... Ææ, ja. Skummle ansiktsuttrykk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Har ikke slått meg inn, bare sett pop up meldingen mange ganger Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 gah... det gjør vondt å sitte på en stiv kontorstol i fire timer Kjennes som om halebeinet mitt skal ut og gå snart. Og det var noe jeg skulle si. Men det glemte jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ueland skrev: Har ikke slått meg inn, bare sett pop up meldingen mange ganger Mange fra forumet som har lagt deg til på msn? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 fredrikrb skrev: Ueland skrev: Har ikke slått meg inn, bare sett pop up meldingen mange ganger Mange fra forumet som har lagt deg til på msn? Det kan man trygt si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg