SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal jobbe med pc'r. Bygge, oppgradere, installer ting osv.. Glede/grue seg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal jobbe med pc'r. Bygge, oppgradere, installer ting osv.. Glede/grue seg. Ah, drømmejobben *savne, og håpe på at neste går i boks* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe yup. Sjefen for den avdelingen var ganske kul. Tror dette skal gå meget greit. Er riktig nok for de som ikke har jobbet på veldig lenge som får det tilbudet eg fikk. Er noe nytt prosjekt og eg skal i første omgang bare jobbe halve dager så blir den fra 8-16 tror eg. Poenget er det at eg skal komme meg i den rytmen osv. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe yup. Sjefen for den avdelingen var ganske kul. Tror dette skal gå meget greit. Er riktig nok for de som ikke har jobbet på veldig lenge som får det tilbudet eg fikk. Er noe nytt prosjekt og eg skal i første omgang bare jobbe halve dager så blir den fra 8-16 tror eg. Poenget er det at eg skal komme meg i den rytmen osv. grattis med jobb Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gratulerer. Kjempefint for deg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Horaaai snowdog. Alltid digg med penger på konto. btw, Blink nede? Endret 1. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bra snøhunden*logre med halen* blir sikkert bra med jobb vettu Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bra snøhunden*logre med halen* blir sikkert bra med jobb vettu Thanks. Yup...kan få meg lappen og fikse bil og sånt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gratulerer, SnowDOG_! Fin jobb. Jeg vil også tjene penger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tja, jeg har støvsuget leiligheten og vasket bad. Godt nok? Kanskje handleturen til IKEA (*grøsse*) er nok til å vippe lasset Snow: grattis Ok, du vinner...nesten MARIO!!! *koseklemmepå* Gratulerer Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 *føle som om eg skulle hatt bursdag* Anyways idag skal eg kose meg med film og godsaker siden det er min sister daffe dag. *fikse bra film til senere* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Alltid kjekt å få seg jobb Høres ut som en ålreit jobb da. Jobber selv kveld og begynner å gå temmelig lei, døgnrytmen går til helvette og man får nesten ingenting ut av dagene. 8-16 er da fin arbeidstid, gratulerer Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) JEG HAR FOLKEHØGSKOLEPLASS! :w00t: Endret 1. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 'grats! Hvilken? Jaså, det skal bli kristengutt av lille Kristoffer også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm Oh God make it stop. edit: nevermind, Gud, jeg fant stoppknappen selv. Endret 1. februar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Animasjons-linjen ved Møre Folkehøgskule i Ørsta. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm WOW psycho girl! Men er det bare eg som syntes hun faktisk sang bedre enn de idiotene som har prøvd seg i årets idol her i norge? :!: Edit: Gratulerer dingot0m! Endret 1. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.newsfly.org/media/americanidol.htm Skal vi si det i kor? 1.. 2... 3.. GAL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg