Torjus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 r skrev: Heisann!Er ny her, og er en dataintressert jente. Kjenner SteffyBoy personlig. Jeg spammer ikke, og skriver norsk. (Og vil helst ikke bli slått.) Hehe, du er den første personen som jeg har sett som har 0 innlegg hehe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) SteffyBoy skrev: Pass deg for Pelle, han er en farlig jævel. Han drive-byer deg i farens BMW X5. Word. You better watch it. Og enhver burde passe seg når jeg er i Bergen. Da drive-by-er jeg deg i Fløi-banen. HOW ABOUT THAT? Endret 31. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Carl M skrev: Jaja, da la jeg meg. :zzz: -Som om noen bryr seg, lewl Natta! fUzZy^: Ronja har vel 0 innlegg hvis jeg husker riktig? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ronja? Aldri hørt om... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ett fantastisk fenomen dette her, hver gang det er en "hei, jeg er en nerdejente" - innlegg i SO3 så virker det som om alle bare sender pm till "bekjente" og det tyter av folk i her Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 n00bs, man får ikke tellende poster av å poste i off-topic. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Bandidos Pelle skrev: n00bs, man får ikke tellende poster av å poste i off-topic. Da-ah sm m jeg ik visste dt lizzm. Hrgd! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *strekke seg og få god blodsirkulasjon....såpass at eg får halvbrød* Ahhh....ka skjer folkens? *vifte med.......* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 sitter å høre på kate bush - wuthering heights Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) SnowDOG_ skrev: *strekke seg og få god blodsirkulasjon....såpass at eg får halvbrød*Ahhh....ka skjer folkens? *vifte med.......* You dirty perv! Edit: Det er dødt her, har Bandidos Pelle allerede rukket å ta drive-by hos alle som henger i So3? Endret 31. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jaja. Jon blund tok en liten driveby her så eg tar natten. God natt folkens. *forsatt være sur på den helsikes syke døgnrytme som bare unormale mennesker kan ha* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 |/|etallica skrev: SnowDOG_ skrev: *strekke seg og få god blodsirkulasjon....såpass at eg får halvbrød*Ahhh....ka skjer folkens? *vifte med.......* You dirty perv! Edit: Det er dødt her, har Bandidos Pelle allerede rukket å ta drive-by hos alle som henger i So3? Det er jo mulig at det begynner å bli sent Go to bed, vi er her imorgen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 SnowDOG_: Foreslår at du tar en tur til fastlegen din og spør om mulighetene for å få tak i "Melatonin". Et reseptbelagt, men helt naturlig og ufarlig medikament som kan hjelpe deg å stabilisere døgnrytmen din. Man tar en pille en time før leggetid, og blir rett og slett naturlig trøtt. Ingen sovepille, man går ikke i narkotisk søvn, man bare sovner. Veldig fine greier, har hjulpet meg veldig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du mener så eg kan være oppe om natten igjen!? Nei... altså eg legger meg tidlig hverdag nå (går nå 5dager eller noe) og eg klarer ikke å være sent oppe lenger. Har vel med at eg har forandret kostholdet og at eg pumper litt her hjemme og går lange turer. Skal jo begynne å jobbe neste mandag så det passer ypperlig. Men takk for tispet. *notere ned i tilfelle alt går til hel....* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 henger på media blvd. forumet, det er sinnsykt stort. Er på roswell delen da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Trege mennesker! Skole er kjipt, avisoppgave denne uka. sulten er jeg også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Yay.. =/ Nye tynne klienter på skulen.. Herlig.. Jaja. Forumet funker ihvertfall. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fUzZy^ skrev: Ronja? Aldri hørt om... Så er jo du litt dum da, søk etter henne og du finner ho! Kul jente. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 God morgon elever. Idag er det stress dag! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 SnowDOG_ skrev: God morgon elever. Idag er det stress dag! du skal få meg til og tru din stut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg