Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Sikkert en forklaring på at hun ikke svarer.

Og ja, ignorere noen når man sender slike meldinger er det værste man gjør.

Hater slikt.

Nei det sier du ikke! Man ser liksom på mobilen omtrent hele tiden..

Og når man bli lei og virkelig vil snakke med den personen og ringer så aviser personen deg og sier noe over sms(eller andre ting) at batteriet er flatt..

Dette er slemt gjort..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert en forklaring på at hun ikke svarer.

Og ja, ignorere noen når man sender slike meldinger er det værste man gjør.

Hater slikt.

Nei det sier du ikke! Man ser liksom på mobilen omtrent hele tiden..

Og når man bli lei og virkelig vil snakke med den personen og ringer så aviser personen deg og sier noe over sms(eller andre ting) at batteriet er flatt..

Dette er slemt gjort..

Ahhh vet akkurat hva du mener.

*skal ringe til australia i natt...å gruer meg til telefonregningen kommer*

Lenke til kommentar
*back from ball*

dansa med så utrolig mange jenter.. men ble DRIT dårlig når de begynte å spille trance og dance musikk.. Det er et fuckings ball og pga det fikk jeg ikke dansa med drømme dama.. satan!

menmenmen..

Argh det er jo da obligatorisk at ihvertfall de siste sangene skal være slow, slik at man får litt klining å sånt på slutten :p

Lenke til kommentar
*back from ball*

dansa med så utrolig mange jenter.. men ble DRIT dårlig når de begynte å spille trance og dance musikk.. Det er et fuckings ball og pga det fikk jeg ikke dansa med drømme dama.. satan!

menmenmen..

Argh det er jo da obligatorisk at ihvertfall de siste sangene skal være slow, slik at man får litt klining å sånt på slutten :p

vet.. det hadde vært så fuckings perfekt.. hu var sååå nydelig.. :love:

Lenke til kommentar

aiiii. Vel tipper nok at det ikke er siste sjans for å si det sånn. Jeg er glad at jeg fikk et såpass tradisjonelt juleball tingy den gangen jeg hadde det. Selv om jeg var full og sovna på skulderen hennes i taxien på vei hjem :p

Glad jeg ikke sikla da :D

Lenke til kommentar
Sparks: Eg forlanger litt bedre bilde av damen. Har du ikke bilde i høyere oppløsning? :green:

Det var min neste post...damnit. Jeg skulle spørre om det, men fikk en kompis på besøk i resepsjonen. Og har pratet drit nå i masse timer. Huff, får vel ta et krafttak å jobbe i 10 min her.

Lenke til kommentar

WoW en hel CD! Hehe det må ha vært en god stund siden. Når vi holdt "elevkvelder" 3-4 ganger i året brukte vi å ha gavekort til butikker på 500kr etc. mye kles butikker der vi dro rundt å hørte om vi fikk det som premie. Det funket hele tiden. Å det var vel i 93-96 jeg gikk på ungdomsskolen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...