Heatsink Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) 1-2-3-4 skal forresten på sånn åpen greie på vieregående skole i morgen. Endret 31. januar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 TheMasteR skrev: TrulZern du har vel 6linjers signatur? Ikke nå lenger Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Rart, plutselig så var det 15 brukere her inne. edit: 17, glem det. Endret 31. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hva er beste argumentet for at jeg (15år) skal få kjøpe en bil. Saken er den at bilfrelst som jeg er reiser bort som regel i helgene til søskenbarnet mitt som er lærling mekanisk. Skruer da. natt og dag på bilene hans. Men nå mener han at jeg bør kjøpe noe eget å skrue på, har plass til og sette den, og transport er ikke noe problem da vi disponerer prøveskilt. Penger til bilen har jeg på kontoen. Men hvordan overtale na mor og en far? kanskje dette er support, men er frustrert! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 bare 20 prosent advarslel? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 TrulZern skrev: seriøst, hvordan klarte folk seg med kulemus før?har brukt det litt nå det er jo faen meg umulig!! det er noe jeg også lurer på. var på lan for 2 uker siden(priv lan med noen kompiser). denne gangen var det med en fyr jeg netopp hadde blit kjent med. hadde spilt litt med han over nette. så vi inviterte han på lanet. han kommer med en SUGEN pc. amd seperon 2200+ 192mb ram og et skjermkort som jeg aldri har hørt om før(32mb) ja ja uansett han hadde også med seg en 2 knappers kulemus uten scroll hjul. jeg syntes synd på han. han hadde ikke egen pc og fikk ikke lov til å ta med den beste pc en dems(familiens) så ha måtte ta med den gamle pc en. ,Men nok om det. jeg syntes synd påhan så jeg spurte han om han ville låne en intelimouse 4 .0, ja ja sa han. vi plugget den i pc ne hans(han klarte ikke selv) så tok vi en runde cs. plutselig hører vi en stemme"DET GÅR JO FAEN IKKE Å SPILLE MED DEN DRITT MUSA HER" . så byttet han tilbake til den sugene musa hans. ble nesten redd er han helt syko ell. en stygg hjul mus istedet for inetlimouse 4.0 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Såså, det går nok bra skal du se. Vi er her for deg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg spiller med kulemus, kulemus = ownage fakta!!! men hvis jeg rører den brått så henger den seg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) En kompis av meg sa at hans 6 år gamle Logitech kulemus var mye bedre enn min razer DB Nå har han en DB selv PS! IM 4.0 er en drittmus, jeg mener... Den er god og bruke, men den har jo den berømte europris kvaliteten vi alle elsker da. Endret 31. januar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Blax Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nå synes jeg håndball herrene var litt flinke Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 ketchez : det er et tidsfordriv, og du har god tid på deg til å fikse bilen opp i stand. Kjøper du en som ikke er noe spesielt strøken kan du tjene godt på å pusse og gnikke på den i 2-3 år Det er lærerikt, bare pass på å ikke ta fristelsen å kjør med den .. da blir nok ikke foreldrene dine spesielt blide Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Blax skrev: Nå synes jeg håndball herrene var litt flinke Second that. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har folk lov til å stjele innhold fra hardware.no's artikler og legge det ut på diverse andre forums uten og si hvor de har henta det ? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg har kulemus, gammel logitech driver å ødlegger når jeg kjeder meg, skjærer kutt i deg, smører den inn me modell-lim(som løser opp plastikk), dessuten har jeg åpna den opp og modifesert litt inni. tenkte å sette inn vifte for moro skyld, men vivfta passet ikke. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Lange Kjell skrev: ketchez : det er et tidsfordriv, og du har god tid på deg til å fikse bilen opp i stand. Kjøper du en som ikke er noe spesielt strøken kan du tjene godt på å pusse og gnikke på den i 2-3 år Det er lærerikt, bare pass på å ikke ta fristelsen å kjør med den .. da blir nok ikke foreldrene dine spesielt blide heh, kjører allerede bil Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 norma_saw skrev: jeg har kulemus, gammel logitech driver å ødlegger når jeg kjeder meg, skjærer kutt i deg, smører den inn me modell-lim(som løser opp plastikk), dessuten har jeg åpna den opp og modifesert litt inni. tenkte å sette inn vifte for moro skyld, men vivfta passet ikke. Hihi. Mus med vifte høres kult ut. Blir liksom skikkelig higt-tech da *Ferdig med kineser-PC'er for en laaaaang stund* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 LenniZ skrev: Har folk lov til å stjele innhold fra hardware.no's artikler og legge det ut på diverse andre forums uten og si hvor de har henta det ? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 fredrikrb skrev: LenniZ skrev: Har folk lov til å stjele innhold fra hardware.no's artikler og legge det ut på diverse andre forums uten og si hvor de har henta det ? Absolutt ikke. http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...&threadId=10955 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 tror jeg har blitt appelsinjuice-oman... drikker seriøst en liter på en hverdag... noen som vet om det kanskje er litt usunt? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 andesam skrev: tror jeg har blitt appelsinjuice-oman... drikker seriøst en liter på en hverdag... noen som vet om det kanskje er litt usunt? tærer på tennerne, du mister belag og de kan bli gule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg