Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er beste argumentet for at jeg (15år) skal få kjøpe en bil. Saken er den at bilfrelst som jeg er reiser bort som regel i helgene til søskenbarnet mitt som er lærling mekanisk. Skruer da. natt og dag på bilene hans. Men nå mener han at jeg bør kjøpe noe eget å skrue på, har plass til og sette den, og transport er ikke noe problem da vi disponerer prøveskilt. Penger til bilen har jeg på kontoen. Men hvordan overtale na mor og en far?

kanskje dette er support, men er frustrert! :no:

Lenke til kommentar
  TrulZern skrev:
seriøst, hvordan klarte folk seg med kulemus før?

har brukt det litt nå det er jo faen meg umulig!!

det er noe jeg også lurer på. var på lan for 2 uker siden(priv lan med noen kompiser). denne gangen var det med en fyr jeg netopp hadde blit kjent med. hadde spilt litt med han over nette. så vi inviterte han på lanet. han kommer med en SUGEN pc.

amd seperon 2200+ 192mb ram og et skjermkort som jeg aldri har hørt om før(32mb) ja ja uansett han hadde også med seg en 2 knappers kulemus uten scroll hjul. jeg syntes synd på han. han hadde ikke egen pc og fikk ikke lov til å ta med den beste pc en dems(familiens) så ha måtte ta med den gamle pc en. ,Men nok om det. jeg syntes synd påhan så jeg spurte han om han ville låne en intelimouse 4 .0, ja ja sa han. vi plugget den i pc ne hans(han klarte ikke selv) så tok vi en runde cs. plutselig hører vi en stemme"DET GÅR JO FAEN IKKE Å SPILLE MED DEN DRITT MUSA HER" . så byttet han tilbake til den sugene musa hans.

ble nesten redd :cry: er han helt syko ell. en stygg hjul mus istedet for inetlimouse 4.0

Lenke til kommentar

En kompis av meg sa at hans 6 år gamle Logitech kulemus var mye bedre enn min razer DB :lol:

Nå har han en DB selv ;)

PS! IM 4.0 er en drittmus, jeg mener... Den er god og bruke, men den har jo den berømte europris kvaliteten vi alle elsker da.

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

ketchez : det er et tidsfordriv, og du har god tid på deg til å fikse bilen opp i stand. Kjøper du en som ikke er noe spesielt strøken kan du tjene godt på å pusse og gnikke på den i 2-3 år :D Det er lærerikt, bare pass på å ikke ta fristelsen å kjør med den .. da blir nok ikke foreldrene dine spesielt blide :)

Lenke til kommentar
  Lange Kjell skrev:
ketchez : det er et tidsfordriv, og du har god tid på deg til å fikse bilen opp i stand. Kjøper du en som ikke er noe spesielt strøken kan du tjene godt på å pusse og gnikke på den i 2-3 år :D Det er lærerikt, bare pass på å ikke ta fristelsen å kjør med den .. da blir nok ikke foreldrene dine spesielt blide :)

heh, kjører allerede bil :blush:

Lenke til kommentar
  norma_saw skrev:
jeg har kulemus, gammel logitech driver å ødlegger når jeg kjeder meg, skjærer kutt i deg, smører den inn me modell-lim(som løser opp plastikk), dessuten har jeg åpna den opp og modifesert litt inni. tenkte å sette inn vifte for moro skyld, men vivfta passet ikke.

Hihi. Mus med vifte høres kult ut. Blir liksom skikkelig higt-tech da :D

*Ferdig med kineser-PC'er for en laaaaang stund*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...