Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal øve til fysikkprøve i hele dag, hater det jævela drittfaget :( (...) :blush: Andre som har hatt 2FY kan bare skrike ut ( evt. poste) hvis de føler for å hjelpe meg med fysikk i gasser og væsker.. Eller sende en PM elelr hvasomhelst! =)

skal ha prøve i morn om samma temaet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Skulle begynne på 3t i dag men nei, damen i skranken som mamma kjente sa at jeg ikke fikk lov. Du er ikke 16, OMG det er jo bare noen mnd.er til jeg blir 16. Brenn dama bak infodisken!!11oneone

regler er regler.. Man kan heller ikke få lappen når man er 17 1/2 bare fordi det "ikke er lenge til man blir 18".

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Skulle begynne på 3t i dag men nei, damen i skranken som mamma kjente sa at jeg ikke fikk lov. Du er ikke 16, OMG det er jo bare noen mnd.er til jeg blir 16. Brenn dama bak infodisken!!11oneone

regler er regler.. Man kan heller ikke få lappen når man er 17 1/2 bare fordi det "ikke er lenge til man blir 18".

Exactly my words.

Har du allerede kjørt med foreldrene dine da, selv om du ikke er 16? Det er smart å starte litt med dem på en parkeringsplass eller lignende, sånn at du ikke slenger masse penger ut av vinduet på kjøreskolen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...