Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Kanskje litt sykt å lage et eget topic om dette, så jeg spør her: Hvordan får man til den "netsend"-greia igjen? Hva må man skrive i kjør? Har glemt det. EDIT: DR.X: Så søt katt. Jeg elsker katter. Endret 31. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvordan får man til den "netsend"-greia igjen? Hva må man skrive i kjør? Har glemt det. net send <maskinnavn> <melding> Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei hanne Long time no see/chat. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg slåss mot en katt her om dagen. Jævelen slet nesten armen av meg. Jeg slapp heldigvis unna med et par enorme sår. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg slåss mot en katt her om dagen. Jævelen slet nesten armen av meg. Jeg slapp heldigvis unna med et par enorme sår. Denne burde da utelukkende vært i "Gledesutbrudd". Sår er RESPECT! Endret 31. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sår er RESPECT! Ikke når de er på scrolle-fingeren min! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sår er RESPECT! Ikke når de er på scrolle-fingeren min! Unnskyld, det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sår er RESPECT! Ikke når de er på scrolle-fingeren min! Dakar.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mobbing er artig, uansett hvem det går utover. For de det går ut over, er det mye verre. Håper du selv engang får oppleve å bli mobbet, hvis det er innstillingen din. Men nok om det... Nettopp vært på Fretex å handla et par stoler. Gode å sitte i, trenger bare en liten rens, så er de oppe å gå. Fine saker, ga bare 100 spenn for dem. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Anyways, jeg måtte opp klokka 5 i dag tidlig på bilkjøring. Kjørte i 8 timer i strekk, bykjøring, landeveiskjøring og glattkjøring. Nakken og ryggen er helt stiv. Ekkelt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Anyways, jeg måtte opp klokka 5 i dag tidlig på bilkjøring. Kjørte i 8 timer i strekk, bykjøring, landeveiskjøring og glattkjøring. Nakken og ryggen er helt stiv. Ekkelt. Hvorfor måtte du? Jaja, middag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Blærk. Selvfølgelig var stroboskopet utsolgt. Jaja. Kom hjem med 500W arbeidslampe, ny ryggsekk + sko til trening, samt ymse rusk og rask. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Blærk. Selvfølgelig var stroboskopet utsolgt. Jaja. Kom hjem med 500W arbeidslampe, ny ryggsekk + sko til trening, samt ymse rusk og rask. 500W, yikes. Skal du smelte hardware og slikt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nei, jeg skal lyse opp ting. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nei, jeg skal lyse opp ting. Var det en slik? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Jeg skal øve til fysikkprøve i hele dag, hater det jævela drittfaget Men må nesten ha det til neste år også for å få litt poeng osv.. Det er det eller kjemi lissom.. Huff, håper holger er på i dag sånn at han kan forklare meg litt når jeg ikke skjønner en dritt Med mindre han har blokka meg fordi jeg er plagsom Andre som har hatt 2FY kan bare skrike ut ( evt. poste) hvis de føler for å hjelpe meg med fysikk i gasser og væsker.. Eller sende en PM elelr hvasomhelst! =) Ikke ment som support Edit: Skrev MX istedet for FY, er loka i hodet.. Sov for lite i natt.. Endret 31. januar 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 np: SkyMarshall Arts - Raiders of the North Den er egentlig ganske tøff. Bra greier, SkyMarshall! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *kosepå* trodde det var det du hadde Anette til jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg