Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mobbing er artig, uansett hvem det går utover. Blokkdag i Rettslære her, kjedelig med oppgaver i så mange timer. Ble vekket av at mobilen vibrerte under puten, og det var en digg God Morgen melding fra en digg jente. Beste måten å våkne på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nice, Stefan! Gi meg no info a! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Arrgh. Må ut og fikse noen papirer og eg finner fanken ikke penger her i huset. Var helt sikker på at eg hadde en hundrings ett eller annet sted. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen moderatorer er utrolig ivrige i å stenge tråder med "dårlig emnefelt". Greit nok det, men da vil jeg påpeke at også denne tråden her - "Siste Ordet 3" - har et dårlig emnefelt. For det første "lurer" den treordsregelen, og for det andre så vet ikke en nybegynner på forumet hva denne tråden dreier seg om sett ut ifra emnetittel. En av de "dårlige emnefelt"-stengerne er utrolig aktiv i denne "dårlig emnefelt"-tråden vi leser nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tråder som har vært her lenge får ikke skiftet tittel. Siste ordet og Siste Ordet 2 forklarte meningen mer. Men de er "borte" nå. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fikset noen problemer på jobben i dag, flere gjenstår dog Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvorfor ble de to første trådene som ble kalt "Siste Ordet" borte egentlig? Hadde vært fett hvis tråden hadde vært på et par titusen sider! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mobbing er artig, uansett hvem det går utover. Eg håper du dør en treg og forferdelig død. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 TLZ: Det gjør alle som lever lenge... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 TLZ: Det gjør alle som lever lenge... Egentlig ikke da... Men eg har ikke planer om det uansett Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen moderatorer er utrolig ivrige i å stenge tråder med "dårlig emnefelt". Greit nok det, men da vil jeg påpeke at også denne tråden her - "Siste Ordet 3" - har et dårlig emnefelt. For det første "lurer" den treordsregelen, og for det andre så vet ikke en nybegynner på forumet hva denne tråden dreier seg om sett ut ifra emnetittel. En av de "dårlige emnefelt"-stengerne er utrolig aktiv i denne "dårlig emnefelt"-tråden vi leser nå. "Siste ordet" er faktisk et fenomen som gjør seg gjeldende på ganske mange fora rundt om i verden. For en nybegynner er det nok noe kryptisk, men for de litt mer garvede nettbrukerne er det straks innlysende hva den er til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Å herre.... Dette er søren meg det verste i år altså. Hadde som sagt en hundrings og skulle ha tatt bussen nå men den hundringsen er borte vekk og eg finner ikke EN krone her i huset!! Ka f..... #&%?! Måtte ringen de som eg skulle ha møtt opp hos og fortelle en liten hvit løgn om at hunden var blitt skadet og at eg måtte øyeblikkelig til veterinær og greier. Flaut! Eg er sikker på at noen har "tatt" den altså. *Være sint, oppgitt og flau* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nice, Stefan! Gi meg no info a! Det sto så mye som: *god-morgen-jalla* Håper vi treffes igjen snart. Eg håper du dør en treg og forferdelig død. Ikke mobb meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 "Siste ordet" er faktisk et fenomen som gjør seg gjeldende på ganske mange fora rundt om i verden. For en nybegynner er det nok noe kryptisk, men for de litt mer garvede nettbrukerne er det straks innlysende hva den er til. En regel er en regel samme hvilken argumentasjon som kommer. Er det ikke det moderatorene selv svarer når noen protesterer på en stengt tråd? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ah. Digg start på dagen. Har plukket opp Raptor-disken min (overraskende stillegående), installert XP, og er klar til å hive innpå masse rusk og rask. Nå er det bort til Clas Ohlson for å plukke opp stroboskopet mitt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ah. Digg start på dagen. Har plukket opp Raptor-disken min (overraskende stillegående), installert XP, og er klar til å hive innpå masse rusk og rask. Nå er det bort til Clas Ohlson for å plukke opp stroboskopet mitt. fått lønn? Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 "Siste ordet" er faktisk et fenomen som gjør seg gjeldende på ganske mange fora rundt om i verden. For en nybegynner er det nok noe kryptisk, men for de litt mer garvede nettbrukerne er det straks innlysende hva den er til. En regel er en regel samme hvilken argumentasjon som kommer. Er det ikke det moderatorene selv svarer når noen protesterer på en stengt tråd? Vel, du får ta det opp med forumstyret hvis det plager deg så Psilo: Hva betyr ovveraskende stillegående? Er det mindre bråk enn det enorme rabalderet du ventet, eller på nivå med andre stillegående disker? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 disco parthey? Skal bruke det til fotografering. Man kan visstnok få finfine bilder med lang lukkertid og stroboskop som blitz. Ingen lønn, nei. Stroboskopet koster litt over 200kr, og Raptor-disken fikk jeg i bytte for en defekt harddisk (+ et lite mellomlegg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg