Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen moderatorer er utrolig ivrige i å stenge tråder med "dårlig emnefelt". Greit nok det, men da vil jeg påpeke at også denne tråden her - "Siste Ordet 3" - har et dårlig emnefelt. For det første "lurer" den treordsregelen, og for det andre så vet ikke en nybegynner på forumet hva denne tråden dreier seg om sett ut ifra emnetittel.

En av de "dårlige emnefelt"-stengerne er utrolig aktiv i denne "dårlig emnefelt"-tråden vi leser nå.

Lenke til kommentar
Noen moderatorer er utrolig ivrige i å stenge tråder med "dårlig emnefelt". Greit nok det, men da vil jeg påpeke at også denne tråden her - "Siste Ordet 3" - har et dårlig emnefelt. For det første "lurer" den treordsregelen, og for det andre så vet ikke en nybegynner på forumet hva denne tråden dreier seg om sett ut ifra emnetittel.

En av de "dårlige emnefelt"-stengerne er utrolig aktiv i denne "dårlig emnefelt"-tråden vi leser nå.

"Siste ordet" er faktisk et fenomen som gjør seg gjeldende på ganske mange fora rundt om i verden. For en nybegynner er det nok noe kryptisk, men for de litt mer garvede nettbrukerne er det straks innlysende hva den er til.

Lenke til kommentar

Å herre.... Dette er søren meg det verste i år altså. Hadde som sagt en hundrings og skulle ha tatt bussen nå men den hundringsen er borte vekk og eg finner ikke EN krone her i huset!! Ka f..... #&%?!

Måtte ringen de som eg skulle ha møtt opp hos og fortelle en liten hvit løgn om at hunden var blitt skadet og at eg måtte øyeblikkelig til veterinær og greier. Flaut! :blush:

Eg er sikker på at noen har "tatt" den altså. :realmad:

*Være sint, oppgitt og flau*

Lenke til kommentar
"Siste ordet" er faktisk et fenomen som gjør seg gjeldende på ganske mange fora rundt om i verden. For en nybegynner er det nok noe kryptisk, men for de litt mer garvede nettbrukerne er det straks innlysende hva den er til.

En regel er en regel samme hvilken argumentasjon som kommer. Er det ikke det moderatorene selv svarer når noen protesterer på en stengt tråd?

Lenke til kommentar

En regel er en regel samme hvilken argumentasjon som kommer. Er det ikke det moderatorene selv svarer når noen protesterer på en stengt tråd?

Vel, du får ta det opp med forumstyret hvis det plager deg så ;)

Psilo: Hva betyr ovveraskende stillegående? Er det mindre bråk enn det enorme rabalderet du ventet, eller på nivå med andre stillegående disker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...