Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Uff, og jeg som liker å sette folk i båser... :roll:

Pleier ikke det altså, men nå snakker jeg av erfaringer, selv om jeg er klar over at jeg ikke har møtt ALLE skatere i hele verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørs hvem det B|Real. Ja, selvfølgelig bryr man seg om venner osv, men mennesker som man ser en gang og sannsynligvis aldri møter igjen? Neppe.

Thea, :ermm:

Joda, til en hvis grad så kan nok det stemme ja..

Men man ordner da seg da litt for folk uansett...just in case..

Lenke til kommentar

Høhø, her lukter det kristenmanns blod! (Vel, lukter ihvertfall skatediskusjon.. ;) )

Må bare si at.. Finnes alt for mange posere, faktisk ett stort overtall, innenfor skating og snowboarding. Det gjør meg egentlig ingen verdens ting, så lenge det ikke går utover meg. Uheldigvis så går det utover, ja nettopp, meg, når folk begynner å generalisere ;)

(hint, hint Thea :p) Men men, det er i og for seg fullstendig naturlig å dømme etter hva man har sett/opplevd selv, men du har (forhåpentligvis!) ikke fått et så dårlig inntrykk av Dimiles, HalTan og meg at vi går inn under din betegnelse av skatere? :cry:

Vel.. Good night dudes and dudettes :mrgreen:

Sweet dreams, sleep tight, everyone hug2.gif

Lenke til kommentar

******! sendte mld til mari..Sa at jeg var nervøs og at jeg liker ho godt. Og ikke noe svar. Jeg ringte til ho en gang og uten å få svar tidligere. Det virker som ho ignorerer meg. Det er ikke helt enkelt å takle. Bedre med et nei en ingenting. Men jeg må spørre om ho fikk meldingen i morgen tidlig.

Huff. Jeg bare håper ho er litt forståelsesfull. Verste er at når jeg ser og tenker for meg situasjonen, kan jeg begynne å grine..om jeg ville.

Men så ille kan det ikke bli tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...