Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Uff, og jeg som liker å sette folk i båser... Pleier ikke det altså, men nå snakker jeg av erfaringer, selv om jeg er klar over at jeg ikke har møtt ALLE skatere i hele verden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Uff, og jeg som liker å sette folk i båser... Pleier ikke det altså, men nå snakker jeg av erfaringer, selv om jeg er klar over at jeg ikke har møtt ALLE skatere i hele verden. Men du har møtt både meg og Jens, kind of... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nå må vi ikke glemme vår gode venn Jonart da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Spørs hvem det B|Real. Ja, selvfølgelig bryr man seg om venner osv, men mennesker som man ser en gang og sannsynligvis aldri møter igjen? Neppe. Thea, Joda, til en hvis grad så kan nok det stemme ja.. Men man ordner da seg da litt for folk uansett...just in case.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Og nå til dagens spørsmål: Hvem er Jonart? Er det virkelig et navn, eller et nickname? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Og nå til dagens spørsmål:Hvem er Jonart? Er det virkelig et navn, eller et nickname? Jonart = Jon Arthur = vifteovn = nvoetfiv = vaffeleid Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 B|Real, det er damer det. Man ordner seg ikke "in case" for gutter. Thea, vifteovn. )) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok, nå synes jeg har lært meg nok i dag. Natta skatere og dere vanlige mennesker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 B|Real, det er damer det. Man ordner seg ikke "in case" for gutter. Thea, vifteovn. )) Vel..tror ikke no på det utsagnet ditt. Men men... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Neivel, jeg skjønner ikke hvorfor i ****** noen skulle gidde å stæsje seg opp for gutter men.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Høhø, her lukter det kristenmanns blod! (Vel, lukter ihvertfall skatediskusjon.. ) Må bare si at.. Finnes alt for mange posere, faktisk ett stort overtall, innenfor skating og snowboarding. Det gjør meg egentlig ingen verdens ting, så lenge det ikke går utover meg. Uheldigvis så går det utover, ja nettopp, meg, når folk begynner å generalisere (hint, hint Thea ) Men men, det er i og for seg fullstendig naturlig å dømme etter hva man har sett/opplevd selv, men du har (forhåpentligvis!) ikke fått et så dårlig inntrykk av Dimiles, HalTan og meg at vi går inn under din betegnelse av skatere? Vel.. Good night dudes and dudettes Sweet dreams, sleep tight, everyone Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Neivel, jeg skjønner ikke hvorfor i ****** noen skulle gidde å stæsje seg opp for gutter men.. Hvem har sagt at man snakker om gutter? o_O Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 omg b-real Les hva jeg skrev da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 omg b-real:p Les hva jeg skrev da! Jeg vet hva du skrev *hummre* Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ******! sendte mld til mari..Sa at jeg var nervøs og at jeg liker ho godt. Og ikke noe svar. Jeg ringte til ho en gang og uten å få svar tidligere. Det virker som ho ignorerer meg. Det er ikke helt enkelt å takle. Bedre med et nei en ingenting. Men jeg må spørre om ho fikk meldingen i morgen tidlig. Huff. Jeg bare håper ho er litt forståelsesfull. Verste er at når jeg ser og tenker for meg situasjonen, kan jeg begynne å grine..om jeg ville. Men så ille kan det ikke bli tror jeg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 nei dæven et lys gikk opp for meg..kanskje ho har lagt seg..var godt å tenke på før jeg legger meg. Ho sa tross alt at det var greit for ho å se en film en dag eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sikkert en forklaring på at hun ikke svarer. Og ja, ignorere noen når man sender slike meldinger er det værste man gjør. Hater slikt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Der har du ulempene med et kjærlighetsliv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Natta følkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg