robB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hmm, lurer på hvor mange historie leker det kommer til å bli fremover. Først ble en stengt, så blir det startet en rett etterpå. Endret 30. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hmm, lurer på hvor mange historie leker det kommer til å bli fremover.Først ble en stengt, så blir det startet en rett etterpå. Den forrige ble stengt pga. spamming og at noen postet bildet av tubgirl... Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det såg heldigvis ikke jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Når jeg sier at HAN var på fylla i går så ble vel HAN slengt ned trappa... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Når jeg sier at HAN var på fylla i går så ble vel HAN slengt ned trappa... Enkelte har litt vanskeligheter med å tenke seg om to ganger skjønner du... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Når jeg sier at HAN var på fylla i går så ble vel HAN slengt ned trappa... Enkelte har litt vanskeligheter med å tenke seg om to ganger skjønner du... Stemmer. Husker flere eksempler på det. Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nå kan det stå i retningslinjene at historie/tre-ords-leker er ikke lov. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nå kan det stå i retningslinjene at historie/tre-ords-leker er ikke lov. Enig! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! Headbanger verre til Black Sabbath - Paranoid (albumet, altså), drikker Cola light (yumm!), fryser på fingerene, og skriver her for å varme de opp. :] Siden dagens oppgaver er fullførte, og at kjeder meg grusomt, foreslår jeg at Zyklon forteller oss livshistorien sin. Go! -> Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Når jeg sier at HAN var på fylla i går så ble vel HAN slengt ned trappa... Enkelte har litt vanskeligheter med å tenke seg om to ganger skjønner du... enkelte skriver f.eks Bror var på fylla i går. Datt ned trappa og kutta på hodet. noen glemmer å skrive jeg etter punktum, så måtte være på den sikre siden og spørre. Endret 30. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ADVARSEL: "Å skrelle kalde poteter tar veeeeeeeeldig lang tid." Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bah. Kjeder meg verre. Er helt alene her (foreldrene er borte til lørdag) og lurer på om jeg skal gidde å lage meg middag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 http://boobookittyfuck.deviantart.com/ Aaah, så ikke hvordan det var bygd opp, var veldig trøtt da. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg er lei av whining. Seriøst da, mennesker! Det er ikke så vanskelig å forestille seg hva ting er! Tenk logisk. Oisann, sorry for dobbelpost. Endret 30. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, folk poster ikke en gang i Harry Potter tråden. Óg DA er det dødt da.... Det er jo egentlig ganske dødt da, men jeg skjønner hva du mener. På dette forumet hersker de eldre guttene, og Harry Potter er mest for jenter rundt 10-14... Grunnen til at jeg ikke skriver på den tråden er at det ikke har kommet noe nytt om den i det siste...Bortsett fra antall sider (627 engelsk versjon). Det er mange gutter som liker Harry Potter bøkene og det er vel veldig få jenter mellom 10 og 14 på dette forumet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er mange gutter ja, men enda flere jenter! Og det er nettopp fordi det er så få som er gal etter Harry Potter som er medlem på dette forumet at den tråden ikke er så veldig aktiv, også må vi ikke glemme at det ikke er stort å skrive der! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det blir nok mer å skrive etter 16 Juli. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vi får vel ikke boka på dagen..? Jeg får den ikke før den 20. elns så... Men det blir nok mer jo nærmere vi kommer 16. og kjempemye etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg