Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!

Headbanger verre til Black Sabbath - Paranoid (albumet, altså), drikker Cola light (yumm!), fryser på fingerene, og skriver her for å varme de opp. :]

Siden dagens oppgaver er fullførte, og at kjeder meg grusomt, foreslår jeg at Zyklon forteller oss livshistorien sin.

Go! ->

Lenke til kommentar
Når jeg sier at HAN var på fylla i går så ble vel HAN slengt ned trappa...

Enkelte har litt vanskeligheter med å tenke seg om to ganger skjønner du... :roll:

enkelte skriver f.eks Bror var på fylla i går. Datt ned trappa og kutta på hodet.

noen glemmer å skrive jeg etter punktum, så måtte være på den sikre siden og

spørre.

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Ja, folk poster ikke en gang i Harry Potter tråden.
Óg DA er det dødt da....  :ermm:

Det er jo egentlig ganske dødt da, men jeg skjønner hva du mener. På dette forumet hersker de eldre guttene, og Harry Potter er mest for jenter rundt 10-14... Grunnen til at jeg ikke skriver på den tråden er at det ikke har kommet noe nytt om den i det siste...Bortsett fra antall sider (627 engelsk versjon).

Det er mange gutter som liker Harry Potter bøkene og det er vel veldig få jenter mellom 10 og 14 på dette forumet.

Lenke til kommentar

Det er mange gutter ja, men enda flere jenter! Og det er nettopp fordi det er så få som er gal etter Harry Potter som er medlem på dette forumet at den tråden ikke er så veldig aktiv, også må vi ikke glemme at det ikke er stort å skrive der!:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...