Heatsink Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hvor burde "nerdeula di" flyttes nå som ok-baren er stengt? Der den er nå vel? Godmorgen btw. ok-baren er stengt sp man kan ikke poste nye buler i "nerdebula di" tråden, derfor må den flyttes. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Dette er uten tvil den første gangen i hele midt liv jeg har våknet opp på søndags morgen, etter en natt på byen, med ett glasskår i brystet. Har ikke anelse om hva som kan ha skjedd. Heldigvis var det ikke store greia, jeg bare pirket det ut med en pinsett. Men det var alikevell ganske skremmende. Endret 30. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er det bare meg eller er det jævli dødt på forumet her for tiden? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er det bare meg eller er det jævli dødt på forumet her for tiden? Det er dødt. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kjøpte meg PDA igår jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hva kan man egentlig bruke en pda til? synes de ser lekre ut, men har liksom ikke funnet noe bruksområde for meg til at jeg kan spandere en sånn på meg selv. jada formulering som et dødt esel. jeg er nettopp stått opp åkei! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er det bare meg eller er det jævli dødt på forumet her for tiden? Det er dødt. Det er veldig, veldig dødt! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er det bare meg eller er det jævli dødt på forumet her for tiden? Det er dødt. Det er veldig, veldig dødt! Ja, folk poster ikke en gang i Harry Potter tråden. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Óg DA er det dødt da.... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) God "morgen" hehe Skikkelig uvær her jo, storm og regn... Skal til gamlingene på søndagsmiddag så det blir bra, får servert elgsteik Lucky me Fant en splitter ny harddisk i uåpnet antistatisk pose i en skuff jeg ikke har kommet inn i pga litt rot Merkelig flaks for jeg var akkurat fri for HD plass på C: *Drømmer sikkert* Endret 30. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 God morgen ja.. Skal på trening nå. Hva er navnet for å gjøre en ting 5 ganger på rad? samme som 3 ganger på rad er trippel, og 2 ganger på rad er dobbel... Tenkte på denne tråden : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3594762 Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hvor burde "nerdeula di" flyttes nå som ok-baren er stengt? Der den er nå vel? Godmorgen btw. ok-baren er stengt sp man kan ikke poste nye buler i "nerdebula di" tråden, derfor må den flyttes. Det ligger jo en ny nerdebule-tråd i søppel katerogien. Her Endret 30. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 WTF! Det mangler visst en harddisk! *Fikse* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 God morgen ja..Skal på trening nå. Hva er navnet for å gjøre en ting 5 ganger på rad? samme som 3 ganger på rad er trippel, og 2 ganger på rad er dobbel... Tenkte på denne tråden : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry3594762 Pentuple. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, folk poster ikke en gang i Harry Potter tråden. Óg DA er det dødt da.... Det er jo egentlig ganske dødt da, men jeg skjønner hva du mener. På dette forumet hersker de eldre guttene, og Harry Potter er mest for jenter rundt 10-14... Grunnen til at jeg ikke skriver på den tråden er at det ikke har kommet noe nytt om den i det siste...Bortsett fra antall sider (627 engelsk versjon). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 dagens innebandy kamp endte 6-6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg