Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenge siden jeg har sett deg SkyMarshall, hjemmelaget musikk tråden døde nå når du var borte :p

Ja jeg så den nå! Men har vært litt blodig opptatt med andre prosjekter, som f.eks å få NorthClan på beina og mye spilling av World of Warcraft. Skal begynne og hore igjen her litt nå som ting har ordna seg litt.

Den nye sangen ligger forresten på forsia til NorthClan, pluss litt ekstra eksponering på forsia til WoW-Norge.net om du ikke har hørt den enda. Spredde seg som ild i tørt grass den der. :hmm:

Lenke til kommentar
Hva med sånne codec og filter pakker? Må jo mangle noe vesentlig når ikke winamp klarer å streame musikkvideoer (web-TV) fra winamp.com greia.

PERMBAN!

PERMBAN!

PERMBAN!

Hmm, nå skjer det egentlig lite her.

Vet ikke med Launch, men jeg tror b-real skal slite bra med å permbanne meg i alle fall :p

kennethdammyr: Du er slitsom med den morgenfriskheten dun... :hrm:

Lenke til kommentar

Llandari: lykke til kammis, ikke blås helt bort da!

Jeg har jaffal bestemt meg for å shine leilighet i dag, får besøk langtfra til uka og da må det vel se respektabelt ut her.

Også har jeg kjøpt ny seng, maken til Llandari sin visstnok

Svane Classic, men jeg har 180x200 da. Normal pris er 12.000.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har sett deg SkyMarshall, hjemmelaget musikk tråden døde nå når du var borte :p

Ja jeg så den nå! Men har vært litt blodig opptatt med andre prosjekter, som f.eks å få NorthClan på beina og mye spilling av World of Warcraft. Skal begynne og hore igjen her litt nå som ting har ordna seg litt.

Den nye sangen ligger forresten på forsia til NorthClan, pluss litt ekstra eksponering på forsia til WoW-Norge.net om du ikke har hørt den enda. Spredde seg som ild i tørt grass den der. :hmm:

Evig cred til den låta! Fy faaaaeeeen så fet! Litt feil i teksten som er lagt ut men.

Lenke til kommentar

Evig cred til den låta! Fy faaaaeeeen så fet! Litt feil i teksten som er lagt ut men.

Ja det stemmer, om det er forum versjonen du tenkte på.

Takk for creds btw ^^

HER ER KORREKT TEKST!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...