Neptun_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg tror jeg skal legge meg nå jeg. Nå er jeg sånn rar-deppa man blir når man er trøtt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lenge siden jeg har sett deg SkyMarshall, hjemmelaget musikk tråden døde nå når du var borte Ja jeg så den nå! Men har vært litt blodig opptatt med andre prosjekter, som f.eks å få NorthClan på beina og mye spilling av World of Warcraft. Skal begynne og hore igjen her litt nå som ting har ordna seg litt. Den nye sangen ligger forresten på forsia til NorthClan, pluss litt ekstra eksponering på forsia til WoW-Norge.net om du ikke har hørt den enda. Spredde seg som ild i tørt grass den der. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nå legger jeg meg, eller, jeg slår av lyset legger meg i senga og ser hva som skjer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Samme her - dama er sinna - så blir sofaen! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Fortsatt våken. Er skikkelig overtrøtt-våken-etellerannet. Finnes ikke trøtt til tross for at jeg har vært våken i over 30 timer. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kubber nå jeg :sleepy: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ja, nå køyer dere!! er på lan jeg så jeg kommer nok til å være våken en god stund til Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kubber nå jeg :sleepy: Yup. Kubber eg og. God natt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Tusen takk kjære liv for at du ikke kunne gi meg mer enn to timer med søvn. Endret 30. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva med sånne codec og filter pakker? Må jo mangle noe vesentlig når ikke winamp klarer å streame musikkvideoer (web-TV) fra winamp.com greia. PERMBAN! PERMBAN! PERMBAN! Hmm, nå skjer det egentlig lite her. Vet ikke med Launch, men jeg tror b-real skal slite bra med å permbanne meg i alle fall kennethdammyr: Du er slitsom med den morgenfriskheten dun... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 satt og spillte doom også plutselig vart skjermen svart, p4 kontakten hadde falt ut Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Fuckings møkkavær. Her hadde jeg planlagt en dag i skibakken, og så skulle man tro man var havnet inne i en vindtunnel hvor de for øyeblikket har satt vindstyrken til en middels orkan Får vel karre meg ut og se om det er mulig å ta noen turer likevel. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Llandari: lykke til kammis, ikke blås helt bort da! Jeg har jaffal bestemt meg for å shine leilighet i dag, får besøk langtfra til uka og da må det vel se respektabelt ut her. Også har jeg kjøpt ny seng, maken til Llandari sin visstnok Svane Classic, men jeg har 180x200 da. Normal pris er 12.000. Endret 30. januar 2005 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lenge siden jeg har sett deg SkyMarshall, hjemmelaget musikk tråden døde nå når du var borte Ja jeg så den nå! Men har vært litt blodig opptatt med andre prosjekter, som f.eks å få NorthClan på beina og mye spilling av World of Warcraft. Skal begynne og hore igjen her litt nå som ting har ordna seg litt. Den nye sangen ligger forresten på forsia til NorthClan, pluss litt ekstra eksponering på forsia til WoW-Norge.net om du ikke har hørt den enda. Spredde seg som ild i tørt grass den der. Evig cred til den låta! Fy faaaaeeeen så fet! Litt feil i teksten som er lagt ut men. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Besøk langtfra? Hvor langt da? Og ikke minst, hvem??? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lenge siden jeg har sett deg SkyMarshall, hjemmelaget musikk tråden døde nå når du var borte Ja jeg så den nå! Men har vært litt blodig opptatt med andre prosjekter, som f.eks å få NorthClan på beina og mye spilling av World of Warcraft. Skal begynne og hore igjen her litt nå som ting har ordna seg litt. Den nye sangen ligger forresten på forsia til NorthClan, pluss litt ekstra eksponering på forsia til WoW-Norge.net om du ikke har hørt den enda. Spredde seg som ild i tørt grass den der. Evig cred til den låta! Fy faaaaeeeen så fet! Litt feil i teksten som er lagt ut men. Ja det stemmer, om det er forum versjonen du tenkte på. Takk for creds btw ^^ HER ER KORREKT TEKST!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ah. O fryd o glede! Nå er en Arctic VGA silencer installert på skjermkortet, og jøje meg hvilken forskjell den utgjorde. Det var jo null forskjell i lydnivå på høyeste og laveste instilling, jo. Definitivt verdt de 150kr den kostet. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hvor burde "nerdeula di" flyttes nå som ok-baren er stengt? Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hvor burde "nerdeula di" flyttes nå som ok-baren er stengt? Der den er nå vel? Godmorgen btw. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Good morning! Føler meg mye bedre nå, takk som spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg