Suppelars2k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) OMG RAID!!! 'Sup? Jeg er litt småsjuk, egentlig. Sitter og trøster meg selv mens jeg hører på kosejazz og drikker rett i koppen (tomat, seff). Er litt vel sliten, vært mye stress, tjas, mas og annet styr i det siste, egentlig. :-/ I morgen er det på'an igjen, og mer jobbing med en føkkings teaterplakat og programblad osv. BLÆRGH, jeg er drit - føkkings - lei. Endret 29. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 kool, direkte link? Signatur?? sickntwisted Kan du legge ut link til Boobookittyfuck og eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 http://boobookittyfuck.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Seriøst da, mennesker! Det er ikke så vanskelig å forestille seg hva ting er! Tenk logisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Seriøst da, mennesker! Det er ikke så vanskelig å forestille seg hva ting er! Tenk logisk. Ikke like lett for alle Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 I morgen er det på'an igjen, og mer jobbing med en føkkings teaterplakat og programblad osv. BLÆRGH, jeg er drit - føkkings - lei. får du betalt? kan godt gjøre det for deg jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 phax, ta å last opp avataren din til forumgalleriet. Er så jævla kipt å sitte å vente i all evigheter på at man siden skal lastes ferdig fra en eller annen jalla-host. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ahhhhh! e så føkka i hodet nå, men snakker med ei dame jeg liker godt da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jaggu, nå får jeg slengt de sykeste kommentarer om fordeler med synlige magemuskler etter meg... *Bli redd* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da er man hjemme fra å se revyen, trøtt, nei det har vi ikke sett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er nå kommet hjem fra kino (National Treasure, du vet hvor anmeldelsen er), og skal legge meg. Føler meg ikke så bra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 *gi gutten sin en lang, god klem* Sove fikser ofte de mest utrolige ting. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 *ta kvelden* flott dag har hele dagen sitti å prøvd å få til en kobling mellom datamaskinene best lan ever!!!1one1!!1! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Btw er det bare eg som er mektig lei denne !!11one!1!one! ironien? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nei! (etttusenetthundreogelleve) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 girls=evil. you don't say? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 endelig vannkjøling!3.5 ghz nå ! skal kjøre prime95 i hele natt lolz0rz. 3.5 med vann? Jeg drar min opp i 3.7 på LUFT! Seriøst så lite jeg angrer på kjøpet av hjemmekino. Det er bare så syyykt digg. Sett film fra kl 18:00 i dag med en kompis, fikk slukt 3 filmer, deriblant Sorority Boys, White Chicks og Team America (anbefales). Utrolig morsomt, bare så synd at jeg må lese en roman til onsdag. Derfor går hele søndagen til det... CW kan det der med bass, 6" jeg har nå er sykt bra lyd i til å være så små. Size doesn't count.... Jaja, *pizza* Lenke til kommentar
imastard Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 God natt. Trekke i morgen Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bah, endelig hjemme fra jobb Regna ut at jeg har jobbet over 38 timer siden torsdag.. Begynner å bli litt sliten kjenner jeg nå ja... Men det blir da litt penger ut av det, og egentlig gjør jeg ikke SÅ ekstremt mye så jeg skal ikke klage Nå sitter jeg hjemme hos en kompis og nerder på laptopen hans, mamma og pappa har fest i heimen så der holder jeg meg unna.. Det blir vel powernap i noen timer og så tilbake på jobben for meg tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg