bjaa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ah.... Endelig tilbake ifra dette "julebordet", nå er det bare å få fikset gitaren min før tirsdag, så kan jeg bli med på avsluttnings festen på skolen Ble litt mye styr idag, har ikke sittet rolig 3minutter Julebordet ble vellykket, masse cash til klasse kassa vår Vi hadde en uberfet auksjon, hvor jeg kjøpte et slags kontantkort for buss (300 kroner) for 100 kroner Skikklig kupp altså...hvertfall litt billig Men nå må jeg køye..er sliten... nattapoff* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du har sett den du og? Kul den! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Innrømmelse: Skate/snowboardgutter har en tendens til å leke sinnsykt keege Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 keege Hva betyr det? er det en sånn østlandsting? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Innrømmelse:Skate/snowboardgutter har en tendens til å leke sinnsykt keege ØYH! Betyr det at JEG er sånn? Slemmedummen EDIT: *leke keeg* Endret 11. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Thea, FORKLAR! edit: keege? :O Endret 11. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Utrolig mange som hoster avatar på home.no. Mange 404 her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Utrolig mange som hoster avatar på home.no.Mange 404 her. Ekka alle som har eget domene med webhotell og greier, og greier Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Keeg er et typisk vestkantord, som østkantfolka har begynt å ta. Istedenfor keen så sier man keeg, betyr det samme: deilig eller kan også bety "leke deilig". Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ikke nødvendigvis Thea, men forklar deg! btw, du ekke @ msn :s eller har du blokka meg? *se på slemt* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nja, altså. De jeg kjenner som bruker "keeg" , bruker det mest på kødd. Menmen, må innrømme at jeg ikke føler meg veldig truffet av Utsagnet ditt TA, selv om det muligens var siktet til meg (???) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Keeg er et typisk vestkantord, som østkantfolka har begynt å ta. Istedenfor keen så sier man keeg, betyr det samme: deilig eller kan også bety "leke deilig". Vel, ja det er en del skatere (eller den "kulten" der) som oppførere seg som h0ties. Så "Svidd Neger" for noen timer siden. MEGET bra norsk film. Utrolig mye artig stuff. Anbefales. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, det er et køddeord, akkurat som "bæder" er et køddeord. Er ikke på msn akkurat nå, Jens, kommer nok aldri til å blokke deg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, men det finnes faktisk noen som skater fordi de synes det er morsomt også, og driter litt i hva folk mener. *hinte skjult* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Joda, dette har vært opp før , poenget er at det er en del tragiske folk, såkalte "posere", som ikke gjør annet en å leke deilige og "posêre". Skating handler ikke om en dritt mer en skating, for meg, og andre ikke-posere . Er da kanskje ikke heller en typisk skater, muligens. Ikke Jens heller. Kler meg normalt, og oppfører meg (noenlunde ) normalt, tror jeg . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 o_O Alle bryr seg vel egentlig hva andre syns om en selv om man på det sterkeste prøver å benekte det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok... Så konklusjonen er: noen skatere er tragiske, mens noen er bare superkule, som dere? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Godt sagt Halfie. *glede seg til lørdag* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) o_O Alle bryr seg vel egentlig hva andre syns om en selv om man på det sterkeste prøver å benekte det. Absolutt. Men jeg føler meg ikke truffet av beskrivelsen og inntrykket folk flest har av "skatere". Det er en kjip generalisering. Jeg er rett og slett glad i å stå på brett med gode venner... Thea: konklusjonen er -> Man skal ikke dømme folk i grupper, men individuellt. Endret 11. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 o_O Alle bryr seg vel egentlig hva andre syns om en selv om man på det sterkeste prøver å benekte det. Spørs hvem det B|Real. Ja, selvfølgelig bryr man seg om venner osv, men mennesker som man ser en gang og sannsynligvis aldri møter igjen? Neppe. Thea, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg