Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Ah.... Endelig tilbake ifra dette "julebordet", nå er det bare å få fikset gitaren min før tirsdag, så kan jeg bli med på avsluttnings festen på skolen :D Ble litt mye styr idag, har ikke sittet rolig 3minutter :( Julebordet ble vellykket, masse cash til klasse kassa vår ;) Vi hadde en uberfet auksjon, hvor jeg kjøpte et slags kontantkort for buss (300 kroner) for 100 kroner :woot: Skikklig kupp altså...hvertfall litt billig :)

Men nå må jeg køye..er sliten... nattapoff*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Keeg er et typisk vestkantord, som østkantfolka har begynt å ta. Istedenfor keen så sier man keeg, betyr det samme: deilig eller kan også bety "leke deilig".

Lenke til kommentar
Keeg er et typisk vestkantord, som østkantfolka har begynt å ta. Istedenfor keen så sier man keeg, betyr det samme: deilig eller kan også bety "leke deilig".

Vel, ja det er en del skatere (eller den "kulten" der) som oppførere seg som h0ties.

Så "Svidd Neger" for noen timer siden. MEGET bra norsk film.

Utrolig mye artig stuff. Anbefales.

Lenke til kommentar

Joda, dette har vært opp før :ermm:, poenget er at det er en del tragiske folk, såkalte "posere", som ikke gjør annet en å leke deilige og "posêre". Skating handler ikke om en dritt mer en skating, for meg, og andre ikke-posere :p. Er da kanskje ikke heller en typisk skater, muligens. Ikke Jens heller. Kler meg normalt, og oppfører meg (noenlunde :p) normalt, tror jeg :ermm:.

Lenke til kommentar
o_O

Alle bryr seg vel egentlig hva andre syns om en selv om man på det sterkeste prøver å benekte det.

Absolutt. Men jeg føler meg ikke truffet av beskrivelsen og inntrykket folk flest har av "skatere". Det er en kjip generalisering. Jeg er rett og slett glad i å stå på brett med gode venner...

Thea: konklusjonen er -> Man skal ikke dømme folk i grupper, men individuellt.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...