Kenneth Dammyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Når du sier skøyt deg i ryggen. Dere skyter jo selvsagt ikke på ordentlig, men hvordan da? Endret 29. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Når du sier skyøy deg i ryggen. Dere skyter jo selvsagt ikke på ordentlig, men hvordan da? På øvelse så har du selvsagt ikke lov til å bruke skarp ammo så fyren bak i MB'en fyrte av et skudd og stridsdommerene dømte meg til å være skadet. De kan dømme f.eks om en stridsvogn skal slås ut osv.. På denne øvelsen så hadde vi et laser-system fra SAAB (ja bilprodusenten) med vester og utstyr til vogner som gjør at du kan leke krig som om det skulle være ekte. Får du for eksempel et skudd på et belte på ei 133-vogn så må du ut fysisk å ta av beltet og sette det påigjenn. Hvis bare kjører videre så blir du utslått for fusk av datamaskinen som sitter i vogna. Elsker SAAB systemet. Er så digg å skyte med rekylforsterkere og lettet sluttstykke og ha de vestene på. Man får en utrolig realistisk krigføring. dessverre så er det Storm-eksadronene som får bruke de mest dessverre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Et par kompiser meg fra samband var med og støttet noen der. En gal mann fra troppen angrep en hel tropp med AG og I-antrekk. Stjal noen MB'er gjorde han og! WTF?? Serriøst? Vår tropp ble frastjelt en MB. Hadde gått rundt vakta i I-tøy og vinket til vakta på veien ut, og Kjønsvik den tard'en vinket selvsagt tilbake og slapp de ut Og jeg var på forsyningstur akkurat da og jeg møtte den MB'en og de skaut meg i ryggen og stridsdommere kom ut og dømte meg "skadet rygg, kritisk,ubevist". Aldri sett en fenrik være så på bittet etter at jeg ble skadd Hahaha, det var han ja! Sambandssoldat Moldøen! ;p Kongefyr! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 W-lan er prOn En på hyttefeltet her ikke satt kryptering på llinja. Tre her i huset nyter friheten Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Når du sier skyøy deg i ryggen. Dere skyter jo selvsagt ikke på ordentlig, men hvordan da? På øvelse så har du selvsagt ikke lov til å bruke skarp ammo så fyren bak i MB'en fyrte av et skudd og stridsdommerene dømte meg til å være skadet. De kan dømme f.eks om en stridsvogn skal slås ut osv.. På denne øvelsen så hadde vi et laser-system fra SAAB (ja bilprodusenten) med vester og utstyr til vogner som gjør at du kan leke krig som om det skulle være ekte. Får du for eksempel et skudd på et belte på ei 133-vogn så må du ut fysisk å ta av beltet og sette det påigjenn. Hvis bare kjører videre så blir du utslått for fusk av datamaskinen som sitter i vogna. Elsker SAAB systemet. Er så digg å skyte med rekylforsterkere og lettet sluttstykke og ha de vestene på. Man får en utrolig realistisk krigføring. dessverre så er det Storm-eksadronene som får bruke de mest dessverre En slags avansert MegaZone altså? Høres skikkelig kult ut. Skjønner ikke at alle ungdommer er så negativt innstilt til forsvaret. Er jo masse muligheter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 En slags avansert MegaZone altså?Høres skikkelig kult ut. Skjønner ikke at alle ungdommer er så negativt innstilt til forsvaret. Er jo masse muligheter Jupp Hahaha, det var han ja! Sambandssoldat Moldøen! ;p Kongefyr!Haha!Genialt Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 En slags avansert MegaZone altså? Høres skikkelig kult ut. Skjønner ikke at alle ungdommer er så negativt innstilt til forsvaret. Er jo masse muligheter "Kjempegøy". Hver gang du tar av deg hjelmen skriker en kvinnestemme "Hjelm - AV".. brukte dette tullet på en vinterøvelse, hele den grusomt kalde nattta hørte vi "artilleri - 200 m - vest" osv osv. Gikk jo nesten ikke an å sove, dog kulda var nok det utslagsgivende. "Stæsj" du får prøve i militæret mister kulhetsfaktoren etter ganske så nøyaktig 10 minutter. Etter det er det som oftest bare pes og et ekstra irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 svidd micropopcorn, vann i glasset og dårlige reality serier på tv3.. for en herlig lørdagskveld...... sånn er det og være rich and handsome! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 I aftens skal vi se Kill Bill 2. Jeg skjønte ikke 1'ern da jeg så den usammenhengende i dårlig AVI kvalitet uten tekst... Så jeg håper det går bedre nå. Er det noe spennende å se etter? *vente i spenning* Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 syns del 1 var bedre en del 2.. husker ikke i farta va det var jeg misslikte med del 2.. men noe var det hvertfall! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 En slags avansert MegaZone altså? Høres skikkelig kult ut. Skjønner ikke at alle ungdommer er så negativt innstilt til forsvaret. Er jo masse muligheter "Kjempegøy". Hver gang du tar av deg hjelmen skriker en kvinnestemme "Hjelm - AV".. brukte dette tullet på en vinterøvelse, hele den grusomt kalde nattta hørte vi "artilleri - 200 m - vest" osv osv. Gikk jo nesten ikke an å sove, dog kulda var nok det utslagsgivende. "Stæsj" du får prøve i militæret mister kulhetsfaktoren etter ganske så nøyaktig 10 minutter. Etter det er det som oftest bare pes og et ekstra irritasjonsmoment. Pøh...da syter du for mye Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) En slags avansert MegaZone altså? Høres skikkelig kult ut. Skjønner ikke at alle ungdommer er så negativt innstilt til forsvaret. Er jo masse muligheter "Kjempegøy". Hver gang du tar av deg hjelmen skriker en kvinnestemme "Hjelm - AV".. brukte dette tullet på en vinterøvelse, hele den grusomt kalde nattta hørte vi "artilleri - 200 m - vest" osv osv. Gikk jo nesten ikke an å sove, dog kulda var nok det utslagsgivende. "Stæsj" du får prøve i militæret mister kulhetsfaktoren etter ganske så nøyaktig 10 minutter. Etter det er det som oftest bare pes og et ekstra irritasjonsmoment. Pøh...da syter du for mye Det er en grunn til at det er en ting i militæret som heter GRU Endret 29. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Haha. Gru'en er koselig. AG'en er mindre koselig..vondere ting for skuldra skal du lete lenge etter. Vurderer å mekke egen reim for den standard ag-reima dreper meg.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det blir jo greit for kommende soldater, iom nye og kjekkere våpen blir vurdert som erstatter for AG3. Blandt andre G36K, som iallefall er utrolig hendig og kompakt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det blir jo greit for kommende soldater, iom nye og kjekkere våpen blir vurdert som erstatter for AG3. Blandt andre G36K, som iallefall er utrolig hendig og kompakt. Vel, det er kjekt å ha "soldat2000"-klær også... :rolleyes: Tar vel 10 år før d nye våpenet kommer Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Åååå! Domme PC ting Hadde planer om å se ettpar Divx/Xvid filmer, men etter at jeg la inn Win XP på nytt uten noe annet enn oppdateringene så funker jo ingenting, det jeg prøver virker ikke. Noen som vil hjelpe? Hva bruker dere å legge inn for å støtte det meste av media formater? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=369509&hl= Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 xvid, divx, og gspot for å sjekke hva som mangler ellers Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hva med sånne codec og filter pakker? Må jo mangle noe vesentlig når ikke winamp klarer å streame musikkvideoer (web-TV) fra winamp.com greia. Endret 29. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Codec-pakker har en tendens til å grumse opp systemet, men knock yourself out. Har selv hatt stort hell med nimo codec pack før, selv om de fleste heller vil ha pest enn denne... Etter at jeg sluttet har jeg ikke hatt så store problemer ut over at lyden er borte på et par filmer, selv om de er xvid, og jeg har xvid installert. Har ikke hatt tid til å sjekke det opp enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg