Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er ikke grensen på BSU 15K pr. år?Må jo ikke glemme skattfordelene også da, så det blir noen ekstra lapper også Jo, 15k er max. Grmpf. :/ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) ååå.. sitter å venter på hentelappen til den nye pcen som ligger på posten.. gleder meg som et lite barn.. du trenger ikke å vente så lenge, hvis du sporer kollinummeret på posten.no så kan du se om den har kommet frem. Så tar du bare med deg kollinummeret til posten... in case you didnt know... Har prøvd før, posten liker det lite. Fikk lapp i posten isted der det stod at den var kommet frem.. Gikk på posten men der var det ingen pakke.. Den var fortsatt på omlastningssentralen, og hun som jobbet der sa at pakken kom på døren. Men jeg har ikke bestilt kom på døren pakke opplegg.. Hmm, må nok bare vente.. edit: leif Endret 29. januar 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er ikke grensen på BSU 15K pr. år?Må jo ikke glemme skattfordelene også da, så det blir noen ekstra lapper også Jo, 15k er max. Grmpf. :/ Da har du 10K å leke med eller putte på en sparkonto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hva er BSU? BoligSparing for Ungom Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har ikkje det vore 10k for året då? ganske sikker fordi eg har satt inn penger der for å unngå skattesmell et par år.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nei det er 15K Boligsparing for ungdom Bolig Sparing for Ungdom (BSU) er den beste måten du kan skaffe deg egenkapital til kjøp av bolig på. Sparer du i BSU får du god rente på pengene dine, skattefordeler og gunstig boliglån. For deg under 34 år BSU er et tilbud for deg under 34 år. Du kan spare inntil kr 15 000,- per år, og totalt kr 100 000,- i hele spareperioden. Renter kan ikke disponeres i spareperioden. Pengene på BSU-kontoen må brukes til kjøp av bolig eller nedbetaling av gjeld på eksisterende bolig. Skattefordeler Du kan skrive av 20 % av det oppsparte beløpet på skatten. I tabellen nedenfor ser du hvor mye du får i fradrag ved å spare i BSU-konto. Oppspart beløp Fradrag på skatten Kr 15 000 Kr 3 000 Kr 10 000 Kr 2 000 Kr 5 000 Kr 1 000 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 :bursdagsbarn: Grattis Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 :bursdagsbarn: Gratulerer! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Gratulerer mr. troll Kordan skal dette feires da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har prøvd før, posten liker det lite. Fikk lapp i posten isted der det stod at den var kommet frem.. Gikk på posten men der var det ingen pakke.. Den var fortsatt på omlastningssentralen, og hun som jobbet der sa at pakken kom på døren. Men jeg har ikke bestilt kom på døren pakke opplegg.. Hmm, må nok bare vente.. edit: leif visst pakken kommer hjem på døren skal du ikke få hentelapp i posten.. står det H2, 2 eller 3 i hjørnet på hentelappen da? visst du har fått hentelapp i posten og pakken enda var på sorteringssentralen tyder det på at de har sortert feil. sendt pakken til feilpostkonto eller bare rett og slett ikke fått sendt den avgårde.. visst pakken var en H2 (hjem på døra) burde du fått den levert i går ettermiddag. (visst du fikk hentelappen idag?) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 :bursdagsbarn: Gratulerer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Gratulerer ja! I dag skal jeg på ball. Det blir arti. Er foreldre som arangerer da... Blir vel ikke så mye "fest" pga det da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Gratulerer med dagen, Fragletrollet! Igår var knall. Satt ingenting på pcen egentlig. Bare satt og pratet med ei veninne, mens bjaa pratet med ei annen, og to andre satt og pratet med hverandre på msn. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Gratulerer mr. troll Kordan skal dette feires da? Takk skal dere alle ha! Dagen skal feires med et par timer med jobb til, før de sikkert går mot byen, selv om det er et år igjen til jeg virkelig kan dran helt ut... men men. Håper det blir koseligt ikveld! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Var spennende her nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg