Jooakim Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 tor_erik skrev: Fotball er tingen, men ikke inne, det blir så trangt. Ute derimot, er det kjempegreier. Fint å ha en plass som Skansemyren bare småpene 2-300 (?) meter i høydemeter fra skolen. Det stemmer Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) SteffyBoy doesn't know that Fredrikrb and me do it in my van every Sunday. He tells him he's in church, but she doesn't go. Still she's on her knees And SteffyBoy doesn't know. Oh, SteffyBoy doesn't know so don't tell SteffyBoy SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know so don't tell SteffyBoy Fredrikrb says he's out shopping, But he's under me and I'm not stopping. Cause SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know so don't tell SteffyBoy SteffyBoy doesn't know So don't tell SteffyBoy I can't believe he's so trusting While I'm right behind you thrusting Fredrikrb got him on the phone And he's trying not to moan It's a three-way call And he knows nothing Nothing SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know don't tell SteffyBoy Cause SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know So don't tell SteffyBoy We''ll put on a show Everyone will go SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know The parking lot Why not? It's so cool when you're on top. His front lawn In the snow Laughing so hard 'Cause SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know I did her on his birthday... SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know so don't tell SteffyBoy SteffyBoy doesn't know SteffyBoy will know SteffyBoy has to know SteffyBoy gotta know Gonna tell SteffyBoy Gonna tell him myself SteffyBoy has to know SteffyBoy has to know SteffyBoy has to Scotty has to SteffyBoy has to go SteffyBoy doesn't know (Repeat 6X) SteffyBoy doesn't SteffyBoy doesn't SteffyBoy doesn't know SteffyBoy doesn't know (Repeat 8X) SteffyBoy gotta go Endret 28. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 He's lying! I swear! Jeg lukter godt nå. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 glad for at vi har DNA jeg, siden da finner vi fort ut hvem som har rett Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) ATi-Radeon skrev: er det sånn att jentene foretrekker gamlere menn? Det er de som har penger vettu ___ EDIT: gamlere, den var bra :!: Endret 28. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 se på kona til Donald trumph, han har aldri fått henne om han ikke hadd så mye penger. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) AnAnAs skrev: Jeg liker å spille fotball fremfor dansing, jeg. Kanskje fordi jeg driter i om de skyter hardt, jeg skyter like hardt tilbake.. Gud, hadde alle jenter hatt samme innstilling. Sånn innstilling er så ufattelig bra. Blir så lei av jenter som "uff, nei, jeg kan ikke være nær ballen, den er farlig! *hyle, skrike osv.*" Endret 28. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 AnAnAs skrev: SnowDOG_ skrev: AnAnAs skrev: snowdog: DU synes det er for tidlig? Legger din vei mot en sunnere livsstil en demper på sexlysten eller? er dette en slags grusom bi effekt eg ikke viste noe om? Jeg vet i hvert fall at når jeg slanker meg, tenker jeg så og si ikke på sex i det hele tatt... så jeg tror det kanskje er en liten bieffekt, men trodde ikke den skulle slå ut på deg Det er forskjell på å trene og slanke seg. Hvis du trener så tror eg faktisk man får økt sexlyst, tror faktisk det også gjelder en del sunne matvarer... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bandidos Pelle skrev: AnAnAs skrev: Jeg liker å spille fotball fremfor dansing, jeg. Kanskje fordi jeg driter i om de skyter hardt, jeg skyter like hardt tilbake.. Gud, hadde alle jenter hatt samme innstilling. Sånn innstilling er så ufattelig bra. Blir så lei av jenter som "uff, nei, jeg kan ikke være nær ballen, den er farlig! *hyle, skrike osv.*" WORD! Man når jenter begynner å bli mer opptatt i å vinne enn gutta blir det dumt... HAr et par sånne jenter i klassen min. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ah. Diggelibom. Nå har jeg vært og hentet den nye skytepangen min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Still she's on her knees And SteffyBoy doesn't know. Hehe, fredrik is the bitch and I'm the butch. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 psilocybe skrev: Ah. Diggelibom. Nå har jeg vært og hentet den nye skytepangen min. Hvilken skytepang? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 psilocybe skrev: Ah. Diggelibom. Nå har jeg vært og hentet den nye skytepangen min. Hvor mange skytpanger har du nå? Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 psilocybe skrev: Ah. Diggelibom. Nå har jeg vært og hentet den nye skytepangen min. Desert Eagle? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Classic Army G36C. I glassfiber og hele sulamitten. Har bare denne og Mp5k-en. P90 og M15A4 er solgt. Men, jeg begynner definitivt å sleve etter en VSR-10, en "bolt-action" skarpskytter-rifle. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Slettet det hvis jeg skal bli mobbet for det. Endret 28. januar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 *Stille seg totalt uforstående til Solid Knight's post* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 tor_erik skrev: *Stille seg totalt uforstående til Solid Knight's post* *stille seg sammen med tor_erik, og ikke skjønne noen ting* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 28. januar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg