rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg fikk en basketball i ballene i dag. Fytti helvete det gjorde vondt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ATi-Radeon : Nei det ekke det, han er sånn som alltid gjør litt småslemme ting mot jentene ( litt vanskelig å forklare egentlig ) Og han traff meg nesten i fjeset så jeg måtte ha hevn. Han sa at det var meninga at jeg bare skulle hyle og bli redd elns. Dessuten har han dame og jeg type og det er ingenting mellom oss. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fotball er tingen, men ikke inne, det blir så trangt. Ute derimot, er det kjempegreier. Fint å ha en plass som Skansemyren bare småpene 2-300 (?) meter i høydemeter fra skolen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 men dere jenter, AnAnAs og Anette_ osv.. jeg er litt utav temaet sammleie, så jeg spør dere som jenter. Hvem burde ta 'styringa' under samleie? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hmmm, på en måte litt vanskelig spørsmål. Det er vel opp til den enkelte, men jeg ville svart gutten. Bare han gjør som hun vil Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Wee, dette kan bli interessant... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Litt for tidlig med sex snakk.....hvertfall for meg. Orker ikke å bli kinky nå. *se vekk* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Litt for tidlig med sex snakk.....hvertfall for meg. Orker ikke å bli kinky nå. *se vekk* Bare hopp i det, veit at du vil. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Litt for tidlig med sex snakk.....hvertfall for meg. Orker ikke å bli kinky nå. Neinei, har allerede vært en tur på Årstad og sett på moteshow i dag, var en del pene damer der. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) men dere jenter, AnAnAs og Anette_ osv..jeg er litt utav temaet sammleie, så jeg spør dere som jenter. Hvem burde ta 'styringa' under samleie? Det kommer an på hva vi gjør i sengen og hvilket humør jeg er i, men jeg liker best å ha kontrollen.. Men som du ser, så er Anette og jeg uenige, så det er jo forskjell fra jente til jente hva du foretrekker og som tenner deg... snowdog: DU synes det er for tidlig? Legger din vei mot en sunnere livsstil en demper på sexlysten eller? Endret 28. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Det kommer an på hva vi gjør i sengen og hvilket humør jeg er i, men jeg liker best å ha kontrollen.. Come to papa... Endret 28. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 blablablajenterogfotball Jeg skjøt alltid hardt, uansett kjønn. Jeg lo inni meg. I fotball prøver jeg å være forsiktig (ball i trynet pleier ikke være populært), men i innebandy gir jeg faen i kjønn. Pleier å resultere i en del "AU!" når jeg fyrer av et dragskudd som smeller i et lår. Gjør ikke vondt lenge da, så de tåler det vel. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 er det sånn att jentene foretrekker gamlere menn? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 er det sånn att jentene foretrekker gamlere menn? Eldre for f, eldre!! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Verste man kan ha i gymmen er jo Kreativ Dans, da skal man deles i grupper å finne på egen dans, har nettopp hatt det i 4 uker. Framførte for hele ungdomsskolen. <skrytemodus> Vår dans var best! </skrytemodus> Forøvrig : FOTBALL! Endret 28. januar 2005 av b0berg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 snowdog: DU synes det er for tidlig? Legger din vei mot en sunnere livsstil en demper på sexlysten eller? er dette en slags grusom bi effekt eg ikke viste noe om? Hehehe nei eg er vel trøtt i trynet idag. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 snowdog: DU synes det er for tidlig? Legger din vei mot en sunnere livsstil en demper på sexlysten eller? er dette en slags grusom bi effekt eg ikke viste noe om? Jeg vet i hvert fall at når jeg slanker meg, tenker jeg så og si ikke på sex i det hele tatt... så jeg tror det kanskje er en liten bieffekt, men trodde ikke den skulle slå ut på deg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Verste man kan ha i gymmen er jo Kreativ Dans, da skal man deles i grupper å finne på egen dans, har nettopp hatt det i 4 uker. Framførte for hele ungdomsskolen. indeed... ok... litt gøy var det Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 <------- Klar for rolig kveld foran pc'n. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 kan føle kjemien mellom snowDOG_ og AnAnAs, ja ta og skriv det i min forigje tread Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg