Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, endelig helg! :woot:

Har alltid hatt pc'en min på rommet mitt jeg og. Først så var den på broren min sitt rom, så fikk jeg den av han til bursdagen, da flytta jeg den inn på rommet. Kjøpte selfølgelig nye deler til den da.

Lenke til kommentar

Hehe, har jo alltid hatt PCen rett utenfor doera til rommet mitt da :p

Men har naa den gamle paa rommet mitt, veldig, veldig ustabil :confused:

Som f.eks. naa hadde den kjoert chkdsk naar jeg startet og naa sitter jeg her med engelsk tastaturopsett. :hm:

*Bytte til den andre pcen*

Lenke til kommentar

Ille med dans i gymmen da, men for endel jenetr (inkludert meg ) er fotball ganske ille og. Særlig når noen av guttene bare gir faen og sparker ballen så hardt de kan rett imot deg, men heldigvis er det mest av hensynsfulle gutter i klassen min som oppmuntrer jentene og prøver å få de litt med i spillet. :)

Lenke til kommentar
Ille med dans i gymmen da, men for endel jenetr (inkludert meg ) er fotball ganske ille og. Særlig når noen av guttene bare gir faen og sparker ballen så hardt de kan rett imot deg, men heldigvis er det mest av hensynsfulle gutter i klassen min som oppmuntrer jentene og prøver å få de litt med i spillet. :)

Jeg liker å spille fotball fremfor dansing, jeg. Kanskje fordi jeg driter i om de skyter hardt, jeg skyter like hardt tilbake.. :D

Lenke til kommentar

hehe, det er sånn det skal være :thumbup:

En gutt i klassen skpøyt snøball på meg istad og forventa at jeg bare skulle gi fra meg et lite jenthyl elns, også tok jeg den opp og løp etter han og kasta den på han. Det var gøy for han ble drit overraska OG jeg traff han :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...