Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Ikke legg deg enda! Kos deg med meg som øver til fransk... :thumbdown:

Blodslit? Rakk såvidt t-banen, måtte spurte som ******, shampo og alt datt ut, måtte plukke opp, også løpe enda mer. Kom fem minutter for sent, fikk anmerkning. Så prøve i økonomi, visste ikke hvilken knapp man måtte trykke på for å få en tekstrute inn der :blush: , så brukte vel halvparten av tiden bare på det. Så var det lunsj, og maten falt i bakken. Sluttet halv fire, spurtet opp til røde kors klinikken, var på Solli plass rundt 17.00. Så trening fra 17.30 til 19.00..Også tryna jeg på vei hjem. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Så absolutt..Det kan alltid bli VERRE, men sjelden bedre :p

Føler at hver gang jeg poster noe blir threaden usynlig..stanser jeg diskusjonene :roll: Er mine svar så lame at hele tråden blir uinteressant? :lol:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg ser over bildene fra CFD, lurer jeg alltid på det samme:

Vil han noensinne rydde?  :p

Rydding er oppskrytt.

Genier holder orden i rot.

I dag har jeg gjort noe som jeg aldri har gjort før...vokset leggen min :mrgreen:

Vel, ikke hele leggen, men ei sånn strimmle. Har en pen bar flekk midt på leggen *hihi*

Ida hadde kjøpt voks-ting og satt og fjernet hår, så vi tenkte at...hey..har du mye hår så kanskje det gjør ganske ondt...vel...ryktet var sant *hummre*

Det tar vel 2 måneder elns før at det kommer hår der igjenn...så...tja...kanskje jeg tar noen bilder i morra. Digitalkameraet kommer fram i morra hvis alt går som planlagt, er på fauske allerede nå så det burde være her i morra. nettspor

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...