Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Nå spiser jeg ris og kylling .. Faktisk det første jeg spiser i dag, vært skikkelig blodslit i dag... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 WOW! Jeg våkna nettopp! , etter å ha sovet siden klokka 8, nå er jeg le trøtt som du fae'n! Menmen, lurer på om jeg skal ta det som et hint, og legge meg nå Lykke til Mario , og hva har vært blodslit Thea? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Ikke legg deg enda! Kos deg med meg som øver til fransk... Blodslit? Rakk såvidt t-banen, måtte spurte som ******, shampo og alt datt ut, måtte plukke opp, også løpe enda mer. Kom fem minutter for sent, fikk anmerkning. Så prøve i økonomi, visste ikke hvilken knapp man måtte trykke på for å få en tekstrute inn der , så brukte vel halvparten av tiden bare på det. Så var det lunsj, og maten falt i bakken. Sluttet halv fire, spurtet opp til røde kors klinikken, var på Solli plass rundt 17.00. Så trening fra 17.30 til 19.00..Også tryna jeg på vei hjem. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 BUHU! Jaja, kunne vært værre da Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Så absolutt..Det kan alltid bli VERRE, men sjelden bedre Føler at hver gang jeg poster noe blir threaden usynlig..stanser jeg diskusjonene Er mine svar så lame at hele tråden blir uinteressant? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Nja, ville ikke si det. Eneste virkelig lame er omtrent midt på dagen hver dag, når to viss personer fyller 3-4 sider med MSN-logg ikke at det GJØR noe da, er bare å hoppe over Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Nja, ville ikke si det. Eneste virkelig lame er omtrent midt på dagen hver dag, når to viss personer fyller 3-4 sider med MSN-logg ikke at det GJØR noe da, er bare å hoppe over Ja! Nå er det fan meg på tide at vi får klage litt på andre også Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 La oss ikke synke ned på DERES nivå... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) La oss ikke synke ned på DERES nivå... JO! Jeg vil, jeg VIL! *hoppe opp og ned* Endret 11. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 La oss ikke synke ned på DERES nivå... JO! Jeg vil, jeg VIL! *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Haltan: Da må du synke DYYYYYYPT...*smiske* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Haltan:Da må du synke DYYYYYYPT...*smiske* ØYH! Er litt usikker på hvordan jeg skal tolke den der Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 bah eneste gangen jeg chatter på msn er stort sett om natta når jeg kjeder meg på jobb. har kopi av de fleste loggene, og må bare si OMG . Dær er det bra mye skitprat Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg savner de gangene jeg sitter oppe til langt ut på natten og bare surfer og hører på musikk. Gleder meg utrolig til ferien! Men nå må jeg nok snart busse-lalle... opp og lese i morgen Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 MSN er opphavet til mang en krangel. MSn is evil! Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Lagde nettopp dette "står på engelsk men gidder ikke bytte til norsk" Four slices of toasted bread + olives + feta cheese + china salad + tomato + querycumber msg meg på msn 4 foodcam Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Hver gang jeg ser over bildene fra CFD, lurer jeg alltid på det samme: Vil han noensinne rydde? Rydding er oppskrytt. Genier holder orden i rot. I dag har jeg gjort noe som jeg aldri har gjort før...vokset leggen min Vel, ikke hele leggen, men ei sånn strimmle. Har en pen bar flekk midt på leggen *hihi* Ida hadde kjøpt voks-ting og satt og fjernet hår, så vi tenkte at...hey..har du mye hår så kanskje det gjør ganske ondt...vel...ryktet var sant *hummre* Det tar vel 2 måneder elns før at det kommer hår der igjenn...så...tja...kanskje jeg tar noen bilder i morra. Digitalkameraet kommer fram i morra hvis alt går som planlagt, er på fauske allerede nå så det burde være her i morra. nettspor Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE <--- etternavnet mitt Synes alltid det er like feslit å se når jeg tar nettsøk etter å ha bestilt av komplett.no Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Hver gang jeg ser over bildene fra CFD, lurer jeg alltid på det samme: Vil han noensinne rydde? Faktisk så har det vært veldig ryddig her altså.. Nå er det ikke det ,men det frister litt og rydde nå.. Er liksom ikke så mye rot ,men det ligger mitt i glaningen.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2003 Woo! *zamzam*, da har jeg sett nvoetfiv og hans venners hjemmelaga snowboardfilm Jonart (vifteovn) er god jo , fikk skikkelig lyst på lange dager i Hemsedal nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg