Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Ikke legg deg enda! Kos deg med meg som øver til fransk... :thumbdown:

Blodslit? Rakk såvidt t-banen, måtte spurte som ******, shampo og alt datt ut, måtte plukke opp, også løpe enda mer. Kom fem minutter for sent, fikk anmerkning. Så prøve i økonomi, visste ikke hvilken knapp man måtte trykke på for å få en tekstrute inn der :blush: , så brukte vel halvparten av tiden bare på det. Så var det lunsj, og maten falt i bakken. Sluttet halv fire, spurtet opp til røde kors klinikken, var på Solli plass rundt 17.00. Så trening fra 17.30 til 19.00..Også tryna jeg på vei hjem. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Så absolutt..Det kan alltid bli VERRE, men sjelden bedre :p

Føler at hver gang jeg poster noe blir threaden usynlig..stanser jeg diskusjonene :roll: Er mine svar så lame at hele tråden blir uinteressant? :lol:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg ser over bildene fra CFD, lurer jeg alltid på det samme:

Vil han noensinne rydde?  :p

Rydding er oppskrytt.

Genier holder orden i rot.

I dag har jeg gjort noe som jeg aldri har gjort før...vokset leggen min :mrgreen:

Vel, ikke hele leggen, men ei sånn strimmle. Har en pen bar flekk midt på leggen *hihi*

Ida hadde kjøpt voks-ting og satt og fjernet hår, så vi tenkte at...hey..har du mye hår så kanskje det gjør ganske ondt...vel...ryktet var sant *hummre*

Det tar vel 2 måneder elns før at det kommer hår der igjenn...så...tja...kanskje jeg tar noen bilder i morra. Digitalkameraet kommer fram i morra hvis alt går som planlagt, er på fauske allerede nå så det burde være her i morra. nettspor

Lenke til kommentar
Hver gang jeg ser over bildene fra CFD, lurer jeg alltid på det samme:

Vil han noensinne rydde? :p

Faktisk så har det vært veldig ryddig her altså.. Nå er det ikke det ,men det frister litt og rydde nå.. Er liksom ikke så mye rot ,men det ligger mitt i glaningen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...