Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig var det 5-6 folk rundt. Hallo. Det strider jo mot naturlovene å falle uten at folk ser det. :)

Menmen, no biggie. Antar jeg ikke er førstemann som har svisjet av en sånn dings.

Må si jeg lo litt for meg selv da jeg leste innlegget ditt.. Slo du deg eller?

Har sett èn person som har gjort det samme, det så ikke særlig godt ut..

Han stilte inn hastigheten på båndet før han hoppet på for å løpe, det ble ett skritt, etterfulgt av et svalestup med haken nedi båndet, for så å bli sendt rett inn i tråkkemaskinen bak seg.. Selvtillitten hans ble nok degradert et par hakk, og ja, selvfølgelig stod det en gjeng med jenter bak han.

Har ikke sett han der siden.. Merkelig nok :hmm:

Nå tar jeg avspassering fra jobben, rett opp på hyttetur på norefjell.. Noen som vet hvordan føret er der nå?

Lenke til kommentar

Har sett jævlig mange som gjør det samme som deg, alltid like komisk hver gang hvis det er en eller annen kjekkas som skal leke deilig :p

Tok fri fra skolen i dag jeg... er ikke noe bedre sted å tilbringe dagen enn i armkroken på en annen :love:

Nå spiser jeg godis fra Sverige. :D

Lenke til kommentar
Selvfølgelig var det 5-6 folk rundt. Hallo. Det strider jo mot naturlovene å falle uten at folk ser det. :)

Menmen, no biggie. Antar jeg ikke er førstemann som har svisjet av en sånn dings.

Uff... been there...

Jeg skulle være kul å snu og løpe baklengs på relativt lav hastighet, og da ble bakken borte, og man fikk kul i hodet...

Lenke til kommentar

Hehe tryne på tredemølle ja, det er sånne ting som bør filmes hver gang :D (Håper du ikke slo deg for mye da, ikke vondt ment)

Til neste time har jeg et forslag som forhindrer tryning ;) Surr på deg sånne "Old scool" rulleskøyter som kom lenge før rollerblades/inlines å stå i ro mens maskinen kjører på så det ryker av motoren :thumbup:

Lenke til kommentar
psilo: eh... hvordan?

Har gått litt på slike selv og eg holder alltid en fart som ikke er for kjapp og hvis det skulle bli for kjapt så er det bare å holde seg oppe med stengene på siden...

Kan jo også skje ved at du har løpt for lenge, og beina blir gelè og klarer ikke holde deg oppe lenger. Det skjedde med meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...