Heatsink Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Pokkern, så mye bortkastet tid Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett" Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort *Suttre* Kjipt, hadde sikkert blitt kult. Skal jeg gidde å skrive en hel norsk-stil nå? bare kopier 3 ords leken da vel Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Pokkern, så mye bortkastet tid Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett" Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort *Suttre* Kjipt, hadde sikkert blitt kult. Skal jeg gidde å skrive en hel norsk-stil nå? bare kopier 3 ords leken da vel Ah-ha. God ide. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jula vare halveis til påske.. Men nå har jeg fått bort juleavataren! Det har ikke jeg hihi Me neither i guess Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 propaganda og skolesiden har vel noe "inspirasjon" Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Grmmpfff, kom på at jeg har en norskstil å levere inn i morgen. Har jeg gjort det? Nei. Faktisk så har jeg og en norskstil og levere i morgen. Hålder på å gjøre den då da Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Eeeeh hehe Norskstil er jo lett da hvis du ikke må skrive om noe spesielt som en eller annen geek lærer vil du skal skrive om... Endret 27. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 lukter jeg litt modding her? ingenting er umulig! Får file av noen mm på hver side Klippe med platesaks hehe. Skal se om jeg ikke finner en microtower kasse en plass å bruke det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 den kan jo stå skrå i kassa hadde vært fett! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 eller på en eller annen måte utvide kabinettet Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Prøvdeen gang å modde en 486 med teip.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Da ler du ikke da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) http://www.canondvguide.com/xl2.jpg Da ler du ikke da Du har ikke noe sånt? :O EDIT: det var jo så lite! *kaste lecablokk på kaiern* Endret 27. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fy Fredrik, ikke quote bilder! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Dessverre hehe... hadde vært noe det der... Da Boser jeg.. tidlig opp.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Halla sveisan! Bare inne for å melde fra om at skolen ikke er snill mot meg for tiden, og det derfor blir lite preking med dere... Kommer nok sterkere tilbake senere. God natt så lenge. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) *kaste lecablokk på kaiern* Hihih *klappe på Fredrik* Nå legger jeg meg, skal trene og greier i morra :--P God natt! Endret 27. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 *holde ut* Skjønner ikke ka som skjer. Er jo drit trøtt og klarer så vidt å holde meg oppe. Legger eg meg nå så våkner eg bare altfor tidlig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 *holde ut*Skjønner ikke ka som skjer. Er jo drit trøtt og klarer så vidt å holde meg oppe. Legger eg meg nå så våkner eg bare altfor tidlig. God sjanse til å snu døgnet riktig vei! Snakker om soving, jeg legger meg. Natta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Halla sveisan! Bare inne for å melde fra om at skolen ikke er snill mot meg for tiden, og det derfor blir lite preking med dere... Kommer nok sterkere tilbake senere. God natt så lenge. Lykke til, vi vil savne deg. Sove snart, og minilan hos bjaa i morgen! Jeg får lov til å rappe skjermen til søstera, dual LCD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg