Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemme fra skitrekket. Hmm, var ikke det beste føret(var litt slapsete), men det var ganske "kult" fordi vi hadde snøballkrig nedover bakken :wee:

*Ta på vatn i badekaret*

Skal bli deilig med et vart og godt bad!

Endret av robB
Lenke til kommentar
Hjemme fra skitrekket. Hmm, var ikke det beste føret(var litt slapsete), men det var ganske "kult" fordi vi hadde snøballkrig nedover bakken :wee:

*Ta på vatn i badekaret*

Skal bli deilig med et vart og godt bad!

Kom akkurat tilbake fra trekket eg og. Her var det kjempeføre. :!:

Lenke til kommentar

Pokkern, så mye bortkastet tid :( Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett"

Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort :cry: *Suttre*

Lenke til kommentar
Pokkern, så mye bortkastet tid :( Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett"

Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort :cry: *Suttre*

plutselig ble hk 8 mm mindre...

Lenke til kommentar

Kjipt, hadde sikkert blitt kult.

Skal jeg gidde å skrive en hel norsk-stil nå?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Kjipt, hadde sikkert blitt kult.

Skal jeg gidde å skrive en hel norsk-stil nå?

nei

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...