Jeg_ruler Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Noen som ser på håndballkampen. Se på barten til tysklands trener.. :!: :!: :!: :!: :!: Ser ut som en tysker fra 1 vk. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hjemme fra skitrekket. Hmm, var ikke det beste føret(var litt slapsete), men det var ganske "kult" fordi vi hadde snøballkrig nedover bakken *Ta på vatn i badekaret* Skal bli deilig med et vart og godt bad! Endret 27. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
imastard Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hjemme fra skitrekket. Hmm, var ikke det beste føret(var litt slapsete), men det var ganske "kult" fordi vi hadde snøballkrig nedover bakken *Ta på vatn i badekaret* Skal bli deilig med et vart og godt bad! Kom akkurat tilbake fra trekket eg og. Her var det kjempeføre. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fredde: fu lille gutt Dere andre takker Jeg_ruler: Bart er stili' Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke den barten han har Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Puh, nettopp hjem fra trening. Deilig. Også har jeg lyst på en Datsun 510. Hadde vært skøy å dytte SR20-motoren min nedi den. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 I morra, rett etter skolen stikker jeg på tur med familien til hafjell Hytta er ta meter fra bakken. Digg! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 I morra, rett etter skolen stikker jeg på tur med familien til hafjell Hytta er ta meter fra bakken. Digg! Hah, jeg skal akkurat det samme, men jeg må gå 40m for å komme til bakken. *deppe* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 eyh, ingen som husker hvilken dag det er i dag? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Torsdag Anyway, gratulerer med dagen Endret 27. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Grmmpfff, kom på at jeg har en norskstil å levere inn i morgen. Har jeg gjort det? Nei. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Torsdag Anyway, gratulerer med dagen hehe, takk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva skjer med håndballgutta nå? Uavgjort mot Tyskland. Noen som har peil? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jula vare halveis til påske.. Men nå har jeg fått bort juleavataren! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jula vare halveis til påske.. Men nå har jeg fått bort juleavataren! Det har ikke jeg hihi Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Pokkern, så mye bortkastet tid Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett" Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort *Suttre* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Pokkern, så mye bortkastet tid Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett" Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort *Suttre* plutselig ble hk 8 mm mindre... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Pokkern, så mye bortkastet tid Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett" Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort *Suttre* Kjipt, hadde sikkert blitt kult. Skal jeg gidde å skrive en hel norsk-stil nå? Endret 27. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 lukter jeg litt modding her? ingenting er umulig! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Pokkern, så mye bortkastet tid Har holdt på å rote inni Xboxen og kom på at jeg hadde et Shuttle XPC (SFF) kabinett stående så jeg tenkte "Aha Xbox innmat i Shuttle kabinett...Det hadde vært fett" Begynnte å skru på både Xbox og Shuttle og da alt liksom skulle inn i Shuttle kassen så var Xbox hovedkortet 8 mm for stort *Suttre* Kjipt, hadde sikkert blitt kult. Skal jeg gidde å skrive en hel norsk-stil nå? nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg