Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff da, har hatt problemer med hovedkort med innebygd skjermkort i det siste jeg og. Fikk problemer med å forklare komplett at kortet var innebygd, så ba de meg sende hovedkort og ram, og de sa alt fungerte 100% ...

Så fikk jeg det tilbake, samme feil. Testa med en annen CPU, fortsatt feil. Monterte skjermkort i agp slot'n, nå fungerer maskina 100% .. er så lei av retur at jeg kan spy av det, så jeg gidder ikke å bruke mer tid og energi på å sende inn på nytt :thumbdown:

Lenke til kommentar
kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier.

McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere.

interresant :hmm:

jeg drev også og lagde en relgion en gang.

hvordan joiner man?? :p

Me too, vi sendte et brev til fylkesmannen og greier. :p Fikk ikke svar, var litt rart egentlig. :hmm:

Grunnen er at man får "statssøtte" så man får en viss sum per medlem i måneden, vi hadde omtrent 11 medlemmer og det hadde blitt noen tusinger hvis hadde det gått. :p

Lenke til kommentar
for en kinky følelse :hmm:

:roll:

Jess, men da har jeg vært innom HiFi-klubben, og med meg hjem var et par Cerwin Vega V-6F (10" kommer ikke før i mars, og jeg skal bytte 6" mot 10" da), en Toshiba MT200 og en NAD C320. Det kan jeg like :cool:

Eneste som mangler er lerret aka rullegardin, men det stikker jeg på Bohus i morgen å handler. Så da blir det Teh Grudge på storskjerm i morgen, da :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...