Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bakevarer er godt Se for deg varme muffins rett fra ovnen *sikle* Kjeft! Jeg vil ha muffins. Vi har weboppgave, og som vanlig så stinker jeg. Jeg får det bare ikke til å se ok ut, i tillegg til at jeg hater GoLive mer enn noe annet. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 har akkurat hatt nasjonalprøve i norsk nå. Ble ikke så mye riktig på den tror jeg . så lenge den ikke teller på min karakter så driter jeg i... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva var galt med "har du melket en ku"-tråden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Den var undermåls? Plaget ikke meg spec, men jeg kan godt si meg enig i at det burde være mulig å finne mer interressant tidsfordriv enn å sjekke hvem som har melket en ku - i alle fall når det ikke har noen logisk grunn, men bare er for å stille egen nyskjerrighet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Skal ikke begynne å diskutere dette her Jeje.. I dag skal jeg på Brilleland for å se etter nye briller. "Jippi". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 OMG, gangsperr, jeg hater deg! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Så stille det er her. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Vi har weboppgave, og som vanlig så stinker jeg. Jeg får det bare ikke til å se ok ut, i tillegg til at jeg hater GoLive mer enn noe annet. Måten (vi ihvertfall) lærer webdesign på er IMO feilæring. Vi lærer så og si INGETING om CSS. Og måten vi designer siden på er med et webprogram(GoLive) som automatisk legger HTML tin på KORDINATENE vi har lagt.... Skolen skal servre pannekaker og bacon til midagg, nam! Edit: Sliter med denne "no-skole" regelen.... Noen som har hørt Extol Glorianna? Veldig phet sang. Endret 27. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 "no-skole" regelen er boikotta ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 "no-skole" regelen er boikotta ! Å? Nå er jeg sulte, tror jeg må ha litt mat. Gleder meg til helgen, skal endelig få stått litt på ski. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ahh på lørdag er det Snowshow i Varingskollen, altså blir det gratis. Arrangementet er jo bare teit da. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nasjonale prøver er no dritt. Boikotta norsk og engelsk hittil, men vi har jo matte igjen da. Noe dritt finner de på... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vi fikk bare lov til å bruke notepad og photoshop da vi skulle lage web sider (mk). Vi skal snart lære CSS også . er det noen som vet hvor jeg kan finne en kaloritabell eller noe info om hvor mye kalorier man bruker på forskjellige ting? noen formler kanskje. som kaloretiker må jeg vite hvordan jeg kan spare mest mulig kalorier. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er jo ingen regel mot skoleprat. Jeg liker ikke måten vi lærer det på, vi får liksom bare en oppgave, så viser læreren litt småtteri på PJ og så er vi "on our own". Jeg vil lære CSS, ffs! Og jeg er for lat til å lese tutorials. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hjemme fra skolen endelig! Broren min er 18 år idag. Dagen virker ikke noe annerledes enn før Kanskje fordi mamma ikke er hjemme? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Skal jeg steke maten eller bruke micro? Svar fort! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ny signatur Litt ugly i fronten, men men Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Skal jeg steke maten eller bruke micro?Svar fort! Steke! Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hjemme fra skolen endelig! Broren min er 18 år idag. Dagen virker ikke noe annerledes enn før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg