Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier.

McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere.

interresant :hmm:

jeg drev også og lagde en relgion en gang.

hvordan joiner man?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier.

McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere.

interresant :hmm:

jeg drev også og lagde en relgion en gang.

hvordan joiner man?? :p

Tilber mCdonald guden..

EDIT: Og har e hamburger i høyrehand.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
må kanskje lage en egen tråd om dette, som folk kan melde seg på. Skal skrive opp endel viktig fakta om religionen.

Men det blir i morra, nå må jeg se på late show, og diverse annet på tv :), har sløst nok kalorier for i dag.

hehe :!:

tar jeg helt feil hvis jeg gjetter meg til at du er en lat slask? ;)

Lenke til kommentar

Gjett om "Killdisk" brukte lang tid på en 120GB :ohmy: ca 9 timer...

Godt å få ordnet opp på PC'n, sitter på frisk win installasjon og har lagt inn det mest nødvendige nå tror jeg. Håper jeg får noe å bytte ut den nye C: harddisken med for den er 10 GB hehe (Orginal harddisken som sto i Xboxen min :p )

Kul overraskelse jeg fikk i dag, gikk på vekta og veide 17 kilo mindre enn rett før jul, enda jeg ikke har gjort noe spesielt. Måtte bare veie meg fordi jeg holdt på å miste buksa på butikken da jeg var og handlet hehe :blush:

Lenke til kommentar
Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer :thumbdown:

Hvor mange ganger gjøres dette?

Har et fint lite program her som jeg har klart å finne tilbake data som jeg hadde for 4-5 formateringer siden...

Lenke til kommentar
Killdisk skriver 0'er over hele harddisken så det ikke kan gjennopprettes gammel data fra harddisken, må sende en Western Digital 120GB i retur, klikker og styrer  :thumbdown:

Hvor mange ganger gjøres dette?

Har et fint lite program her som jeg har klart å finne tilbake data som jeg hadde for 4-5 formateringer siden...

Håhå, nice.

Skal man ha sikker sletting er Ibas eller lignende det man bør velge. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...