Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag på slutten av dagen tok jeg tak i mari i det ho skulle reise.

Jeg spurte da om ho ville komme å besøke meg når mamma og pappa skal til syden, som er etter jul.

Ho svarte ja kanskje det.

Jeg sa: jo du må det.

Ho sa: ja..

jaja: ha det sa jeg.

Og jeg virka nok litt nervøs..fikk ikke sagt det jeg ville..på den måten jeg ville side. Det virker litt drastisk kanskje og be om det?

Det er mulig ho skjønner at jeg var nervøs..siden jeg måtte si det to ganger..klarte ikke å sidet tydelig nok første gangen. :)

Jeg bare lurte på om jeg burde sende en melding til ho og si følgende:

Det er mulig jeg oppfører meg rart av og til mari. Jeg er bare litt nervøs som du sikkert merker. Jeg syns bare det hadde vert koselig om du ville ha kommet. Jeg måtte spørre nå selv om det er en stund til de skal reise. Slik at jeg slipper å lure på det. For slik luring gjør meg litt ukonsentrert for å si det mildt. Klarer ikke å konsentrere meg på skolen.

Lenke til kommentar
I dag på slutten av dagen tok jeg tak i mari i det ho skulle reise.

Jeg spurte da om ho ville komme å besøke meg når mamma og pappa skal til syden, som er etter jul.

Ho svarte ja kanskje det.

Jeg sa: jo du må det.

Ho sa: ja..

jaja: ha det sa jeg.

Og jeg virka nok litt nervøs..fikk ikke sagt det jeg ville..på den måten jeg ville side. Det virker litt drastisk kanskje og be om det?

Det er mulig ho skjønner at jeg var nervøs..siden jeg måtte si det to ganger..klarte ikke å sidet tydelig nok første gangen. :)

Jeg bare lurte på om jeg burde sende en melding til ho og si følgende:

Det er mulig jeg oppfører meg rart av og til mari. Jeg er bare litt nervøs som du sikkert merker. Jeg syns bare det hadde vert koselig om du ville ha kommet. Jeg måtte spørre nå selv om det er en stund til de skal reise. Slik at jeg slipper å lure på det. For slik luring gjør meg litt ukonsentrert for å si det mildt. Klarer ikke å konsentrere meg på skolen.

Send den du :)

Så kanskje hun skjønner at du er ganske nervøs...for og spørre ho..snakke til ho?...

Så kommer hun sikkert til deg :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg tror jeg har mista stipendet mitt eller noe!! :scared:

jeg var på skolen i dag for å hente en sånn utbetalingslapp, har henta en før var i oktober eller no. også sa hun at det ikke var noen lapp til meg, og at det kom rett inn på kontoen. Og jeg sa jajaj, så gik jeg.

og når jeg kom hjem gikk jeg inn på nettbanken også, men det var ingen penger på noen av kontoene mine :shrug:

siden jeg ikke har hentet noen av pengene til nå i år, pleier å hente de ved jul og sommerferien(som jeg gjorde i fjor). Men kan de har trekt pengene tilbake?

jeg har iallfall ikke fått noen advarsel eller noe slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...