T.F.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Særdeles stille det var på forumet nå syns jeg. . |)37 v4r r4r7. Jeg har litt problemer med å lese slik skrift, men står det: "Det var rart"? Jepp. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Særdeles stille det var på forumet nå syns jeg. . |)37 v4r r4r7. Jeg har litt problemer med å lese slik skrift, men står det: "Det var rart"? Jepp. Dustete fjortissprogram på msn.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Noen som har hørt "A metal tribute to ABBA"? Den er seriøst konge! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 halla gutter! nettopp vært å prødv meg på streetdance. var artig jo å ellers trives guttene bra?noe spennende å fortelle? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Er nærmeste nabo til kirka i Hovet. (Det betyr ikke at jeg er flittig gjest der...) Aah, mojjo. (Tror jeg har slekt der) Har vel slekt over hele Hallingdalen egentlig. Oooh, ooh, forresten, du vet sikkert hvor Holestøl apartments er? Jeg har Holestøl som mellomnavn, det er fettern til morfar som eier det. (Eller kanskje det var sønnen hans. ) Edit: Quote party. Endret 26. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Da var jeg nettopp kommet tilbake fra trening. Koselige greier. Nå gjenstår det bare å være sur fordi fyren som eide bilen jeg titta på idag ikke visste at han hadde 2-veis LSD, så han hadde vraka bakdiffen og girkasse litt vel mye. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry3527392 http://www.interstate.no/ 50 cent som det beste innslaget? WOWWOW. Kunne tenkt meg turen om Organism 12 og de andre svenske banda tok turen. Hehe, jaja. Er da hvertfall en hip hop festival. Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg er deprimert jeg Hvorfor er du det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg er deprimert jeg Hvorfor er du det? fordi livet er teit, alt som hender meg er teit, ingenting går MIN vei, nei...life sucks... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 "It's just another mountain..." Man må klatre for å komme seg opp. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) halla gutter! nettopp vært å prødv meg på streetdance. var artig jo å ellers trives guttene bra?noe spennende å fortelle? Streetdance? Mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel, men jeg har ikke hørt om det... Mer info? Kan forøvrig legge til at jeg nettopp er tilbake fra pistol-trening. Skuddene satt like samlet som alltid Endret 26. januar 2005 av Llandari Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Danse i gatene liksom. Er det den nye "hippe" trenden? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jah. Har du ikke sett "Fame"? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nei, tror ikke jeg skal det heller. Foretrekker å stå på ski i gatene jeg. Steele eide forresten The Bronx før jul. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg er deprimert jeg Hvorfor er du det? fordi livet er teit, alt som hender meg er teit, ingenting går MIN vei, nei...life sucks... Sånn har jeg det ofte.. Det er bare å lære seg å leve med det.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 fordi livet er teit, alt som hender meg er teit, ingenting går MIN vei, nei...life sucks... Sånn har jeg det ofte.. Det er bare å lære seg å leve med det.. Eller ta tak i situasjonen og dra seg selv opp igjen. Å bare apatisk sitte der og ta imot all dritten er det verste man kan gjøre. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Streetdance?Mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel, men jeg har ikke hørt om det... Mer info? der jeg var og danset(i en sal) lærte vi en rutine vi fulgte! danser til r&b musikk mest me like it.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Steele eide forresten The Bronx før jul. Naise!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 *ta en SnowDOG_* Danser dere uten klær? Eller er det senere i pensumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg